Jennifer's P.O.V.
Tako mi je nedostajao,tako prokleto mi je nedostajao. Nisam znala sto bih radila kada bi mi bilo dosadno. Uvijek bih gledala nase slike koje su se nalazile u mom mobitelu,a tako bi mi jos vise falio. Falimo jedno drugom kao da smo bili svatko u jednoj drzavi, a ne tjedan dana u istom gradu.
Lezali smo zagrljeni u dnevnoj sobi na trosjedu tako sto sam ja bila ispod njega.
Ljubio mi je lice te se postepeno spustao do mog vrata. Lagano sam zastenjala kada je pronasao moju slabu tocku te se on ponosno nasmijao jer dobro zna da sam slaba na njega. Tako ga volim,obozavam ga jer dopunjuje drugu polovicu moga srca i cini me sretnom.
"Volim te." tiho sam mu sapnula dok smo se međusobno gledali u oci.
"I ja tebe volim,Jenny." rekao je prije nego je spustio svoje punasne usnice na moje. Vodili smo borbu jezicima dok su njegove ruke setale mojim tijelom .
"Jenny ?" upitala sam kad smo se odmaknuli jedno od drugog.kako bi uhvatili zraka.
"Da. To je krace od Jennifer i lijepse ti pristaje." poljubio mi je nos kada je zavrsio sa recenicom.
(...)Nalazimo se u kuhinji gdje nam pravim nesto za jesti,jer smo pregladnjeli. Sjeckala sam rajcicu kako bih ju mogla staviti u sendvice koje pripremam. Odjednom osjetim ogromne ruke oko svojih kukova te male poljupce duz svog vrata.
"Lou.." tiho sam zastenjala jer je opet pronasao moju slabu tocku.
"Lou,moram nam pripremiti sendvice,a necu moci ako me ne pustis." tiho sam rekla,a on se nasmijao te se odmaknuo od mene i naslonio se na kuhinjski element te me pogledao.
"Htio sam te pitati nesto.." pocesao se po vratu te me nesigurno pogledao.
"Sto ?" ostavila sam sav posao te se okrenula prema njemu.
"Zvala me Lou i pitala me mogu li pricuvati Lux i Emmu,a ja sam rekao da mogu jer obozavam djecu i mislio sam ako mozes da mi malo pomognes jer su njih dvije,a ja necu moci sam." nesigurno je rekao,a ja sam se nasmijesila na tu gestu.
"Naravno,ljubavi. Sve cu napraviti za tebe." rekla sam te mu se priblizila i ovila svoje ruke oko njegovog vrata dok je on svoje stavio na moje kukove. Priblizila sam svoje lice prema njegovom te protrljala svoj nos o njegov. On se na tu gestu nasmijao te prislonio svoje usnice na moje.
"Hvala ti,Jenny." rekao je između poljubaca.
(...)
~~ sljedeci dan ~~
Cekamo da Lou dođe sa Lux i Emmom. Pripremili smo im sobu u kojoj ce prespavati i spremili im iznenađenje. Vodit cemo ih u Zoo-vrt. Nakon par minuta zaculo se zvono na vratima. Zaboravila sam reci da smo u Louisovoj kuci.
Lou se ustao sa trosjeda te se uputio prema ulaznim vratima kako bi ih otvorio,a nakon par sekundi su u dnevni boravak usli Lou,Lux,Emma i Louis. Ja ne mogu vjerovati kako su djevojcice slatkee. Ja bih imala ovako slatku djecu.
"Hey,Jennifer." Lou je pozdravila te mi mahnula desnom rukom u kojoj je drzala kljuceve od automobila,jer je u drugoj drzala torbe u kojima su se nalazile stvari od Lux i Emme.
"Hey,Lou." uzvratila sam istom gestom uz ogroman osmijeh.
"Ljudi stvarno vam hvala sto ih mozete pricuvati. Ne znam kako da vam se oduzim zbog toga." Lou je pocela govoriti gluposti. Ne treba nam se toliko zahvaljivati. Boze pa to je samo cuvanje djece,nije nista strasno.
