İNTİKAM İÇİN ADIMLAR

780 38 46
                                    

Part 2:Yüzleşme
Bayan Faragonda'dan
Ofisimde otururken duyduğum sesle yerimden kalkıp cama doğru yürüdüm. Dışarı baktığımda duyduğum sesin uzmanların gemisi Baykuşun iniş sesi olduğunu anladım. Kapı açılıp dışarı çıkan uzmanları Winx'in yanında gördüğümde,doğru gördüğüme emin olmak istedim.Dikkatle dışarı baktığımda yanılmadığımı farkettim.Sonra Baykuşun gidişini seyrettim.Her ne kadar doğru birşey yapmadıklarını düşünsem de onları durduramazdım.Zaten beni dinlemezlerdi.İçimden herşeyin yolunda gitmesi için onlara şans diledim;"Bol şanslar Winx.Dilerim herşey istediğiniz gibi olur... "
Baykuştaki Toplantı
Brandon:Bence herşeyden önemlisi,bu görevde kimin lider olacağı konusudur.Her iki taraf içinde... Öncelikle Winx'in liderini,sonra da uzmanların liderini belirlememiz gerekiyor.
Riven:Uzmanların lideri tabi ki ben olmalıyım...
Helia:Ben Timiy diyorum...
Nex:Bence ben olmalıyım...
Riven:Hey Nex!Sen uzmanlardan bile değilsin...Daha yeni bize katıldın
Nex:Evet ama bu görev için fazlasıyla yetenek ve zekaya sahibim...
Riven:Hiç sanmıyorum...
Nex:Sende olan tek şey kendini beğenmişlik yeteneği...
Layla ve Miusa:Yeteeeeer!!Daha fazla konuşmayın artık. İkinizde susun!!
Tecna:Bence de.Hem öncelikle Winx'in liderini seçecektik!
Stella:Evet!Güzelliğim,moda yeteneğim ve gücüm dışında Bloom'un en iyi arkadaşı olarak bu görevi alıyorum.
Layla:Stella,işte tamda bu yüzden görevi alamazsın.Çünkü; Kendini kontrol edemiyorsun...
Stella:Haklısın.. Görevi tehlikeye atmayalım.Daha soğukkanlı ve herkese etki edebilen biri olmalı...
Riven:Ne yani!Gerçekten tartışmadan hemen kabul mü ediyorsunuz?!
Miusa:Evet Riven.Çünkü bu tartışmanın birbirimizi kırmaktan başka bir işe yaramayacağını biliyoruz...
Riven:Kızlar işte...
Timiy:Bence kızlar haklı Riven.Bizde anlaşmaya varmalıyız.Doğru karar vermeli ve birlik olmalıyız.
Riven:Ah!Gerçekten Timiy,bende ne zaman konuşacaksın diye bekliyordum.Daha fazla dayanamadın sanırım. Bu arada Baykuşu kim kullanıyor peki bay çokbilmiş?
Timiy:Gemi otomatik pilot modunda Riven...Lütfen daha sakin olmaya çalış...
Brandon:Hey çocuklar! Artık yeter, hepimiz geldiğimizden beri kavga ediyoruz. Kızlara yardımcı olmamız lazım, işlerini zorlaştırmamız değil.
Layla:Şimdi herkes sakin olsun!Winx'in liderini seçeceğiz!
Stella: Bence verilecek en doğru karar Layla'nın lider olması.
Miusa:Çok haklısın Stella.
Tecna:Bence de Layla olmalı.
Flora:Kesinlikle doğru bir karar.Hepimizi bu görev için cesaretlendiren sen olduğun için liderliği kabul etmelisin Layla!?
Layla:Hepinize çok teşekkür ederim Winx!Umarım sizi hayal kırıklığına uğratmam..
Stella,Miusa,Tecna, Flora:Sana güveniyoruz Layla. Winx için birlikte!!!
Nex:Böylece ben de uzmanların lideri oluyorum.
Riven:Demek öyle! Peki bunu nerden çıkardın?
Nex:Kız arkadaşım Winx'in lideri oluyorsa,uzmanların lideri de ben olmalıyım.
Brandon:Aslında bu doğru bir düşünce...
