"Bana inanmadığın için kapıyı sen aç ablacım" Aslı'ya ölümcül bakışlarımı atarak kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda Perihan teyzeyle karşılaştım.
"Beren kızım bir sorun mu var " gözlerimin içine baktı.
"Hayır Perihan teyze bir sorun yok. Bir kaç şey yere düştü. Yere düşüncede baya gürültülü bir ses çıktı." Aslı yüzünden Perihan teyzeye yalan söylemiştim. Aslı yanıma geldiğinde kolumdan dürttü. Kaş ve göz hareketleriyle Perihan teyzenin kapısının olduğu yönü işaret etti. İlk de bakmak istemedim. Daha sonra Aslı kolumu sıkınca Perihan teyzenin kapısının olduğu yöne doğru baktım. Aslı nın plotonik aşkı Arda yı gördüğümde göz göze gelmiştik. Bize doğru yakınlaşıp elini uzattı.
"Merhaba Arda ben" uzattığı eline karşılık verdim. Aslı otuz iki diş sırıttı. Aslı ya dönüp soğuk bir bakış attım. Bakışlarıma maruz kalınca ciddileşti.
"Merhaba ben de Beren bu da kız kardeşim Aslı " dememle Aslı hemen elini uzatıp atıldı.
"Evet bende Aslı tanıştığımıza memnun oldum" Arda Aslı ya bakıp gülümsedi.
"Neyse kızım biz sizi tutmayalım " Perihan teyze ve Arda eve girdiler. Biz de Aslı ile içeri girdik. Aslı
"Keşke bahse falan girseydik."
"Aslı tam dayaklıksın. Ayrıca sadece gördük, yani alt katta oturduğunu bilmiyoruz." bana somurtarak baktı.
"Abla gerçekten sinir bozucusun. Ama bir yandan şanlı olduğunu söylemek isterim." Aslı ya kaşlarımı çatarak baktım." Ya abla öyle kaşlarını çatarak bakma, sonra erken yaşta yüzün kıvraşacak. Sonra peşimden bana gençleştirici maske yap diye dolaşacaksın."
"Aslı sen arkadaşlarının yanına falan gitsene, yoksa seni öldüre bilirim"
"Tamam benim huysuz ablam" yanağıma sulu bir öpücük kondurarak odama geçti.
"Aslı beni şöyle öpme ya!"
"Abla beyaz renkli elbisen çok güzelmiş, onu kızlarla buluşmak için giyiniyorum. Evet evet biliyorum izin veriyorsun, o yüzden şimdi teşekkür ederim"
"Aslı izin vermedim ki, Allah ım sabır ver bana"
"Nasıl bir isteğin var ama amin diyorum. Ama bak, Aslı yakışıklı erkek bulamaz diye dua ettiysen tövbe de!"