"Lou,vec smo ti rekli da nam ne zahvaljujes toliko." Lous je rekao.
"Nema veze. Nista onda.. Idem ja. Sutra dođem po njih i ako nesto budete trebali samo me nazovite. Nema veze u koje doba noci budete zvali." rekla je uz smijesak te se lagano zaputila prema vratima,a Louis ju je otisao otpratiti dok sam ja ostala sa djevojcicama u dnevnom boravku.
(...)
Setali smo gradom drzeci Emmu i Lux za ruke. Mislila sam da odemo u shopping i da im kupimo iste haljinice te iste patikice. Zelim da budu jednake iako nisu sestre.
Dosli smo do prve trgovine sa odjecom. Ovdje ima svasta. Od haljina,do hlaca i majica pa do vestica i tako dalje.. Louis je setao na jednom kraju trgovine sa Lux a ja na drugom sa Emmom. Odjednom sam pronasla bijelo-sive haljinice. Gore izgleda kao da je majica na bretele dok dolje pada kao svila. Predivno nesto. Pozvala sam Louisa koji se odusevio kada ih je ugledao. Odveli smo ih u kabinu za presvlacenje te smo ih presvukli da vidimo kako im stoji i da im slucajno nisu velike ili male i za cudo.. Pristajale su im savrseno. Uzeli smo haljine te je Louis otisao do odjela sa patikama. Ubrzo je nasao bijele patikice sa ruzicastim vezicama koje su se savrseno uklapale uz haljine. Pokupili smo sve sto smo nasli te se uputili prema blagajni. Kada je prodavacica otkucala sve to i spremila u vrecice,ja sam dosla do ideje da ih odmah obucemo. Tako je i bilo. Obje su prekrasne djevojcice. Sad imam zelju da i ja imam takvu djecu.
"O cemu razmisljas,ljubavi?" Louis je upitao te me zagrlio polozivsi jednu ruku preko mojeg ramena te me poljubio u glavu.
"O tome kako bih i ja voljela imati jednoga dana ovako predivnu djecu s tobom,ali jos je pre rano za to." nasmijesila sam se gledajuci ga u oci.
"Sve u svoje vrijeme. I ja sam razmisljao o tome i nadam se da cemo jednoga dana imati predivnu djecu." poljubio me u celo te smo se odvojili jedno od drugoga kako bismo mogli otici u zoo-vrt.
Na putu u Zooloski smo stali kod jednog gospodina sa balonima. Emma je htjela bijele balone u obliku srca te smo im kupili. Odjednom je Emma zaustavila Lux te se nagnula prema njoj i ostavila joj duugi poljubac u kutku usana a Lux je zazmirila te napucila usnice kako bi i ona Emmu poljubila.
Ajmee tako suu preslatkee.. Ja se ne mogu nagledati koliko su slatkee. Potapsala sam Louisa po ruci te se okrenuo prema meni,a ja sam mu prstom pokazala prema Lux i Emm. On je pokazao onaj svoj siroki osmijeh te je brzinom izvadio svoj mobitel iz dzepa traperica i uslikao ih.SOUUU EVO MENE OPET.. ZNAAM NIJE ME BILO DUGO,ALI STO CU.. NEMA NI VAS.. ISKRENO VISE ME NIJE BRIGA TKO VOTA I KOMENTIRA NASTAVKE,JA SADA SAMO ZNAM DA CU JA PISATI NASTAVKE ZBOG SEBE I ZBOG ONIH KOJI CITAJU I KOJIMA SE SVIĐA MOJA PRICA.. JA SE NA PISANJU PRICE DOSTA SMIRIM AKO SAM NERVOZNA ILI AKO MI JE NESTO NA SRCU STO NIKOME NE ZELIM RECI. JEDNOSTAVNO,PISANJE JE MOJ NACIN ZIVLJENJA.
A SADA ZA SVE KOJI IMAJU VREMENA NEKA OSTAVE ISKRENI VOTE I KOMENTAR! HVALA PUNO SVIMA KOJI CITAJU,KOMENTIRAJU I OSTAVE VOTE !! VOLIM VASS ❤❤