Part 3: Olamaz...
Daphne:Anne,baba!Thoren birazdan burada olur,ben bahçeye çıkıyorum.
Kraliçe Marion:Tamam tatlım. Bizde birazdan geliyoruz.
Kral Oritel: sakin ol Daphne,bu kadar heyecanlı olmana gerek yok.
Daphne:Baba...
Kraliçe Marion:Lütfen Oritel...Daphne'nin heyecanlanması çok normal, Thoren'ı 4 aydır görmüyor.
Kral Oritel:Evet haklısınız,sadece şaka yapıyordum...
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
Herkes gülümser ve o sırada bahçeden gelen sesle -en önde Daphne olmak üzere-bahçeye koşarlar.
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
Thoren:Hey Daphne! Seni ger ekten çok özledim.(Daphne'ye sarılır.)
Daphne:Thoren...Ben de seni çok özledim.
Kraliçe Marion: Thoren!Geri dönmene hepimiz çok sevindik. Görüşmeyeli uzun bir süre olmuştu.
Kral Oritel:Evet Thoren,seninle daha sonra bu kadar geç dönmen konusunda ayrıntılı konuşacağız!
Thoren:Şey..Nasıl isterseniz Majesteleri.
Kraliçe Marion:Pekela,hadi biz sizi yalnız bırakalım siz biraz özlem giderin çocuklar.(Kral Oritel'in koluna girer ve birlikte saraya giderler.)
Daphne ve Thoren da birlikte bahçedeki bir banka otururlar.
Daphne:Thoren,sonunda dönmene çok sevindim,bir daha gitmeyeceksin değil mi?
Thoren:Senden ayrı kalmayı bende hiç istemiyorum Daphne ama gitmek zorundaydım. Biliyorsun krallıkta yapmam gereken işler vardı.Babama yardım etmek zorundaydım canım... Bir daha gitmek zorunda kalırsam seninde benimle gelmeni istiyorum.Böylece birlikte oluruz.
Daphne:Thoren krallıkla ilgilenen gerektiğini biliyorum,senden ayrı kalmak da istemiyorum ama seninle gelebilirmiyim bilmiyorum...
Thoren:Kendini üzme tatlım...Artık buradayım ve uzun süre de gitmeyi düşünmüyorum.Böyle bir durum olduğu zaman düşünürüz...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Thoren Daphne'nin konuşmasına izin vermeden dudaklarına bir öpücük bıraktı...Öpücüğün ardından Daphne Thoren'a sarıldı.Bir süre sonra...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Thoren: Daphne tatlım, Bloom ve Sky'la ilgili duyduklarım doğru mu?
Daphne:Keşke hiç hatırlatmasaydın...Maalesef doğru...
Thoren:Bu nasıl olur?!Sky Bloom'u herşeyden çok sever...
Daphne:Severdi...Artık herşey çok farklı Thoren!
Thoren:Ben kuzenimin böyle birşey yaptığına inanmıyorum, bunu yaptıysa mantıklı bir sebebi olmalı!
Daphne:Evet yaptı ve bunun mantıklı açıklaması falan olamaz!
Thoren:Güven bana Daphne!Bunun bir açıklaması olmak zorunda!
Daphne: Thoren lütfen bana kardeşime ihanet eden o adamı savunma!
Thoren:Ama Daphne!Sky benim kuzenim ve onu iyi tanıyorum!
Daphne:Sadece tanıdığını sanıyorsun!
Bende öyle sanıyordum ama yanıldık!
Thoren:Daphne...Lütfen be-...
Daphne: Seni her konuda dinlerim ama bu konuda gerçekleri bir türlü kabullenmiyorsun!?
Thoren:Daphne ama sende bir açıklama yapmasını beklemeden onu suçluyorsun!
Daphne:Açıklama mı?!O açıklamayı Bloom'a yapmalıydı. Ama yapmadı... Bir açıklamayı bile haketmiyormuş gibi yüzüne bakmadan gitti.Bloom'un onun için hiçbir değeri yokmuş...
Thoren:Bunun doğru olmadığını sen de biliyorsun.Mutlaka bir problem çıkmış olmalı.!
Daphne:Problem demek...Yeter artık bana sakın onu savunma senin kalbini kırmak istemiyorum.Burada söz konusu olan Bloom, benim biricik kardeşim...!!
Thoren:Ama Sky'da benim kuzenim..!!
Daphne:Thoren daha fazla sinirlenmeden git ve mantıklı bir karar verdiğinde dön!!