Helia: Daha önce bizimle hiç göreve çıkmadın Nex.Yani bizimle geldin elbette ama Uzmanlardan biri olarak değil.
Nex:Haklısın ama bunu başarabileceğime inanıyorum.Daha önceki görevlerde Şövalyelerden biri olarak da olsa size hep yardım ettim.
Riven:Gurubumuzu sevdiğin de söylenemez ama...
Nex:Gurubunuzu sevmesem katılmazdım dostum.Ayrıca o konu başka birşeyle ilgili...Yani geçmişten bahsetmeye gerek yok...
Timiy:Ben onaylıyorum. Nex lider olmaya uygun.Fazlasıyla soğuk kanlı...
Helia:Şimdi düşünüyorum da bence de uygun.
Brandon:Katılıyorum...
Riven:Pekela. Bu sefer kavga çıkarmayacağım.Nex!Umarım güvenimizi boşa çıkarmazsın...Dostum...
Nex:Merak etme... Dostum...
Layla:Artık anlaşma sağlandığına göre planın ilk aşamasını gerçekleştirmeye hazırız. Yani yüzleşme...
*****************************
Eraklion
Muhafız 1:Bakın içeri girmek için izniniz yok.
Nex:Hey dostum!İzniniz olmasına ne gerek var?Prens Sky bizim arkadaşımız. Bizi tanıyor.
Riven:Onu öldürmeye gelmiş gibi mi duruyoruz sence?
Muhafız 2:Prens Sky kimseyle görüşmek istemiyor.Kral da içeri girmenizi onaylamıyor.Biz atmadan kendiniz sarayın kapısını terkedin.
Stella:Neden her krallığın kapısında sürekli ayni konuşmalar geçer acaba?
Brandon: Sanırım muhafızları anlama problemi olan kişilerden seçtikleri için tatlım.
Stella:Çok iyi bir tahmin canım.
Nex:Son kez söylüyorum. Canınızın yanmasını istemiyorsanız kapının önünden çekilin!
Muhafız 1:Bizi tehdit edemezsiniz.Sizin söylediklerinizi yapmak zorunda değiliz.
Helia:Sanırım artık sakin olamayacağımızı hissediyorum çocuklar...
Timiy:Bence de...
Riven:Fazla nazik davrandık.Şimdi ricaları bırakıp kılıç, yumruk ve tekme kullanma vakti sanırım dostum...
Nex:Haklısın dostum... Uzmanlar hazır olun!!
Layla: Winx!Kavga başlar başlamaz muhafızları itip kapıya koşuyoruz.
Nex:Uzmanlar, şimdi!!!
Layla:Hadi Winx!!!
††††††††††††††
Uzmanların kılıçlarını gördüklerinde dikkati dağılan muhafızları hızla iten Winx kapıdan içeri koştular. Muhafızlar peşlerinden gidemeden Uzmanlarla kavgaya başladılar.Uzmanlar birkaç yumruk ve tekmeden sonra bayılan muhafızları çalıların arasına götürdüler ve bağladılar. Sonra koşarak Winx'e katıldılar. Hepsi birden koşarken Stella aniden bağırdı.
††††††††††††††
Stella:Olamaaaaz!İntikam tasarımlarım!
Layla:Sessiz ol Stella!Herkes bizi fark edicek.
Stella:Böyle olmaz!Büyüleyici intikam tasarımları!!! (Bağırarak sihirle Winx'i intikam kıyafetleriyle giydirir.)
İşte böyle muhteşemiz.
Layla: Tamam Stella, o zaman göreve odaklan.(Fısıltıyla)
Layla'dan
Sonunda Eraklion sarayının bahçesindeydik.Sky'la yüzleşmeden önce kendimizi fark ettirmeden ne yaptığını izlemeye karar vermiştik.Neyseki Stella'nın çığlığı bu planı bozmadı.Bizi kimse farketmedi.Yavaşça sarayın penceresine yaklaştık ve içeriyi seyretmeye başladık.
Sky'dan
Babamla birlikte sıkıcı geçen kraliyet toplantılarından birindeydim.Konuşulanları hic dinlemiyordum.Zaten bu toplantıya babam tarafından zorla dahil edilmiştim.Son üç aydır yaşayıp yaşamadığımdan bile emin değilim. Yaşıyorsam bile nefes alırken oksijen değilde zehir alıyormuşum gibi acı çekiyordum.O anda babamın sesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
Kral Erandor:Sky!Toplantıyı hic dinlemiyorsun galiba?
