Daphne'den
Bir peri olsamda bazen farklı şeyler düşünebileceğimi farkettim.Olaylar karşısında her zaman pozitif bir bakış açısı sergileyemeyeceğimi anladım. Bazen bende karşımda düşmanım olmasa bile sinirlenebiliyor hatta çok ileri gidip karışımdaki kişiye karşı kabalaşabiliyordum.Dün telefondaki kişi de bunu görmüştü. Ama gerçekten hak etmişti. Telefonda öfkemin sınırlarını zorlamıştı ve korkunç yüzümle tanışmıştı...Yaptığımdan pişman olduğum söylenemez.
*******************************
Telefon konuşması(Dün)
X: ............
Daphne:Sen beni hala nasıl ararsın?
X: .................
Daphne:Ne?Birde bana hala ne diyorsun?!
X: ................
Daphne:Bana bak!Ben çok ciddiyim!Eğer beni bir daha ararsan seni Sirenix güçlerimle lanetlerim!Beni çok dikkatli dinle!Sen çok kötüsün,sana değer verenlerin kalbini paramparça edip hiç birşey olmamış gibi birde beni arayamazsın!Senin iyi biri olduğunu düşündüğüm için çok pişmanım!Sen berbatsın!Sen...
X: ........................
Daphne:Sen benim söylediklerimi anlamadın mı hala aynı şeyleri söylüyorsun?Çık git hayatımızdan!!Bir daha sakın beni arayıp umursuyormuş gibi sorular sorma!!!Sakın...
Telefondaki kişi birşey söyleyemeden telefonu kapatırken Daphne'nin tek duyduğu bir ağlama sesiydi ve telefondan geliyordu.Ama umrunda değildi. Telefonu sinirle kapattı.
****************************
Şimdiki Zaman
Şimdi kardeşimin odasında yatağında otururken dünkü telefon konuşmasını hatırlamıştım.Aklımda telefonu kapatırken duyulan ağlama sesi vardı ama umrumda değildi. Ya da umrumdamıydı?Olamaz!!O nasıl hala umrumda olabilir ki?!Ondan nefret ediyorum...Kızıl saçları rüzgarda dalgalanan,mavi gözlerinin içi gülen,güzeller güzeli ejder ateşi prensesi güçlü ve sonuna kadar savaşan biricik kardeşim onun yüzünden şimdi yanıma bile gelmiyor, onun yanına gidince konuşmuyor,sadece gökyüzünü içinde taşıyan gözlerinden kristaller dökülüyordu.Çok pişmandım.Kardeşimin üzülmesine izin vermemeliydim.Onun kardeşimi üzmesine izin vermemeliydim...
**********************************
GardenyaBloom'dan
Annem ve babam odama geldiğinde her zaman olduğu gibi yine yastığıma sarılmış gözyaşı döküyordum.Gerçekten çok mutsuzdum.Nasıl mutlu olabilirdim ki?!Terkedilmiştim!!Hiçbir açıklama yapılmadan hemde! Gözlerine bakınca heyecandan kalp atışlarımı hızlandıran biricik aşkım, beyaz atlı prensim,ilk öpücüğümü bana tattıran bana düşlediğim herşeyi yaşatan benim Sky'ım...Son bir kez gözlerime bile bakmadan terk etmişti beni...Sonsuza kadar giderken dudaklarından dökülen son kelimeler"Üzgünüm Bloom,lütfen beni affet!" olmuştu.Arkasından seslenmeme aldırmayarak koşarak uzaklaşmıştı. Birkaç gün sonra ise Diaspro ile nişanlandığını Tecna sayesinde öğrenmiştim.Başından beri onu sevmem,bağlanmam,güvenmem bir hataydı...Onunla mutlu olacağıma inanmıştım.Bu bir hataydı çok pişmanım...
Annem ve babam hiçbirşey söyleyemeden çoktan odadan çıkmış ve beni yalnız bırakmışlardı. Bunları düşünürken çalan telefonumun ekranına baktığımda sessiz ağlamayı bırakıp bağırarak ağlamak istedim.Winx... Sky yüzünden onları terketmiş ve arkamda bırakıp gelmiştim.Her gün ısrarla aramalarına karşılık vermemiş, bağlantı çabalarını karşılıksız bırakmıştım.Ama buna mecburdum...Seslerini duymayı ve onlara sarılmayı ne kadar çok istesemde yapamazdım...Telefonu açarsam bende onlarda daha çok üzülecektik...Onları daha çok üzemezdim...Bunu yapmaya hakkım yoktu...
Pişmanım...Gerçekten çok pişmanım... Keşke Sky'ı hiç tanımasaydım...Ona aşık olmasaydım...İlk öpücüğümü ona vermeseydim...
Sky...Artık adını söylediğimde hissettiğim tek duygu acı ve pişmanlık...Ve bunları düşünürken ısrarla çalan telefonumu kapattım...Yeniden yastığıma sarılıp gözümden engel olamadığım kristallerin düşmesine izin verdim...İşte ikinci bölüm de geldi Winx Perileri!!!Fazlasıyla gözyaşı dolu bir bölümdü... Olanları Bloom ve Daphne'den dinledik...Telefon konuşmasındaki kişinin Sky olduğunu anladiniz sanırım;-)Zaten baştan beri herşeyin sorumlusunun Sky olduğunu geçen bölümdeki yorumlarda da tahmin etmiştiniz..Çünkü ;Winx Perileri herşeyi bilebilir..;-)Şimdi sizden istediğim olanlar ve olacaklar hakkında yorum yapmanız ve elbette bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazmanız... Minicik votelarda önemli tabii...Evet winx perileri hepinizi çok seviyorum yorumlarınızı bekliyorum...;-)
Not:Resim;İlk öpücük... Video ise Bloom'un yaşadıkları ve duyguları(Bölüme uygun oldu bence...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEKTEKİ WİNX(HAYALLERİM)
RandomEvet arkadaşlar doğrusunu söylemek gerekirse yazıp yazmamak konusunda çok kararsızdım.Ama kelimeler bana "yaz bizi"diye bağırınca yazmaya karar verdim.Bu hikâyenin fikrini alaraalina isimli arkadaşımın hikayesini okurken buldum.Umarım hoşunuza gide...