Thoren:Tamam Daphne...Bende seni üzmek istemiyorum... Nasıl istersen öyle olsun.
†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
Thoren yerinden kalkıp Daphne'ye son bir kez bakar ve gider.Tam o sırada Daphne duyduğu sesle yerinden kalkar ve bahçenin girişine doğru yürür. Baykuş inişe geçmiş,winx ve uzmanlar dışarı çıkmışlardır. Stella Daphne'nin yanına gelir ve yavaş yavaş geri kalan herkes de Daphne'nin karşısında duruyordur.
††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
Stella:Daphne!Az önce seni Thoren'la gördüm yani tartışıyor gibiydiniz...?
Daphne:Maalesef Stella...
Layla:İnanmıyorum, Stella herşeyi birden söylememen gerekiyordu.Daha dikkatli sormalıydın.
Stella:Haklısın...Şey Daphne ben-..
Daphne:Gerçekten önemi yok kızlar! Hepiniz benim kardeşim gibisiniz hiç sorun değil...
Stella:Peki mesele nedir Daphne?
Daphne:Hadi hepiniz gelin,en azından bahçede oturup konuşalım burada böyle ayakta kaldık. Konu biraz uzun hem...
Tecna:Peki Daphne zaten bizim de anlatacak çok şeyimiz var.
Daphne:Gerçekten mi?!
Flora:Evet.Çok önemli bir konu..
Miusa:Bilmende fayda var...
Daphne:Çok merak ettim!?
Brandon:Hadi o zaman bayanlar önden!
Stella:Teşekkür ederiz çocuklar!
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
En önde Daphne olmak üzere;arkasından Winx ve en arkadan da uzmanlar sarayın bahçesine girerler.Banka oturup konuşmaya başlarlar. Daphne olanlardan bahseder.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Stella:Ne büyük saçmalık! Thoren kuzeni diye Sky'ı mı destekliyor yani?!
Daphne:Ne yazık ki Sky'ın mantıklı bir sebebi olduğunu düşünüyor.
Layla:Nasıl böyle düşünebilir?!
Miusa:Kuzeni olduğu için inanmak istemiyor sanırım.
Flora:Belki de... Haklısın Miusa!
Tecna:Ya da...
Timiy:Bizim bilmediğimiz birşeyler biliyor olabilir.
Brandon:Ne biliyor olabilir ki 4 aydır burada bile değildi.
Helia:Bana da mantıklı gelmedi...
Riven:Brandon bilmediği birşey olamaz zaten..!
Nex:Thoren'ı iyi tanıyorum. Bence birşeyler bilmese boyle konuşmazdı...
Layla:Hiç sanmıyorum...
Daphne:Pekela Thoren konusunu bırakalım. Sizin bana söyleyeceğiniz çok önemli bir konu vardı?!
Stella:Evet.Sana özel intikam kıyafetleri koleksiyonumu göstermeye geldim.
Flora,Miusa,Tecna,Layla:Stellaa!
Stella:Ne var kızlar,sadece şaka yapıyordum!
Daphne:Bir dakika Stella! Sen intikam mı dedin?!
Stella: Şey... Evet!
Daphne:Neler oluyor?Biri bana da anlatabilir mi acaba?!
Layla: Stella'nın demek istediği yüzleşmeydi!
Flora:Yani...Sky'la yüzleşme
Daphne:Ne?
Miusa:Evet.Onun ne yaptığını görmek ve hakettiği tepkiyi göstermek için gitmiştik.
Tecna: Beklediğimizden de kötüydü.
Brandon:Tamamen berbat
Timiy:Mantıklı gibi değildi.
Helia:Tanıyamayacağımız kadar farklıydı.
Nex:İlk tanıdığım halinin tamamen zıttı gibi...
Riven:Gerçekten sinir bozucu..
Daphne: Başka ne bekleyebiliriz ki?!
Stella:Hem de Diasproyla birlikte...
Sky gerçekten Bloom'u hak etmiyor,ona çok acı çektiriyor.
Daphne: Sky bir daha Bloom'u uzemez çünkü bir daha kandırmasına fırsat vermeyeceğiz çocuklar.
Herkes:Evet!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Tam o anda,beklenmedik bir sesle herkes sesin geldiği yöne döndü...