Sky:Hayır. Dinlemiyorum.Beni zaten zorla getirdin.
Kral Erendor:Madem toplantıyı dinlemiyorsun,o zaman kapıda seni bekleyen nişanlınla ilgilen.
Sky:Ne?
Diaspro: Sky!Buradayım canım.Yeni geldim. Kapıda seni bekliyordum.
Kral Erendor:Hadi Sky!Diaspro'yu daha fazla bekletme.
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
Sky babasının konuşmalarına daha fazla dayanamayıp Diaspro ile bahçeye çıktı. O anda Diaspro Sky'ın elini tutmak için uzanıyordu ki Stella saklandığı yerden çıkıp bağırınca ikisi de donup kaldılar.Stella'nın bağırmasıyla Winx ve uzmanlar da saklandıkları yerden çıkmak zorunda kaldılar. Onları gören Sky daha büyük bir şok yaşadı.
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
Stella:Daha fazla dayanamayacağım!!!Yeteeeeeer!Sen ne kadar da berbat birisin Sky!
Miusa:Stella çok haklı. Gerçekten çok kötü birisin Sky!
Flora:Affedilemeyecek kadar kötü...
Sky: Siz...
Brandon:Evet biz dostum!Nişanını tebrik etmeye geldiğimizi düşünmüyorsun herhalde!
Sky:Ben...
Layla:Konuşmaya hakkın yok!Küçücük bir açıklama bile yapmadan bırakıp gittin Bloom'u...En azından normal bir ayrılığı hak ediyordu. Ona birşey söylemeden yalnızlığa terk ettin.
Sky:Be-...
Riven:Sana konuşma hakkın olmadığını söyledik majesteleri!Sadece dinle...
Brandon:Dostum olduğunu düşünmüştüm.Her zaman bizim yanımızda olduğunu... Bize ihanet edeceğin hiç aklima gelmezdi...
Sky:Brandon....
Timiy:Sky...Gerçekten her yönden muhteşem biri olduğunu düşünürdüm. Ama yanıldığımı gördüm.
Sky:Timiy...
Nex:Senin her zaman herkese yardım edip onlara güç veren biri olduğunu sanırdım...Uzmanlar için çok iyi olduğunu... Thoren bana bu kadar kötü olduğunu söylememişti. Dost olabiliriz diye düşünmüştüm. Saçma düşünmüşüm...
Sky:Nex...
Riven:Gittiğim günü hatırlıyor musun?Bir daha dönmeyeceğimi söylediğim günü? Ama simdi buradayım ve birdaha gitmeyeceğim.Hep burada olacağım. Çünkü;gerçek dostluğun burada olduğunu anladım. Ve aşkın önemini...
Seninle her zaman dalga geçerdim ama bana aşkla ilgili söylediğin her söz aslında bana yol gösterdi. Artık seni daha iyi anlıyorum derken...Aşkın anlamını unuttun Sky!
Sky:Riven ben...
Riven:Sakın konuşma!!Ayrıca döktüğün gözyaşları da bizi kandıramaz!!
Helia: Sky!Bu guruba ilk geldiğimde henüz çok iyi değildim. Bana yardım edip destek olmuştun.Herşeyden önemlisi bu ekipte herkes birbirine destek olur demiştin.Kendi söylediğinin tam tersini yaptın. Bize destek olmak yerine daha çok yere düşürdün.
Sky:Helia...
Stella:Bloom sana ne yaptı Sky?!Seni sevmek ve sana güvenmekten başka ne yaptı?!Bunu hak edicek ne yaptı?! Kendisinden kaçar gibi ayrılmanı gerektirecek ne yaptı söylesene Sky?!!
Sky:Stella ben gerçekten...
Diaspro:Yeter artık! Size buraya girme ve nişanlıma bağırma iznini kim verdi?!
Tecna:Kimseden izin almak zorunda değiliz!!
Miusa:Özellikle de senden!!
Flora:Asıl sana konuşma izni verdiğimizi hatırlamıyorum!!
Layla:Evet!Sen karışma!!
Stella:Sen de en az Sky kadar suçlusunun zaten iğrenç cadı!!
Diaspro:Nişanlım ve ben size daha fazla katlanmak zorunda değiliz!!Artık yeter!Muhafızlaaaaaar!
Stella:Burada daha fazla kalmaya niyetimiz yok!! Ama şunu unutma Sky!!!Bloom'a bir daha asla ne olursa olsun yaklaşamayacaksın!!Pişman olsan bile seni affetmeyeceğiz.Bu arada o muhteşem evlilik teklifini de nişanlına yaparsın artık!!Bloom'dan uzak dur ve bir daha sakın karşısına çıkma!! Yoksa çok kötü olur!!!!
Layla: Gidelim Winx!Yeniden muhafızlarla vakit kaybetmeyelim.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Winx hızla kapıdan çıkarken bahçede saraydan gelen muhafızlar görünmeye başlamıştır ama Uzmanlar hala bahçededirler.Layla durumu farkedince onlara zaman kazandırmak için morfix kalkanı oluşturur. Winxte kendi sihirleriyle kalkanı güçlendirir. Uzmanlar gitmeden önce söyleyecekleri son bir şey vardır. Brandon hepsinin yerine konuşur.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Brandon:Artık dostumuz değilsin prens Sky!Yaptıkların için bizden sakın destek bekleme!Tamamen karşındayız ve sana karşı savaşırız!Zahmet edipte düğün davetiyesi falan yollamaya da kalkma!Sana nişanlınla mutluluklar Yüce Eraklion Prensi.Muhafızlarını daha fazla yormadan biz gidiyoruz.Bunu sakın unutma dostumuz değilsin ve artık Uzmanların lideri değil düşmanısın.Bize karşı birşey yaparsan sana karşı gelmekten kaçmayız.Sakın ne bizim ne de Winx'in karşısına çıkma. Özellikle de Bloom'un.Ona yaşattıkların için döktüğün her gözyaşı canını yaktığında seni teselli edecek dostların yok bundan sonra...Tek başınasın.
★★★★★★★★★
Uzmanlar kalkanı kırmaya çalışan muhafızları, Sky'ı ve Diaspro'yu orda bırakıp koşarak Baykuşa bindiler.Onları Baykuşta bekleyen Winx geldiklerini görünce kalkanı kaldırdılar. Ve Baykuş havalandı...
Havalanan Baykuşun arkasından bakarken Sky kendini tutamadı ve dengesini kaybedip yere düştü. Onu kaldırmaya çalışan Diaspro ve muhafızları bağırarak gönderdikten sonra, kaybettiği dostluklar ve böyle bitmeyi hak etmeyen aşkı için gözyaşlarına boğuldu.
★★★★★★★★★

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Birtanecik Winx Perilerim!!Üçüncü bölümün 2.Partını da geride bıraktık.Bu bölüm 3 parttan oluşuyor.Hikayemi okuyan ve beni destekleyen herkese teşekkür ediyorum.Umarım hoşunuza giden bir kitap oluyordur...Benim için yazmak gerçekten çok eğlenceli oluyor. Sizde beğeniyorsanız benden mutlusu yok.İyi veya kötü yorumlarınızı, votelerinizi ve gelecek bölüm hakkında düşünce veya tahminlerinizi bekliyorum...;-)
Daha sadece birkaç bölüm yazdım ama hikayenin genel olarak yorumunu istiyorum sizden. Lütfen... Berbat diyebilirsiniz, sil diyebilirsiniz,devam et veya etme diyebilirsiniz...En azından hissettiklerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim. Sizi çok seviyorum...;-)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
UNUTMAYIN! HER KIZ BİR WİNX PERİSİDİR!ÖNEMLİ OLAN BUNU KALBİNDE HİSSETMEKTİR!SİZ YETER KENDİNİZE İNANIN! DÜNYA KÜÇÜK BİR SİHİRLE DEĞİŞMEYE HAZIR!!!SADECE KALBİNİZİ DİNLEYİN!!!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
Not:Gelecek bölümde sizi çok büyük sürprizler bekliyor.Sizce ne olabilir?!Bölümün 3. yani son partında görüşmek üzere...;-)♥♥♥

















GELECEKTEKİ WİNX(HAYALLERİM)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin