12.dio

129 10 2
                                    

Jennifer Calder's P.O.V.

Dosla sam na faks,a svi su bili kod svojih ormarica kao i inace. Pogledom sam trazila svoju ekipu te sam ih spazila kod ucionice kao stoje i nesto pricaju. Dosla sam do njih.

"Hey ljudi!!" sretno sam ih pozdravila i sve ih zagrlila. Pricali smo,a onda je zazvonilo zvono te se profesor engleskog pojavio i usao u razred. Usli smo za njim i sjeli na svoja mjesta. Pogledom sam prelazila po ucionici kako bih ugledala Louisa,ali nije ga bilo. sjela sam u zadnju klupu na svoje mjesto i pogledala prema stolici kraj sebe. Prazna je.Nema Louisa. Sto mu je pa nije dosao? Vjerojatno kasni kao i uvijek. Kao sto sam rekla.. Proslo je 5 minuta,a poznata glava je provirila kroz vrata. To je bio Louis. Nasmijesila sam mu se i pokazala mu da sjedne kraj mene. Naravno nitko nije vidio da sam bila ljubazna prema njemu,jer su trenutno sve oci bile uprte u njega. Lezerno je prohodao po razredu te se smjestio na svoju stolicu kraj mene. Napisala sam mu na papiric: ' Dobro jutro pospanko,nadam se da si se naspavao ;)' te mu stavila na biljeznicu koju je otvorio. Pogledao je u papiric te je poceo pisati. pruzio mi je papiric koji sam ubrzo primila u ruke.( oke ovo zvuci malo perverzno,ali zanemarite to ;) ) Pisalo je: ' Jutro malena.. Naspavao sam se,a ti ? :) <3' ..  

~poslije nastave~

Sve nastave su odgođene jer je profesor iz povijesti imao saobracajnu nesrecu i u kriticnom je stanju. Trenutno se nalazi u bolnici. Faksa nece biti 2 tjedna dok se situacija malo ne smiri. Meni odgovara,jer cu moci provoditi vrijeme sa Louisom i Lennom. Pozvala sam Lou-a kod sebe doma,jer nema Lenne kod kuce. Ona je jos u skoli. Naravno,Louis se nije bunio kada sam ga pozvala da ide kod mene. Dosli smo u moju kucu, a ja sam se bacila odmah na kauc koji se nalazio u mojoj divnojjj dnevnoj sobi ( SLIKA SA STRANE).Louis me zbunjeno pogledao,a ja sam potapsala rukom mjesto pokraj sebe te je on bacio svoje stvari na fotelju i sjeo kraj mene stavljajuci svoju desnu ruku na moja bedra. Okrenula sam se prema njemu ,a on se nagnuo prema meni i poljubio me . Uzvratila sam i svoje ruke uplela u njegovu kosu. Namijao se kroz poljubac i polako me poceo gurati unatrag. U sljedecem trenutku sam lezala na kaucu,a on na meni.  Ljubio mi je vrat pa je poceo spustati poljupce prema dolje sve do mojih grudi. Duboko sam uzdahnula i povukla ga malo za kosu. Skinuo mi je majicu,a ja sam svoje ruke stavila na rub njegove. Malo se uzdignuo i ja sam skinula njegovu majicu. Gurnula sam Louisa prema natrag,tako da je on sada bio u sjedecem polozaju.

"Lou.." prostenjala sam,a on je duboko udahnuo te je zagrizao usnicu.

"Reci,Jenn" rekao je i uhvatio me za ruku.

"Ne mozemo imati sex. Ne jos. Rano je,nismo ni u vezi,ali mozemo se maziti i ljubiti i provoditi vrijeme skupa." rekla sam,a on se osmjehnuo i zagrlio me. Uzvrazila sam zagrljaj i poljubila ga u podrucje ispod uha.

"Ne ljutis se ?" tiho sam ga upitala,a on se malo odmaknuo od mene i pogledao me u oci.

"Naravno da,ne. Ne mogu se ljutiti na ovakvu prekrasnu curu koja sjedi ispred mene i koja mi omogucuje da ne budem kreten." rekao je,ja sam se zacrvenila kao paprika te sam spustila glavu prema nasim rukama koje su bile isprepletene. Podigao mi je glavu sa svojim prsitima te sam ga pogledala u njegove plave,svjetlucave, prekrasne oci.

"Nemoj se sramiti. Govorim ti istinu,a ti se sramis. Iskreno,nisam te nikada vidio ovako njeznu,dobru,sramezljivu. Uvijek si bila zlocesta i bezobrazna. Sviđas mi se sa ovakim osobinama." progovorio je na sto me natjerao da se i ja nasmijem.( oprostite sto stalno pisem 'nasmijem') priblizila sam svoju glavu prema njegovoj te sam ga snazno poljubila. Povukao me je u svoje krilo tako da sjedim na njemu. Stavila sam svoje ruke na njegova gola isklesana prsa dok je on svoje drzao na mojim bokovima. Ljubili smo se dok se ja nisam zaigrano  odmaknula od njega i okrenula se prema stolu kako bih uzela daljinski upravljac i ukljucila TV. Okrenula sam se natrag prema Louisu,a on me zbunjeno gledao. Poljubila sam ga u nosic.

"Koji film cemo gledati?" upitala sam ga,a on se odmah razvedrio. Odmaknuo me od sebe i krenuo je prema svojoj torbi. Iz nje je izvadio dva DVD filma. Okrenuo se i vratio se natrag do mene.

"Biraj koji ces"  zbunjeno sam ga pogledala

"Biraj koji cemo prvo gledati." ponovio je,a ja sam uzela prvi  horror koji cemo gledati. Zove se 'ogledalo smrti.' Nisam ga jos gledala tako da cu ga sada gledati. Sagnula sam se da ukljucim dvd,a onda sam cula nesto sto me nasmijalo.

"Babe,ostani tako. Pogledat cu ja ovaj film koji je trenutno ispred televizora. Taj mi se vise sviđa." rekao je Louis,a ja sam se pukla smijat kao kreten. Nekako sam ubacila CD i okrenula sam se prema njemu. Jos uvijek sam se smijala.

"Zbilja??" upitala sam ga,sjedajuci mu u krilo. Svoje sam ruke obavila oko njegovog vrata,a on na moju guzu.

"Naj ozbiljnije." odgovorio je,a ja sam se jos uvijek smijala. Iskreno, ne znam sto mi je oa se smijem. Kako bi prekinuo moj smijeh,spojio je nase usne u jedan njezan poljubac. Uzvratila sam,a on je svojim jezikom trazio dopustenje za ulazak u moja usta. Malo cu ga zezati. Necu mu dopustiti da uđe. Malo se namrstio,a ona se opet opustio. Nisam ga trebala zezat. Poceo me skakljat,a na to sam slaba pa sam morala otvoriti usta,a on je to brzo iskoristio pa je gurnuo svoj jezik u moja usta. Nasi jezici su vodili opasan rat. Ugrizla sam ga za usnicu na sto je Louis ispustio kratki ali duboki uzdah no to ga nije sprijecilo da me prestane ljubiti,ali nas je prekinuo jaki pad predmeta na pod. Brzo smo se odmaknuli jedno od drugoga jako zadihani. Okrenuli smo se prema izvoru udarca te smo zatekli razbijenu casu na podu kraj stolica. Boze kako smo glupi. Netko od nas ju je srusio nogom kada smo se malo igrali. Okrenula sam se prema Louisu ,a on se smijao.

"Malo smo se previse igrali. Mislim da je sada vrijeme da gledamo film." rekla sam kroz smijeh na sto je on kimnuo glavom,a ja sam otisla u kuhinju po kokice. Vratila sam se natrag,a Louis je sjedio u samome kutu na kaucu tapsajuci prazno mjesto kraj sebe. Slegnula sam ramenima te se ususkala pokraj njega.

ISUSEE LJUDIIII,OPROSTITEEE STO NASTAVAK KASNI. STVARNO MI JE JAKO ZAO. POCELA SAM PISATI NA LAPTOPU PRIJE NEKIH PAR DANA PA ME PREKINUO BRAT I ONDA SAM MORALA UGASITI LAPTOP PA SAM ZABORAVILA NA PRICU. STVARNO OPROSTITE,NADAM SE DA SE VISE NECE PONOVITI. NEMOJTE SE LJUTITI NA MENE. MENI JE STVARNO JAKO ZAO.

NADAM SE DA VAM SE SVIĐA OVAJ NASTAVAK. SLJEDECI IDE VJEROJATNO SUTRA. RECITE STO MISLITE O OVOM NASTAVKU I DAJTE MI PRIJEDLOGE STO DA PISEM U IDUCEM.

BTWW~~ 10.DIO SAM SLUCAJNO IZBRISALA NA LAPTOPU I SADA NE ZNAM STO JE BILO U TOM DIJELU. NADAM SE DA MI NI TO NE ZAMJERATE. :((

OPROSTITE NA GRESKAMA AKO STE IH UOCILI NA NEKIM DJELOVIMA! :/
Volim vas punooo !! I htjela bih se zahvaliti svima koji ostave svoj komentar i vote kada procitaju. Hvala svima od ❤ ..

Vote + comment




































Bad boy or love?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin