Arda ile balkona geçtik. Arda ellerini masaya koyarak konuşmaya başladı.
"Bu gün cafe de Aslı'yı gördüm. Arkadaşları ile birlikte muhabbet ediyordu. Yaklaşık bir saat boyunca konuştuktan sonra Aslı gitti. Aslı cafe den çıktıktan, hemen sonra biri çığlık sesleri duyuldu. Çığlığın geldiği yöne doğru gittim. Bir adam Aslı'yı zorla arabaya bindirmeye çalışıyordu. Aslı'yı adamın elinden aldım. Daha sonra zaten polis falan geldi."
Gözlerim dolmuştu. Aslı nın başına bir şey gelseydi kendimi asla affetmezdim.
(Bir hafta Sonra)
''Öğretmenim şurada ki oyuncağı verebilir misiniz''
"Tamam veriyorum" dolabın üstündeki oyuncak ayıyı öğrencim Umut Hasan a verdim.
Şuan öğretmelik yaptığım okuldaydım.
Ama bir hafta önce ki olayı unutmamıştım. Aslı benden özür dilemiş, annem ve babama ise bu olaydan bahsetmemiştik. Bu süreç içersinde Aslı arkadaşlarıyla sadece ev içersinde buluşuyordu.
Ben ise bu süreç içersinde bir çok şey öğrenmiştim. Benim kaldığım ev Arda nın eski sevgilisine aitti. Eski sevgilisi benim evimde vefat etmişti. Öğrendiğim kadarıyla kendini asmıştı. Arda nın babası ise bir holding sahibiydi. Arda o kadar zengin olmasına rağmen bir apartman dairesinde oturuyordu. Deniz Mert ise o ölen kızın en yakın arkadaşıydı. Hep ölen kız diye hitap ediyordum. Halbuki adı Rüya. Perihan teyzenin torunu oluyordu. Perihan teyzenin bana iyi davranma nedeni Rüya'ya benziyor olmamdı. Rüya nın foğtorafını gördüğümde çok şaşırmıştım. Çünkü Rüya bana aşırı derecede çok benziyordu.
Arda nın beni ilk gördüğünde bir şey demeden gitmesini açıklıyordu. Onun için zor olmalıydı.
İş yerimden çıkış saatim gelmişti. Kafama siyah renkte ki şapkamı tapkıp çıktım. Bir taksiye bindim.
Apartmanın önüne geldiğimde derin bir iç çekmiştim. Arda'yı görmek istemiyordum. O beni gördüğü zaman sanki acı çekiyormuş gibi geliyordu. Belki de beni gördüğünde acı çekiyordur. Apartmanda içeri girdim. Hızlı adımlarla ilerlemeye başladım. Kapı açılmıştı.
"Beren" kıvırcık uzun siyah saçlı kız bana seslenmişti. Bu bana olayları anlatan kız Sevgi idi. Sevgi bizim Arda nın bir alt katında oturan bir kızdı. Sevgi benim yaşlarımdaydı. Bütün her şeyi bana Sevgi anlatmıştı. Arda nın yaşamını ölen kız Rüyanın yaşamı.
"Efendim Sevgicim" ona doğru dönmüştüm. O pijamalar içersindeydi. Küçük şirin bir kıza benziyordu. Onun kızmızı ayıcık desenli pijamaları çok hoşuma gitmişti.
"Beren canım çok sıkıldı. Ben diyorum ki bize gelsen film falan izlesek. Olur mu? Tabi sende müsait sen"