Üst Komşu

337 30 0
                                    

Karşımda tatlı bir teyze duruyordu.

"Merhaba" diye gülümsedim

"Merhaba kızım, ben Perihan karşı komşun yeni taşındın evede yeni geldin yiyecek bir şeyler getirdim."

"Teşekkür ederim neden zahmet ettiniz "

"Ne zahmeti kızım afiyet olsun "

Tam Perihan teyzenin elinden keki alırken merdivenlerden , orta boylarda kumral birisi yanımıza geldi.Perihan teyzeyi öptü.

"Nasılsın ? Perihan Teyze "diye sordu.

"İyiyim Deniz oğlum sen nasılsın? İşler nasıl gidiyor? "

"Teşekkür ederim iyiyim bende Perihan teyzecim. " dedikten sonra gülümseyerek bana döndü. "Merhaba ben Deniz Mert " diyerek elini uzattı.

"Merhaba bende Beren memnun oldum " elimdeki kek tabağını göstererek gülümsedim. O da elini çekerek gülümsedi. "İyi akşamlar " diyip evime girdim.

Kendime kahve yaptım.Perihan teyzenin getirdiği kekleride alarak balkona çıktım.Saat biraz gec oldugu için kahvemi içip içeriye geçtim.

Kulaklığımı almak için odama gittim. Ama malesef odamda yok. Hem çalışıp hem ev yerleştirmek çok yorucu oluyor. Eve gelince dinlenmek istiyorum. Zaten tüm gün boyunca çocuklarla uğraşmaktan eve yorgun geliyorum.

Sonunda Kulaklığımı buldum. Yatağıma girdim. Müzik dinlerken uyku moduna geçtim.

Sabah kalktığımda saat 10:30 tu. Yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım. Yatağımı topladım. Malesef hazır bir kahvaltı masası beni beklemiyordu.

"Hadi Beren kendine güzel bir kahvaltı hazırlayabilirsin " diye söylendim kendi kendime. Dolapta fazla bişey olmadığı için ve dışarıya çıkıp birşeyler almaya üşendiğim için tost yapıp yedim. Şimdiden annemin hazırladığı kahvaltıları özledim sanırım.

Şimdide bulaşıkları yıkamada. Lanet olsun hiç sevmediğim işlerden bir tanesi. Tam bulaşıkları yıkarken bir anda gürültülü bir sesle birlikte ıslandım.

"Harika !!!" Boru patladı. Suyu kapatmaya çalışırken kapı çaldı. Zaten bütün iğrenç şeyler benim başıma gelir. Of'layarak kapıyı açtım.

Karşımda uzun boylu, sarışın çok yakışıklı bir erkek duruyor. Üstüm ıslak olduğu için beni görmesi pekte iyi olmadı. Bir şeyler söylemesini beklerken aksine şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Ne yapacağımı şaşırdım. Tam Merhaba diycekken bir şey söylemeden hızlı bir şekilde merdivenler indi.

Acaba neden gelmişti? Neden bir şey söylemeden hemen gitti ki ? Yoksa yanlış mı geldi ? Kapıyı kapattım. Mutfağa doğru giderken kapı tekrar çaldı. Acaba tekrar o mu geldi diye düşünürken kapıyı açtım. Kapıda ki dün akşam tanıştığım Deniz Mert.

Beni o halde görünce şaşırdı ve gülümsedi.

"Merhaba " diyerek söze girdim.

"Merhaba, bir sorun mu var Beren? " diye sordu ve üstümü incelemeye başladı.

"Bulaşık yıkarken mutfakdaki boru patladı da " dedim ve üstüme baktım birazda kızardım. Yeni tanışmıstık beni bu halde görmesi beni utandırdı.

"Bu işlerde gayet iyiyimdir. İstersen bi bakabilirim " derken otuz iki dış birden sırıttı.

"Tabiki " diyerek içeriye davet ettim. Mutfağa gittik ilk önce suyu kapattı. Benim yapamadığımı adam hemen yaptı ve benim kadar da ıslanmadı.

"Birkaç malzeme alıp geliyim" diyerek çıktı. Hazır gitmişken bende üstümü değiştirdim. Kot pantolon, üstümede beyaz bir gömlek giyip gömleği pantolonumun içine soktum. Saçımı da ev topuzu yaptım.

Kapı çaldı. Kapıyı açtım. Gelen Deniz Mert ti. Elinde malzemeler vardı. İçeriye girdi.

"Sanada zahmet oldu. " diyerek hafif gülümsedim. Ama açıkçası o halinden çokta memnun gibiydi.

"Ne zahmeti sorun değil. " diyerek boruyu  değiştirmeye başladı. Bende o sırada kahve yaptım. Yani adam o kadar uğraşıp tamir ediyor. İşini bitirdikten sonra kahveyi uzattım ve balkona geçip muhabbet etmeye başladık. 

"Çok teşek- " derken lafımı kesti.

"Daha kaç kere teşekkür ediceksin. " diyerek bana baktı. Gülümsedim, gülümsedi. Dişleri çok güzel ya.

"Eğer bir ihtiyaç olursa üst katta oturuyorum. " İşaret parmağıyla yukarıyı gösterdi. "Teşekkür etmene gerek yok "

"Peki " diye gülümsedim.

"Ee tek mi yaşıycaksın burda ?"

"Evet , iş yerime yakın olduğu için taşındım."

" Ne işle uğraşıyorsun. "

"Anaokulu öğretmeniyim, peki siz ? "

" Biz komşuyuz sizli bizli konuşmasak" Gülümsedim evet anlamına kafamı salladım. "Bende Avukatım ,çocuklarla uğraşmak nasıl bir şey ? " Oha adam avukatmış ama maşAllah elinden de her iş geliyor gibi.

"Çocuklarla aram iyi severek yapıyorum mesleğimi ama ailelerle aram limoni " dedikten sonra kapı çaldı. Bugünde hiç susmadı maşAllah.

Kapıyı açtım.

Alt Kattaki ÖküzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin