Louis Tomlinson's P.O.V
Potapsao sam rukom mjesto pokraj sebe kako bi se mogla ususkati pokraj mene. Slegnula je ramenima te je legla. Obmotao sam svoje ruke oko njezinih leđa,a ona je na svom trbuhu drzala zdjelicu sa kokicama.
~~ pred kraj filma~~
Bilo je stvarno napetih trenutaka,ali niti ona,niti ja se nismo uplasili. Sad je vec kraj filma,a Jenn je svoje ruke obmotala oko moga struka. Bila je prednjim dijelom tijela okrenuta prema meni,a glavu je okrenula prema TV-u..
U filmu se događalo svasta. Na kraju su brat i sestra viđali duhove odnosno njihova tijela,ali u losem izdanju. Napadali su ih. U radnoj sobi njihovog oca su postavili kamere ispred ogromnog ogledala i snimali su događaje. Prepricavali su sto se događa i sestra od tog lika je stala ispred ogledala,a taj lik je bio gledao na kamere. On sestru uopce nije vidio preko kamera,a nije ju vidio ni bez kamera. Demoni(mrtvi ljudi) su ih proganjali. Izlazili su iz tog ogledala. U međuvremenu,sestra je vidjela svoju mrtvu majku u ogledalu i priblizavala joj se. Krenula je u ogledalo da ju zagrli,ali je brat dobio slom zivaca i otpustio je sidro koje su namjestili kako bi razbili ogledalo. Kada se sidro zabilo u ogledalo,podigao je svoj pogled sa kamera i ugledao je svoju sestru kako je priljepljena za staklo sa sidrom u glavi. Poceo je plakati. Priblizio se svojoj sestri te ju je pomilovao po glavi placuci."Ne,ne,ne!! Oprosti mi sestro. Nisam te htio povrijediti. Oprosti mi. Oprosti mi." rekao je jecajuci. Odjednom sam osjetio nesto mokro na mojim prsima. Maknuo sam pogled sa televizora prema Jennifer i vidio sam kako je plakala. Zbinjeno sam ju pogledao,a ona je smrcnula te je zabila svoju facu u moja prsa. Cvrsto sam ju zagrlio i poljubio u glavu.
"Shhh.. Nemoj plakati. Pa to je samo film."rekao sam joj utjesno na sto je ona promumljala kroz plac.
"Da,ali je u isto vrijeme i strasan i tuzan. Jako tuzan. Da se tako nesto dogodi sa Lennom nikada si to ne bih oprostila." podigla je svoju glavu prema meni,a ja sam joj obrisao suze sa palcem.
"Nemoj to ni govoriti. Nece to nikada dogoditi sa Lennom. Ok?" upitao sam ju te sam ju pomilovao po licu sa prstima. Lagano je kimnula glavom,a ja sam pogledao u njezine usne pa u oci pa opet u usne. Izgleda da je skuzila to jer se lagano primaknula mojem licu te me je njezno poljubila dok sam ja uzvracao poljupce. Sa njenih usana sam presao na njezin vrat i tamo ostavljao vlazne poljupce. Tiho je zastenjala na sto sam se ja lagano nasmijao. Hocete iskreno? Sviđa mi se. Da Jennifer Calder mi se sviđa i ne mogu to vise poricati. Samo... Nisam siguran da ona osjeca isto tako da.. Ali ako joj ne kazem sada onda necu nikada. Polako sam se odvojio od nje i pogledao ju u oci. Zbunjeno me pogledala na sto sam samo uzdahnuo i prosao rukom kroz kosu.
"Jenn... Trebam ti nesto reci,ali obecaj da se neces ljutiti na mene kada ti to kazem." rekao sam joj malko uplasenim glasom,a ona je kimnula glavom kao znak da nastavim.
"Gle.. Sviđas mi se. Oke? Ne zelim se vise svađati s tobom jer osjecam nesto vise prema tebi. Od prvog dana samo sto si nisam to htio priznati,ali sada priznajem i tebi i sebi. Nadam se da me razumijes i da me neces zamrziti." rekao sam i spustio glavu. Osjetio sam njezne prste na mojem obrazu,ali ignorirao sam.
"Lou.. Pogledaj me." tiho je rekla te mi podigla glavu sa svojim prstima. Pogledao sam ju u njezine predivne oci,a ona je imala mali smijesak na licu.
"Naravno da te necu zamrziti. A znas zasto?" upitala me,a ja sam zbunjeno odmahnuo glavom.
"Zato jer se i ti meni sviđas. Ja sam toliko glupa jer ti nisam prva to priznala. " odjednom me je iznenadila sa svojim odgovorom,a na mom licu se pojavio najveci moguci osmijeh. Refleksno sam ju zagrlio toliko cvrsto da je rekla da ju malo pustim sto sam i napravio. Ponovno sam ju pogledao u oci,a zatim spustio svoje usne na njene. Uzvratila mi je poljubac koji se produljio. Kada smo ostali bez zraka odmaknuli smo se jedno od drugoga naslanjajuci svoje celo od njezino. Usne su nam bile odmaknute za milimetar-dva tako da su nam se dodirivale svaki puta kada bi netko nesto rekao.
"Jenn?" prozvao sam njezino ime na sto se ona nasmijala.
"Reci,Lou?" rekla je,a nase usne su se opet dodirnule. To je tako jebeno odlican osjecaj. Nakon toliko godina provedenih od mog zadnjeg zaljubljivanja u ocito krivu osobu.
"Hoces li biti moja cura? Mislim,ako zelis. Ne zelim te na nista nagovarati,ali ako budes sutila znat cu da je to odgovor 'ne'. Jenn ti si me ucinila sretnim nakon toliko godina provedenih sa slomljenim srcem. Ucinila si da opet naucim voljeti,da ne budem maloumni,bezobrazni idiot bez osjecaja. Ali sada vise toga nece biti jer si me naucila voljeti." rekao sam ono sto mi je bilo na srcu,ono sto sam joj morao priznati i ono sto sam osjecao. Sutila je.. Ocito je to odgovor na moje postavljeno pitanje. Uzdahnuo sam i polako se ustao sa kutne. Krenuo sam prema fotelji na kojoj se nalazila moja torba,ali me zaustavio njezan glas predivne cure koja je osvojila moje srce.
"Da" rekla je,a ja sam se zbunio. Okrenuo sam se i pogledao ju zbunjeno. Nasmijala se,a onda me preplavio najbolji moguci osjecaj.
"Bit cu tvoja djevojka,Louis" sretno je rekla,a ja sam refleksno spustuo svoju torbu na pod i potrcao prema njoj. Ustala je sa kutne i cvrsto me zagrlila,a onda poljubila. Razdvojili smo se,a onda smo se opet zagrlili i tako smo ostali neko vrijeme dok se nije culo otvaranje ulaznih vrata,a onda sam ugledao predivnu curu naslonjenu na vratima. Gledala nas je sa smijeskom i prekrizenim rukama ispod svojih grudi. To je sigurno Lenna. Odjednom je progovorila.
"Napokon je netko odledio srce moje starije sestrice."rekla je dok nam je polako prilazila. Bila je poprilicno visoka za svoje godine. Naravno da je visoka kad je i njezina divna sestra visoka. Dosla je do mene i pruzila mi ruku koju sam spretno prihvatio.
"Ja sam Lenna,drago mi je" rekla je sa osmjehom,a rupice su joj se ucrtale u obrazima. Bas kao i Harryju. To je meni tako preslatko,a pogotovo kod cura.
"Louis. I meni je drago."rekao sam uzvracajuci osmijeh. Jenn me je drzala za ruku dok smo se Lenna i ja upoznavali.
"Pretpostavljam da ste vi sada zajedno?" upitala je ponovno Lenna na sto smo se Jenn i ja pogledali.
"Dap. Tvoja sestra mi je uspjela odlediti srce." rekao sam jos uvijek gledajuci u Jennifer.
"Bas kao i ti njoj." progovorila je Lenna. Nasmijao sam se opet te sam polozio svoje usne na Jenniferine. Nakon par minuta pricanja,otisli smo svi troje u kuhinju nesto napraviti za jesti.
Evoo nastavkaa.. Potrudit cu se sto cesce pisati nastavke.. Kako vam se cini ovaj?? Meni je ovaj jedan od najdrazih i najboljih.
U onom horroru je zaista imalo tuznih scena na kraju filma. I ja sam bila malo zaplakala jer mi je to bilo tuzno. Brat je ubio svoju sestru koju je volio vise od svega. :((((
Oprostite na greskama..
Votajte i komentirajte.. Puno mi to znaciii !!
Volim vaass :***