•14•

23 1 0
                                    

Pohled Seleny:
,,Dobré ráno",řekla jsem Ondrovi ,když jsem se ráno probudila a pokračovala v mluvení: ,,jak ses můj milý Ondro vyspal?" ,,Moc dobře ,protože ten včerejší den byl jeden z nejlepších v mém životě, ale úplně top den bude den naší svatby. A jak ses vyspala ty Sel?",tázal se mě.

,,Já jsem se vyspala též dobře, ale chtěla bych ti říct ,že ať to s tou svatbou nepřeháníš, jelikož se vdávat ještě nechci. To až později ,protože mě to teď nevyhovuje. Mám pro tebe takovou věc ,kterou s tebou potřebuji probrat už asi 2 dny. Je to to ,že Justin mi poslat pozvánku na svatbu s tou jeho holkou a já si mám vzít dlouhé překrásné bílé šaty ,což mi trochu nepasuje , protože to má mít spíše nevěsta a já to mám mít na sobě jako družička a svědkyně. A svatba se koná 31.6. v kostele sv.Lucie a dnes se mám sejít jenom s Justinem v jedné restauraci. Mám jít na svatbu? Nevadí ti ,že mě pozval do restaurace ,abych mu to tam řekla jestli ano nebo ne?", odpověděla jsem svůj dlouhý proslov.

,,No ,já jsem s tebou chtěl strávit celý první den od zasnoubení",podíval se na mě smutným obličejem a povídal dál: ,,na tu svatbu bych tě pustil, ale se mnou pokud by to bylo možno, jelikož chci Justinovi ukázat ,že to s tebou projel a teď patříš mě. A na tu schůzku klidně běž, ale nebuď tam moc dlouho ,chci tě ještě někam vzít." ,,Dobře ,děkuji. Zkusím se Justina zeptat a neboj se ,že s takovým blbcem budu dlouho vybavovat. Půjdeme jíst?",řekla jsem a hned na to mi Ondra odpověděl: ,,Ano samozřejmě ,že jo. Už mám hlad jako vlk."

Hned, co jsme vstali jsme se převlékli a šli do kuchyně si udělat snídani. ,,Nic nechystej Sel.",ozval se Ondra ,který ještě scházel schody: ,,mám už něco nachystané a na stůl to naservíruji sám." ,,No ,dobře.", řekla jsem a usedla jsem ke stolu s tím ,že mi Ondra zase pomohl. ,,Sel potřebuji, od tebe jednu laskavost.",řekl mi. ,,A jakou pak?",řekla mu. ,,Aby si dneska nic nedělala a po schůzce s Justinem si šla domů a potom se dozvíš vše ostatní.",řekl mi a já se jenom divila, co se mnou dnes podnikne.

,,Dobře, ale přijdu asi tak v 13:30, protože se v restauraci máme setkat v 13:00.",dořekla jsem a Ondra mi naservíroval na stůl ovoce a müsli ve tvaru srdce a zásnubního prstenu a to už jsem byla tak moc vyšokovaná, protože takhle se o mně ani Justin nestaral ,když jsme byli snoubenci (manželé jsme ,ale nebyli). ,,No, tohle Ondro fakt nemyslíš vážně ,že né?",řekla mu.

Pohled Ondry:
Hned ,co jsem naservíroval müsli ve tvaru srdce a zásnubního prstenu byla Sel úplně v šoku, protože takhle se o ni Justin asi nestaral. Chtěl jsem ji připomenout ještě naše včerejší zásnuby ,které se mi moc líbily a ,abych pravdu řekl ani jsem se nebál se jí zeptat, protože v takovém oblečení, a stylingu nikdy nemůže chlapa žádná odmítnout. Sel tomu ještě pomohla ,protože mě ohromila velmi sexy šaty s výstřihem. Samozřejmě jako každý chlap jsem se podíval po políbení na její krásné ňadra.

Pohled Seleny:
Po snídani jsem se přesunula do pracovny a začala jsem rozmýšlet ,co dám na novou desku, na které teďka pracujeme, za fotku. Ondra šel naopak do obýváku dívat se na FRIENDS , které s Ondrou přímo milujeme.

O tři hodiny později.....
Blížilo se 12:00 a já jako správná žena jsem šla vařit oběd. Dnešní oběd byl v podobě bramborového salátu, který jsem dělala asi před třemi dny a ryby. Ondru jsem zavolala po naservírování na stůl: ,,Ondroo, pojď už jííst."

Pohled Ondry:
Okolo dvanácté mě Sel zavolala na oběd a ,když jsem přišel do kuchyně myslel jsem ,že oběd na stůl položím já, ale Sel mě předběhla. Náš dnešní oběd byl bramborový salát a ryba, což mě mile překvapilo. Popřáli jsme si dobrou chuť a jedli jsme. Po obědě se šla Sel připravit na schůzku s Justinem a já Sel řekl ,že půjdu za kámošem si pokecat.

Selena GomezKde žijí příběhy. Začni objevovat