2. dio

215 25 3
                                    

Kako je ovaj lik usao u zenski toalet? Lijepo pise da je ovo zenski,a ne muski toalet. Ocito je slijep pa ne vidi plocicu na vratima kako curica u haljinici stoji. Podigla sam svoju lijevu obrvu te sam prekrizila ruke i krenula ga zaobici no osjetila sam snaznu ruko oko svog gornjeg dijela ruke. Okrenula sam se prema njemu.

"Koji ti je ?? Pusti mi ruku,smjesta!!!" izderala sam se na njega no nije me pustio,vec me gurnio na zid tako da sam stojala između njegovih nogu.

"Necu", hladnokrvno je odgovorio. Cekaj malo.. On je meni rekao 'necu'???

"Ti si meni upravo rekao 'necu'? " upitala sam sa malo vise podignutim tonom.

"Jesam", opet mi je hladnokrvno odgovorio. Nece se tako ponasati prema meni. Ako me svi postuju,e pa postovat ce me i ovaj tu... ni ime mu ne znam.

"Slusaj ti mene. Ja sam ovdje glavna i ne dam da se itko tako odnosi prema meni. A sada me pusti jer kasnim na sat." pokusala sam se izvuci no nisam uspjela jer me cvrsto drzao.

"Ne bih rekao. Ja sam ovdje bio i OSTAO glavni i nece doci tamo neka kuckica koja je umislila da je ona glavna,zato se prekini ponasati kao da si ti glavna,jer nisi !" rekao mi je kroz zube,no nisam se dala smesti. Naprotiv,bio mi je smijesan jer je njegova kosa bila razbarusena i imao je bradicu. Lik se ne zna obrijat.

"Nesto je smijesno?" upitao je strozim tonom.

"Naravno. Tvoja kosica i bradica su smijesni", rekla sam naglas,ali se on nije dao smesti.

"Ohh,tako dakle?" upitao je. sada se on smijulji.

"Jel tebi nesto smijesno,mozda??" naglo sam se uozbiljila i upitala kretena.

"Oo daa.. Tvoj vrat nije toliko los tako da bih slobodno mogao napraviti ovo",zbunila sam se na njegovu recenicu,ali sam ubrzo shvatila na sto je mislio kada je prislonio svoje usne na moj vrat. Ooou, shiitt. Nece mi neki 'glavni' kreten raditi ljubavne ugrize. Svom snagom sam ga udarila svojim koljenom u nezgodno mjesto na sto je on naglo prestao sa svojim radnjama i uhvatio se za svoje međunozje. Ponosno sam se nasmijala.

"Ti... Kucko",procijedio je kroz zube.

"Dragi moj,nisam ti ja od jucer,pa da ne znam kako se obraniti od takvih kakav si ti." rekla sam mu ponosno i jos jednom sam se pogledala u ogledalo da vidim da li mi je napravio tako zvani 'ljubavni ugriz'. Ima srece,nije napravio. Pogledala sam na pod i vidjela da jos uvijek lezi na podu drzeci se za onu stvar. Okrenula sam se i izasla sam van. Usla sam u ucionicu i sjela u zadnju klupu do prozora. Par minuta poslije mene je usao taj kreten i posto nije bilo mjesta,morao je sjesti pokraj mene. Zbunjeno sam ga pogledala, a on se samo nasmijao. U ucionicu je usla profesorica. Izgledala je vrlo dobro za svoje godine. Vjerojatno ima negdje oko cetrdeset i nesto godina. Odlozila je dnevnik.

"Dobar dan,djeco. Stigla nam je nova skolska godina, a s njom i nova ucenica. Mozes li nam se predstaviti?" ljubazno je upitala profesorica pogled upucujuci meni. Ustala sam.

"Ja sam Jennifer Calder i dolazim iz Manchestera." ponosno sam odgovorila i sjela natrag na svoj stolac.

"Drago nam je sto smo culi tvoje ime i nadam se da neces biti kao ovi ucenici da ne radis nista na nastavi." rekla je.

"Hm,to cemo jos i vidjeti",promumljala sam sebi u bradu smjeseci se.

"Jesi li nesto rekla,mozda?" upitala je dosadna profesorica.

"Da,rekla sam kako su danas neki ljudi naporni." rekla sam i pogledala u decka koji sjedi do mene i nekontrolirano bulji u mene. Kada je skuzio da se to odnosi na njega,naglo se trgnuo iz svog gledanja u mene. I okrenuo se prema profesorici.

EVO GAA.. POTRUDILA SAM SE NAPISATI OVAJ DIO,ALI SADA MORAM NA SPAVANJE JER SE UJUTRO USTAJEM RANO.

OPROSTITE NA GRESKAMA,AKO IH IMA.

OSTAVITE
VOTE I COMENT

Lyyy ❤

Bad boy or love?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt