Věnuju: Jenny-Elizabeth
Dnes jsem vstala asi 15 minut před desátou hodinou raní. To byl ten pravý čas na to ,abych se podívala na facebook. Na facebooku mi přišla zpráva od někoho koho neznám. Přišlo mi: ,,Ahoj Sel, přijď v 13:23 k mostu, který leží na okraji města." Nemohla jsem si uvědomit kdo by to mohl být. Když jsem se podívala na jeho profil, co tam měl napsané hned jsem si řekla: ,,No tohle? Je to ten koho si myslím?" tázala jsem se sama sebe. Justin totiž facebooku nemá. Ale teď ,když měl napsané na profilu tohle: "jsem přítel Seleny Gomez".
Myslím ,že je to von. Ale počky nemůžu vědět jestli je to můj pravý přítel nebo podvodník.
Takže jsem mu napsala: Jsi pravý?
On: Ano.
Já: Dokaž to? Pojď na Skype.
On: Mám tě moc rád pusinko. Já mám Skype ,ale už nevím heslo.
Já: Aha. Takže zítra u mostu v 13:23.
On: Ok.
Po této konverzaci jsou vůbec nezjistila, jestli pravý. No, super. Tak jsem se šla najíst do kuchyně dala jsem si müsle s mlékem.
Najedla jsem se a najednou mi na mobil přišla obyčejná SMS od Justina který mě napsal: ,,Ahoj, na facebook si psala mě. Možná tě to zarazilo ,ale rozhodl jsem si ho dneska kvůli propagaci skladby založit. Mimochodem jsem nikam neletět, ale chvíli jsem byl ve studiu a něco jsme doupravovali. Trochu jsem tě napálil ty dva kufry jsem měl pro překvapení, které tě tam čeká. Ahoj."
,,Aha ,takže takhle to je!" vykřikla jsem nahlas. Napsala jsem mu "dobře" a po té jsem se šla obléct ryfle s nějakým extravagantním stylem trika a musela jít do studia. Ve studiu jsem strávila asi 20 minut. Následně jsem nastoupila do limuzíny a jela domů. Domů jsem dojela v 11:00. Uvařila jsem si oběd a šla se před obědem podívat na notebook na facebook. Nic tam nebylo. Tak jsem se vrátila do kuchyně a dala si oběd. Po obědě jsem si šla do ložnice najít nějaké šaty, co by se mi v tu chvíli zrovna hodily.
V tom mi zase zazvonil mobil. Přišla mi SMS od Justina. Že si mám dát pohodlné oblečení hlavně né šaty. Takže jsem si místo šatů vzala tílko na to košili na kterou jsem si důle udělala uzel a legíny. ,,No, a vypadám ,i tak dobře." řekla jsem si po tichu.
V 13:00 jsem vyrazila a jela autobusem k zastávce Krymlova. Na to ,co jsem vystoupila jsem si řekla v duchu: ,,Jenom dojdu 200 metrů a jsem u mostu. Tak jsem zvědavá, co to bude."
U mostu stál kluk ,který mi zezadu hodně připomínal Justina.
Rozběhla jsem k němu. ,,To bude určitě on. Tak se připrav Sel.",řeklo mi svědomí. Doběhla jsem k němu a on mi řekl: ,,Ty si přišla."
Já jsem mu na to řekla: ,,Ty sis změnil vlasy ,že? ,,No, ani ne.",odpověděl a v ten moment, kdy se mi podíval do očí a ruce si položil na spodní část zad, se mi zdálo, že se do mě zamiloval nadobro. V tu chvíli, ale přišel k mostu Justin a díval se na nás. Já jsem na to zjistila ,že jsem s někým jiným. Justin se za námi rozběhl a spustil: ,,Co to sakra děláte? Víš, co Sel? Já jsem myslel, že si popovídáte ,ale vy tohle? Měl nachystané to překvapení ,ale teď už vím ,že ti na mně nezáleží a naše pouto není, tak silné ,jak jsem si celou dobu myslel. Smažu si tě z facebooku a skypu, odstěhuju se a už o mně neuslyšíš. Sbohem!" řekl mi. ,,Ne! Tak to není!" vykřikla jsem a rozběhla se k němu. On se ,ale nezastavil a ,co nejrychleji doběhl domů vzal si zatím věci ,co potřeboval. Než jsem doběhla domů, jeho věci zmizely a i on sám zmizel. Rozbrečela jsem se a do večera jsem měla o náladu postaráno.Ahoj všichni. Jsem tu s další kapitolou ,kterou jsem věnovala jedné slečně, která si to z určitého důvodu zaslouží. Možná vás napadá otázka typu: ,,Jak to bude dál?" Tak to se nemusíte bát, protože další kapitola vyjde již brzy, takže mějte hezky a uvidíme se na konci následující kapitoly.
S láskou AKZERET
ČTEŠ
Selena Gomez
RomansaPROLOG: Zdravím ve spolek! Věřím, že už jste o mně mnohé slyšeli, ale i tak se pro některé z vás, kteří mě vidí poprvé v životě, představím. Mé celé jméno je Selena Marie Gomez. Narodila jsem se 23. července 1992 v Texasu a už nějaký ten pátek jsem...