İNTİKAM İÇİN ADIMLAR

870 41 39
                                    

Part 1:Başlangıç
Alfea:Stella'nın odasının önünde
Layla:Hadi ama Stella gerçekten sinirlenmeye başlıyorum!
Stella:Layla,sen böyle kapının önünde bağırırken konsantre olamıyorum ki!?
Miusa:Konsantre olmayı bırak o zaman ve hemen buraya gel!
Stella:Hadi ama kızlar, sanki burada oyun oynuyorum gibi konuşuyorsunuz!!
Tecna:Oyun oynamıyor olabilirsin ama şuanda yaptığın şeyin de çok gerekli olduğu söylenemez!!
(Stella kapıyı hızla açıp dışarı çıktı ve kızlara bakarak konuştu.)
Stella:Bunu nasıl söylersiniz?!Ben burada özel intikam kıyafeti ve makyajı için uğraşıyorum,siz bana gereksiz diyorsunuz.
Layla: Daha ciddi sorunlarımız var Stella!!Bu intikam görevi hakkında ayrıntılı konuşmalı ve kesinlikle işe yarayacak planlar hazırlamalıyız.Aynı zamanda yedek planlar da yapmamız lazım... Yani herşey istediğimiz gibi olmalı!!
Flora: Kızlar!Öncelikle hepimiz sakinleşelim.İşe yarar planlar için mantıklı düşünmemiz gerekiyor.Bunun içinde kafamızı toplayıp sakin olmalıyız!?
Tecna: Hmm.Çok haklı! Bu gerçekten mantıklı...
********************
Ve Winx kızları birbirlerine bakıp gülümsediler.İşte yine tartışma bitmiş ve bir araya gelip sakinleşmişlerdi.Onlar birlikte çok güçlüydüler...
********************
Layla'dan
Odanın önündeki küçük tartışmanın bitmesiyle artık ciddi bir toplantı zamanı gelmişti.Bayan Faragonda elbette bunu farketmemeliydi.Bize kesin engel olurdu.Bu nedenle toplantımızı yapabilecek uygun bir yer bulmalıydık.Gardenia?Asla olmaz!! Bloom orada ve bizim orada olduğumuzu fark edebilir.Elbette onun da haberi olmamalıydı...Bize karşı çıkardı. Peki ya Kızıl Çeşme?Olmaz! Tüm uzmanlar orada hem çok dikkat çeker. Hem de... Hepsi Sky'ın dostu sonuçta... Ama belki de bizi desteklerdiler,neden olmasın?!Ve bulduğum fikirle dalgın dalgın düşünen kızlara dönüp bağırdım; "Kızıl Çeşme!!!"
Stella, Flora,Miusa,Tecna aynı anda bağırdı;"Ne?!!!"
Layla:Doğru duydunuz.Kızıl Çeşme!
Stella:Layla bundan emin misin?Tüm uzmanlar orada ve profesörleri de orada çok dikkat çekeriz. Aynı zamanda daha da kötüsü Brandon'ım da dahil olmak üzere hepimizin erkek arkadaşları orada. Yani Sky'ın da dostları...
Tecna:Stella bu sefer haklı galiba...
Miusa:Ben de bunun doğru bir karar olduğunu düşünmüyorum...
Flora:Aslında belki onlar da bize yardım ederler...Ama emin değilim..
Layla:Kızlar!Erkek arkadaşlarımızın bu konuda bize destek olacaklarından eminim.Sky'ın yaptığı şeyi onayladıklarını sanmıyorum!!
Stella:Şimdi düşündüm de... Ben Brandon'a mesaj atıyorum.
Tecna:Çocukların ulaşım da dahil her konuda bize destek olmaları çok iyi olur gerçekten... Bu fikri şimdi mantıklı buluyorum!
Flora:Benim de artık şüphem kalmadı!
Miusa: Ben hala emin değilim... Umarım bir sorun çıkmaz!
Stella:Merak etme Miusa.Brandon'a durumu anlattım. Kesinlikle bizi destekliyorlar... Birazdan Baykuşla buraya geliyorlar...
Stella'dan