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Daphne'den
Thoren gittikten sonra Baykuşa doğru koştum.Winx ve uzmanlar gelmişti.Stella Thoren'la olan tartışmasız hakkında soru sordu.Böylece hepimiz bahçedeki banklara oturup konuştuk.Onlara Thoren'la aramızda geçen konuşmalardan bahsettim.Daha sonra Stella intikam giysileri deyince çok meraklandım.Herkes tek tek olanları ve yaşadıkları duyguları paylaştığında hepimiz bu olayda yapabileceğimiz en doğru şeyin Sky'ı Bloom'dan uzak tutmak olduğuna karar vermiştik.Biz böyle bağırırken beklenmedik bir ses duyduk.Hepimiz sesin geldiği yere döndük.Olamaz...
Stella'dan
Sesin geldiği yere döndüğümüzde hepimizin yüzünde aynı endişeli ifade vardı. Ne yapacaktık?!Biraz daha dikkatli olmalıydık!Bazen düşünüyorum da; söylediğim sözler başıma dert açabiliyor.Of!Olamaz...
Flora'dan
Biz daha ne olduğunu bile anlamadan gelen öfkeli sesle gerçekten telaşlanmıştık.Hepimiz birbirimizin yüzüne bakıyor, sanki gözlerimizle konuşuyorduk. Sanırım hepimizin düşüncesi aynıydı.Olamaz...
Miusa'dan
Duyduğum sesle neredeyse korkudan banktan aşağı düşecektim.Aslında korkudan çok endişelenmekti bu.Endişelenmekte haklıyım.Çünkü ağzımızdan çıkacak tek bir yanlış söz bile sesin sahibini daha çok sinirlendirebilirdi.Olamaz...
Tecna'dan
Mantıklı olmalıydık. Düşünerek konuşmalı her kelimeyi iyi seçmeliydik.Yoksa çok kötü sonuçlar oluşabilirdi.Karşıdaki kişi sanırım şuanda sabırla düşünmemizi bekleyecek durumda değil. Acele etmeli ve doğru sözcükler seçmeliyiz.Olamaz...
Layla'dan
Buraya olanlar konusunda Daphne'ye haber vermek ve onun desteğini almak için gelmiştik.O en uygun kişiydi.Fakat şuanda karşımızda büyük bir sorun vardı. Neden bağırdık ki?!Biraz daha kısık sesle konuşsak kimse bizi duymazdı.Karşımızda sinir ve merak duygularıyla bize bakan kişi konuştuklarımızı duymasını istediğimiz son kişi bile denilebilirdi.Simdi ne yapacağız biz?!Olamaz...
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
Herkes birbirine bakıyor ve yanlış birşey söylememek için konuşmuyorlardı. Az önce bağıran kişi,öfke ve merak duyguları içinde karşılarında beklerken konuşmak zordu.Sonunda biri sessizliği bozmalı ve bu meraklı kişiye mantıklı açıklamalar yapmalıydı. Peki bunu kim yapacaktı. Tek düşündükleri şey ise OLAMAZ...
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Merhaba tatlı Winx Perilerim!Sonunda İNTİKAM İÇİN ADIMLAR bölümünün son partını da böylece bitirmiş olduk.Bölümün tüm partları ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum. Bu partın sonundaki konuşmalara bakarak kimin geldiğini ve konuşmayı duyduğunu tahmin etmenizi istiyorum tatlı perilerim.Aynı zamanda"Thoren neden Sky'ı koruyor?"sorusunun da cevabını bulacağınızı düşünüyorum. Son olarak gelecek bölümle ilgili tahminlerinizi veya hikayenin herhangi bir bölümüyle ilgili -varsa- sorularınızı büyük bir heyecanla bekliyorum.Yeni bölümde görüşmek üzere hepinizi çok seviyorum...;-)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
****************************
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
UNUTMAYIN! HER KIZ BİR WİNX PERİSİDİR!ÖNEMLİ OLAN BUNU KALBİNDE HİSSETMEKTİR!SİZ YETER Kİ KENDİNİZE İNANIN! DÜNYA KÜÇÜK BİR SİHİRLE DEĞİŞMEYE HAZIR!!!SADECE KALBİNİZİ DİNLEYİN!!!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEKTEKİ WİNX(HAYALLERİM)
RandomEvet arkadaşlar doğrusunu söylemek gerekirse yazıp yazmamak konusunda çok kararsızdım.Ama kelimeler bana "yaz bizi"diye bağırınca yazmaya karar verdim.Bu hikâyenin fikrini alaraalina isimli arkadaşımın hikayesini okurken buldum.Umarım hoşunuza gide...