Stella'dan
Kızlarla birlikteydik..Hiçbirimiz uyuyamamış ve bahçede oturmaya karar vermiştik.Hep birlikteydik ama çok büyük bir eksikle...Bloom bizimle değildi. Bloom yanımızdan ayrılalı tam 3 ay olmuştu yani yaz tatili başında bir daha dönmemek üzere gitmişti.Biz de kızlarla birlikte ay ışığı altında yıldızları seyrediyorduk.Bu güzel anda aklıma en iyi arkadaşım Bloom gelmişti.Birlikte çok fazla şey yaşamıştık.Unutulmayacak anılar.Gözümden bir damla yaş düştü. Şuanda yanımızda olmasını çok isterdim.Eminim kızlar da benim gibi düşünüyordur.Burada olsaydı hepimizi güldürürdü. Ama...Dayanamayıp sessizliği bozdum.Ve: "Kızlar Bloom'u çok özledim. Gideli çok uzun süre oldu ama bize hiç haber vermedi. Onu merak ediyorum." Tecna bana cevap verdi: " Haklısın Stella teknolojik bağlantılarımla defalarca ona ulaşmayı demedim ama bir türlü cevap alamadım."
Tecna'dan
Bloom gittiğinden beri ona ulaşmaya çalışmıştım ama telefonu hep kapalıydı. Teknolojik bağlantılarıma da cevap gelmemişti.Bloom gittikten sonra Winx çok değişmişti. En küçük bir olayda sinirlenip birbirimize kızıyorduk,bağırıyorduk.Bazen de günlerce hatta haftalarca küs kalıyor birbirimizle konuşmuyorduk.Winx artık Winx değildi sanki...Stella'nın moda hayranlığı, Flora'nın doğa sevgisi, Miusa'nın müzik aşkı, benim teknoloji hayranlığım,Layla'nın da hareket ve spor tutkusu olmasaydı çoktan dağılmış bile olabilirdik.Ama boş zamanlarda yapabileceğimiz uğraşlarımız olduğu için tamamen negatif yüklü değildik.Bloom gittikten sonra farkettim ki o bizi birbirimize bağlayan bir liderdi.Ah!... Bize ne olmuştu böyle... Ben bunları düşünürken Miusa: "Kabul etmek zor olsa da Bloom artık bizimle değil. Telefonlarını açmamasının nedeni de bu.Onunla konuşup daha çok özlememizi ve üzülmemizi istemediği için bizimle bağlantı kurmuyor..."
Miusa'dan
Stella Bloom'un en iyi arkadaşı olabilirdi ama tüm Winx gibi bende onu çok iyi tanıyorum. Telefonu bizi üzmemek için açmıyor.
Bloom gittiğinden beri çok şey değişmişti. Gerçekten hepimiz bambaşka periler olmuştuk. Zayıf, kırılgan, dayanıksız, sabırsız,karamsar...Winx bu muydu.Hayat dolu ve güçlü periler gitmiş ve yerine başkaları gelmişti. Bloom bizi böyle görseydi bedenlerimizin Trix tarafından ele geçirildiğini falan düşünürdü herhalde!Ah!Bloom...Onun gidişiyle en güzel şarkıların bile bittiği gibi Winx te...Hayır! Düşüncelerime dikkat etmeliyim.Winx asla bitmeyecek.*Sonsuza dek Winx* demiştik hani?!Ah!Bloom...Neden böyle olmalıydı?!Artık hiçbirimiz gözyaşlarımıza ve hıçkırıklarımıza engel olamıyorduk.Flora gözyaşları içinde zar zor:"Bloom...Giderken bize hep güçlü olmamızı söylemişti."
Flora'dan
Kızlara böyle söylemiştim ama bunu yapamayacağımızı biliyordum.
Bu nasıl mümkün olabilir ki? Veda ederken bile tutamamıştık kendimizi.Geri gelmeyeceğini bile bile nasıl gitmesine izin vermiştik? Bloom gidince hepimiz kurumuş çiçekler gibi kalmıştık. Ona çok ihtiyacımız vardı. Tek bir gülümsemesiyle bile çiçek açmaya hazırdık!Ama...Gitmişti ve gelmeyecekti işte... Layla'nın bağırmasıyla herkes gibi bende ona baktım: "Winx!!!Biz kimiz?Güçsüzler gurubu mu yoksa?!Bloom'un burada olmasını hepimiz çok isterdik ama burada değil!Onun burada olamamasının sebebi ise tek bir olay,tek bir kişi!
******************
Tüm kızlar biranda ağlamayı bırakıp Layla'yi dinlemeye başlamışlardı. Layla haklıydı.
**************
Layla'dan
Bloom'un bizim yanımızda olamamasının tek bir sebebi vardı. Bunu hepimiz biliyorduk.Olayın üzerinden zaman geçmişti ama biz unutmadık. Winx'i içten yaralayan bu olay hep aklımızdaydı.3 ay beklemiştik. Daha da beklemeyecektik.Artık oturup ağlamak yok!Bu olayın sorumlusu hak ettiği tepkiyi almalıydı.Gecikmiş miydik?!Hayır! Hem intikam soğuk yenen bir yemekti.Bunu düşündüğüme inanmıyorum. Bu söz bir Winx perisine göre değildi. Ama ne de olsa artık değişmiştik.Ya herşey eskisine dönecek, ya da daha kötü olacaktı...Hiçbir şey bitmemişti. Herşey daha yeni başlıyordu...
**************
Evet Winx Perileri! İşte karşınızda ilk bölüm. Çok beklenmedik değil mi?Sizce Bloom'un gitmesine sebep olan olay neydi?Sorumlusu kimdi?Winx şimdi ne yapacak? Herşey eskisi gibi olacak mı? Yoksa daha kötü mü olacak? Layla'nın da dediği gibi herşey daha yeni başlıyor!!! Sizden beklediğim bölüm hakkında yorum ve sorularımın cevapları.Kendi sorularınız varsa onları da sorabilirsiniz.Her zaman seve seve cevaplarım.Hepinizi seviyorum. Yorum ve vote bekliyorum.Bir dahaki bölümde görüşmek dileğiyle..;-)
Not:Video=Stella Bloom ve Winx'in anıları (Stella'nın hatırladıkları)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEKTEKİ WİNX(HAYALLERİM)
De TodoEvet arkadaşlar doğrusunu söylemek gerekirse yazıp yazmamak konusunda çok kararsızdım.Ama kelimeler bana "yaz bizi"diye bağırınca yazmaya karar verdim.Bu hikâyenin fikrini alaraalina isimli arkadaşımın hikayesini okurken buldum.Umarım hoşunuza gide...