Brandon'a mesaj atmak yerine arayıp durumu anlatmaya karar vermiştim. Hem de sesini duymuş olurdum...Arayıp ona durumu anlattım.Bana zaten başından beri Sky'a bu konu hakkında söylemesi gereken birkaç cümlesi olduğunu ve ona kesinlikle çok kızdığını söylediğinde rahatlamıştım.Tabi ki dostların birbirine kızgın olması hoşuma gittiği için falan değil. Çocukların bu konuda bize yardım edeceğini öğrendiğim için.Bunu sen istedin Sky...En iyi arkadaşımı üzmek neymiş görürsün... Bunu çoktan hak ettin!!Bir zamanlar birlikte olduğun guruptaki herkes simdi sana karşı!! Bunu Bloom'a yapmamalıydın...Sen artık hepimizin nefretini kazanmayı başardın!Artık yüzleşme zamanı. Bloom'a söylemekten kaçtığın cümleler için bile cezanı çekeceksin.Ona yapmaktan kaçtığın açıklamanın her cümlesi için sen de Bloom gibi acı çekeceksin!!Hatta daha da fazlasını... Ben...İnanmıyorum! Bana ne oldu böyle?!Üç ay öncesine kadar Bloom'a evlenme teklif etme planları ile ilgili ona fikir verirken şimdi ondan Bloom için intikam almayı düşünüyorum!! O hakkını kaybetti!!Hep planladığı ve acaba nasıl olacak diye endişelendiği evlilik teklifini asla yapamayacak!Diaspro'ya yapar artık!Tabi izin verirsek!İçimdeki öfke ve nefret giderek artmaya başlarken Baykuşun iniş sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
†††††††††††††††††††††
Baykuş inişe geçtikten sonra kapı açılmıştı ve kızlar uzmanların karşısında durup zorla da olsa gülümsemeye çalışarak onlara el salladılar.Uzmanlar Baykuştan inip kızların yanına giderek onlara ellerini uzattılar.Kızlar kendilerine uzatılan elleri tutup Baykuşa bindiler.Artık gerçekten ciddi planlar yapma zamanı gelmişti. Baykuş bunun için uygun bir yerdi.Hareketli toplantı odası gibi birşey yani...Şimdilik Baykuşta sadece sessizlik hakimdi.Duyulan tek ses kalkış motorlarının sesiydi.Ama bu uzun sürmeyecekti.Herşey şimdi başlıyordu...
††††††††††††††††††††††
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Birtanecik Winx Perilerim!!Üçüncü bölümün 1.Partını da geride bıraktık.Bu bölüm 3 parttan oluşuyor.Hikayemi okuyan ve beni destekleyen herkese teşekkür ediyorum.Umarım hoşunuza giden bir kitap oluyordur...Benim için yazmak gerçekten çok eğlenceli oluyor. Sizde beğeniyorsanız benden mutlusu yok.İyi veya kötü yorumlarınızı, votelerinizi ve gelecek bölüm hakkında düşünce veya tahminlerinizi bekliyorum...;-)
Bölümdeki resim ve videoları da özenle seçmek için çok uğraşıyorum.Umarım hoşunuza gidecek resim ve videolardır. Ayrıca şunu belirtmek istiyorum;Bölüm çok hüzünlüyse videoyu biraz daha neşeli ama konuyla bağlantılı koymaya çalışıyorum. Bölümde farklı farklı birçok duygu varsa video olarak konuyu en baskın vurgulayanı koymaya çalışıyorum. Resimleri ise bölüm için uygun ve en beğendiklerimden koymaya çalışıyorum.Daha sadece birkaç bölüm yazdım ama hikayenin genel olarak yorumunu istiyorum sizden. Lütfen... Berbat diyebilirsiniz, sil diyebilirsiniz,devam et veya etme diyebilirsiniz...En azından hissettiklerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.
Konuşmalarıma katlandığınız için teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum...;-)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
UNUTMAYIN! HER KIZ BİR WİNX PERİSİDİR!ÖNEMLİ OLAN BUNU KALBİNDE HİSSETMEKTİR!SİZ YETER KENDİNİZE İNANIN! DÜNYA KÜÇÜK BİR SİHİRLE DEĞİŞMEYE HAZIR!!!SADECE KALBİNİZİ DİNLEYİN!!!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

GELECEKTEKİ WİNX(HAYALLERİM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin