Je další den a já mám se jít projít odpoledne s Ondrou do nákupního centra. Ondra se jde podívat po sportovních soupravách a já po kabátech, tričkách, kraťasích, kalhotách, mikinách, naušnicích, náramkách a podobně. Ráno jsem si dala snídani a po snídani vstal Ondra. Řekl mi ,že mám pro mě večer překvápko ,ale teď mi ho neřekne. Jsem ráda ,že Ondra je takový milí kluk.Mám teď aspoň někoho k sobě.
,,Seleno, nechtěla bys teď jít si na hodinu se mnou zaběhat?" řekl mi Ondra. ,,Jasně, ráda. " odpověděla jsem mu. Po běhání jsem začala vařit oběd. Ondra byl na mém notebooků a psal si přes facebook s kámošem. Přišla jsem k němu a povídání: ,,Ondro, prosím mohu se zaptat kdo to je? Jestli je to můj bývalí přítel tak mu napiš ,že jsem na něho naštvaná.",,Ne to je kámoš Tonda." odpověděl. ,,Aha. Pojď se najíst. Jídlo je už uvařené." řekla jsem. Odpoledne: Po obědě jsme si šli odpočinout. V 15:05 jsme vstaly dali si svačinu a šli do nákupního centra.
V nákupním centru:
V nákupním centru jsme si řekli ,že každý půjde tam kam potřebuje a pak zavolá kde je ten druhý a přijde za ním. Ondra šel si do sportovního obchodu a já do obchodů s oblečením a šperky. Po 2 hodinách jde měla vše co jsem potřebovala:
2 trička
4 kraťase
1 kabát
5 kalhot
3 mikiny
1 náušnice
2 náramky
2 náhrdelníky
2 rtěnky
3 řasenkyTo byl celý můj nákup. Vím ,že si možná někdo teď myslí ,že jak to můžu unést ,ale naštěstí mě uviděl před obchodem Ondra a pomohl mi. Bez něho bych to asi nedokázala unést.
Na večer mi řekl ,že mám zavřít oči. Až jsem je otevřela uviděla jsem před sebou na posteli sexy tílko a vstupenku zdarma do nejlepšího kadeřnictví tady. Byla jsem tak nadšená ,že jsem si to sexy tílko dala na sebe u dívání na televizi. Byla jsem ráda ,že na mě Ondra myslí.Ahoj všichni,
a jsem tu z další kapitolkou. Doufám ,že se vám líbí a u dalšího dílu ahoj.
ČTEŠ
Selena Gomez
RomancePROLOG: Zdravím ve spolek! Věřím, že už jste o mně mnohé slyšeli, ale i tak se pro některé z vás, kteří mě vidí poprvé v životě, představím. Mé celé jméno je Selena Marie Gomez. Narodila jsem se 23. července 1992 v Texasu a už nějaký ten pátek jsem...