8.dio

161 11 2
                                    

Jennifer Calder's P.O.V

Ako se sada nisam napila,onada necu nikad. Mislim da smo Louis i ja popili i vise nego sto smo mislili. Natjecali smo se tko moze vise popit. Mislim da smo pipili oko 10-11 casa viskija. Ja nisam vise mogla,ali necu mu dopustiti da me pobijedi. Ne dam se ja tako lako,a bome ni Louis. Popila sam jos dvije case dok je Lou popio jos jednu,a onda je odustao. Pobijedila sam ga ! Ali mislim da mi nije dobro. Trebam zraka. Krenula sam prema izlazu kako bi uhvatila svjezeg zraka. Izasla sam van i udahnula veliku kolicinu kisika. ( ako je to uopce i moguce hah ) . odjednom sam osjetila nalet mucnine i potrcala sam do njablizeg grma kako bih se ispovracala. Mislim da sam sada ispovracala sve zivo i nezivo iz sebe. Naslonila sam se na najblizi zid i zatvorila oci. Odjednom sam osjetila tesku ruku na mom ramenu. Otvorila sam oci i ugledala Louisa.

"Jesi li dobro?" upitao me zabrinuto. Jesam li ja dobro? Pa je li on dobro? Cekaj.. Od kad mene zanima je li on dobro? Mahh.. Zanemarimo to.

"Jesam." odgovorila sam i uputila mu maleni osmijeh. Kimnuo je glavom.

"Jesi li ti dobro?" upitala sam ga.

"Jesam." odgovorio je.

"Zelis li da te odvezem kuci ?" upitao me,a ja sam potvrdno kimnula glavom iako nisam bas sigurna da li je dobro voziti u ovakvom stanju. No sad je gotovo jer smo vec sjedili u autu. Rekla sam mu gdje treba voziti te je krenuo. Vozili smo se 15-ak minuta te se Louis parkirao pred moju kucu. Rekla sam jedno tiho 'hvala' te otvorila vrata kako bih izasla,ali me Louis povukao za ruku i spojio nase usne u jedan malo duzi poljubac. Odvojili smo se jedan od drugoga. Imam srece sto sam previse popila i da se sutra ovoga necu sjecati. Uputila sam mu osmijeh te sam izasla van i uputila se prema kuci. Usla sam u svoju sobu te se skinula i otisla pod tus. Kada sam se istusirala obukla sam pidzamu i legla u krevet. Zaspala sam u sekundi.

~Jutro~

Probudile su me sunceve zrake koje su dopirale od mog prozora. Naravno da sam zaboravila sinoc spustiti rolete. Osjecala sam uzasnu glavobolju. Ustala sam iz kreveta te se zaputila prema kuhinji. Dosla sam do ladica i izvadila tablete protiv glavobolje. Popila sam i skuhala si kavu te sam sjela za sank i zagrlila sam salicu sa svojim dlanovima i spustila glavu na povrsinu sanka. Sjetila sam se sta sam napravila sa Louisom te sam se nasmijala. Madam se da nisam vise nista radila kad sam popila ono sto sam pila. Cak se ni ne sjecam tko me kuci doveo. Iz mog razmisljanja me prekinuo zvuk mog mobitela. Pogledala sam da vidim tko me zove i vidjela da pise 'Tara'. Javila sam se.

"Hmm?" umjesto da sam rekla 'halo' ili 'molim'? Ja sam se ovako javila.

"Ne kaze se hmm,nego molim. Kako si?" zanovjeta opet. Pitala me kako sam?

"Pa... Boli me glava i spava mi se. Ti?" rekla sam sa pospanim glasom i upitala ju isto pitanje kao i ona mene.

"Ma ja sam ti super. Nego.. Kako je bilo jucer sa Louisom?" na sto ona tocno misli kad me pita kako je bilo s njim? A vjerojatno ono dok smo bili trijezni.

"Mah... Prvo nije htio napraviti izazov,ali sam mu rekla da mora postivati pravila pa se onda opustio." rekla sam jos uvijek pospanim glasom.

"Hahahah,ja mislila da te nece podnosit i da ce te ponizavat pred svima,a ono k***c. Reci mi,jel uzivao?" rekla je te me upitala.

"Pa.. Ocito da je kad me nije pustao da idem van iz one sobe." nasmijala sam se,jer mi je plan najvjerojatnije uspio.

"O,boze. On je stvarno posandrcao hahahah.. Samo da zna da si ga zajebala. Cek,jel on bio pijan kada ste bili u sobi?" smijala se,a onda se uozbiljila. Pa naravno da nije bio pijan. Onda mi plan ne bi uspio jer se nicega ne bi sjecao iduci dan. Pa znam i ja nekad mislit.

"Naravno da nije bio pijan. Plan mi onda ne bi uspio." nasmijala sam se ponosno i rekla. Netko mi je kucao na vrata.

"Hej,Tara. Netko mi kuca na vrata,moram otvoriti. Vidimo se sutra na faksu.bye" rekla sam te poklopila. Otisla sam do vrata i pogledala kroz 'spijunku' tko je i vidjela sam svoju malu sestricu kako stoji i ceka. Otvorila sam vrata te ju pustila unutra. Usla je te me zagrlila. Okej,ovo nikad ne radi,osim kad je tuzna ili kad upozna nekog decka. Ili ako se sjeti mame i tate. Zagrlila sam ju te ju pogledala.

"Sto je bilo?" upitala sam ju. Ona je podigla svoju glavu prema meni te mi uputila osmijeh i povukla me prema kuhinji. Sjele smo za sank i ona je pocela pricati.

"Upoznala sam jednog decka." duboko je udahnula te je nabrzinu rekla.

"Da? Kojeg?" upitala sam ju iznenađeno sa osmijehom.

"Pa... Zove se Patrick Payne. Rekao je da ima starijeg brata i da ide na faks isti kao i ti." Payne? Pa nije li to Liamov brat? Ako Patrickov brat ide na isti faks kao i ja,onda je to Liam.

"Lijepo ime. Ne tove li se njegov brat Liam?" upitala sam ju da budem sigurna da je to on hah.

"Daa. Pokazao mi je njegovu sliku hahah.. Mogu ti rec da ides na faks sa zgodnim likom." nasmijala se i rekla mi. Pa i ja moram priznati da je zgodan. Ali nije zgodniji od Louisa. Cekkkk.. Louis nije zgodan,uopce. Dobrio,zgodan je al nije moj tip. Ja ne volim muskarce.

"Hahha,jesi li se ti to zaljubila u njega?" upitala sam ju te ju ustipnula za obraz sa osmijehom. Ona se također nasmijala.

"Nee.. Patrick je jos ljepsi. Hahhah.. Jooj,sister idem ja u sobu." rekla je te se uputila prema svojoj sobi.

"Hajde." rekla sam joj. Popila sam svoju kavu te sam se odlucila obuci i otic gledat mal TV pa poslije toga u shopping sa Lennom.

Evoo gaaa... Nadam se da vam se sviđa.

Vote + comment

Lyy ❤❤

Bad boy or love?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora