U shoppingu smo nakupovale svega i svacega. Kako se ono kaze 'od glave do pete'. Lenna je uzela crne hlace,crnu majcu i crnu torbu za skolu. To me zacudilo jer ona nije nikada crno voljela nositi.
"Lenna?" upitala sam ju gotovo necujni dok smo koracale gradom do moga auta.
"Hm?" odgovorila je spustenom glavom hidajuci.
"Zasto si kupila crnu odjecu? Nije da mi smeta,ali malo si me zacudila s time kada si to stavila u kosaricu." iskreno sam joj rekla i nadam se da se nece na mene naljutit.
"Stvarno zelis zanti?" puhnula je i pogledala me u oci.
"Da." tiho sam joj odgovirila na sto je ona opet okrenula glavu.
"Ne zelim da me svi omalovazavaju. Ne zelim da vide kako sam jadna cura koja nema roditelje. Zelim biti kao ti,Jenn. Zelim da me svi postivaju i da me ne mrze. Ja samo zelim normalno u skolu,ali bez nove Lenne to ne mogu. Zato sam kupila to sto sam kupila." tuzno je rekla bez da me pogledala u oci. Zaustavila sam ju i podigla joj glavu da gleda u mene.
"Zasto mi nista ne govoris sto se događa u tvojoj skoli? Zasto presucujes bitne stvari?" upitala sam ju pomali tuzno jer mi se ne povjerava. Ja sam joj drugacije znacajno druga mama. Normalno da zelim znati kako joj je u skoli i kako se osjeca. Opcenito.
"Zato sto i ti imas svojih problema sto se tice nekih ljudi i nasih roditelja."rekla je. To je u pravu,ali ona mi je uvijek na prvom mjestu.
"Da,ali sto god da se dogodi, ti si mi uvijek na prvom mjestu. I molim te nemoj mi vise presucivati bitne stvari. Okej?" upitala sam ju pomalo tuzno na sto je ona kimnula glavom i cvrsto me zagrlila. Uzvratila sam joj zagrljaj te smo nakon par sekundi osjetili kapi kise. Super,sad cemo morati trcati do auta. Pocele smo trcati te smo uskoro opazile auto. Otkljucala sam ga te smo sjele i krenula sam voziti prema kuci.
-------
Dosle smo kuci i raspremile smo sve stvari koje smo kupile. Iskreno. Drago mi je da moja mala sestrica razmuslja kako se treba odnositu prema drugima. Ne zelim joj zabraniti da se lose odnosi prema svima koji joj nanose zlo. Neka im pokaze tko smo mi. Nakon sto smo se raspremile otisle smo svaka u svoj krevet te smo zaspale.
---------
~jutro~Probudila me budilica,sto znaci da se moram otici spremati za faks. Ugasila sam ju te se ustala i otisla spremati. Nakon 10 minuta trazenja sto da obucem uzela sam crnu majcu dugih rukava koja mi otkriva pupak,plave izderane uske traperice,a na noge sam obula stopalice( niske carape). Otisla sam do kupatila te sam ukljucila peglu za kosu i lagano ju ispeglala. Na desnu ruku sam stavila svoj zlatni sat,a na lijevu crnu gumicu za kosu kao modni dodatak. Uzela sam svoju crnu torbu i u nju stavila knjige i jos neke potrebne stvari kao sto su: punjac za mobitel,krema,vlazne maramice,ruz boje trule tresnje,maskaru i puder. Bez tih stvari ne idem nikamo. To su mi najbitnije stvari koje moram imati kod sebe. Uzela sam svoj zlatni iphone te se spustila niz stepenice i otisla u kuhinju nesto pojesti prije kretanja na faks. Moja sestra je vec bila u kuhinji za sankom cekajuci da ja siđem da mozemo zajedno jesti. Moja sestra mi je napravila dorucak,ajmeee. Obozavam juu!!! Dosla sam do nje i uzela sendvic koji mi je napravila te ju poljubila u obraz u znak zahvalnosti haha...
"Seko danas izgledas preeseksii!" rekla mi je te mi namignula.
"Sister hvala ti puno,ali ni ti nisi losa." zahvalila sam joj se te joj porucila. Nasmijala se te me zagrlila i rekla jedno 'hvala'.
"Jesi se to za Patricka spremila?" upitala sam zezajuci ju. Odmah se zacrvenila te me puknula nogom ispod sanka. Glasno sam se nasmijala te joj se ispricala. Kad smo pojele otisle smo se obuti. Lenna je obula svoje tamno crvene starke,a ja sam obula svoje superstar bijele patike te smo krenule. Odvezla sam ju u njezinu skolu pa sam otisla na svoj faks. Parkirala sam se pred ogromnu zgradu te sam izasla iz svog audia A6 -ice te ga zakljucala. Kako ja njega zovem -bebica. ( na auto mislim ) . usla sam u zgradu te su me svi decki poceli odmjeravati,a ja sam skinula svoje suncane naocale i sve ih prijekorno pogledala. Svi su se poceli izmicati. Otisla sam do svoje ekipe i sve ih zagrlila.
"Isuse moj Boze!! Jenn, izgledas jebeno seksii danas!" zinula je Nina,a svi su poceli kimati glavama otvorenih usta.
"Ljudi,hvala vam puno,ali niste ni vi za baciti." rekla sam im i to sam doista i mislila. Bili su svi savrseni. Odjednom su se svi pukli smijati,a ja sam ih zbunjeno pogledala.
"Sto?" zbunjeno sam upitala. Tara je pokazala glavom iza mene te sam se okrenula i spazila Louisa i njegovu ekipu kako bulje meni u dupe. Nasmijala sam se i malo ih jos provocirala. Pocela sam se namjestati kako bi mi se guzovi mrdali. Odjednom sam osjetila neciju ruku kako me uhvatila i povukla prema muskom wc-u. Okrenula sam se i opazila Louisa. Doveo me u muski wc te je sve decke istjerao van. Kada su izasli uhvatio me za kukove te me stavio na umivaonik i poceo me ljubiti. Koji je njemu vrag?? To sto smo imali zadatak ono napraviti to mu ne daje za pravo da me moze ljubiti. Odgurnula sam ga od sebe te mu opalila samar.
"Dobro koji je tebi k***c?? Odakle ti pravo da me poljubis ? To sto smo imali zadatak ono napraviti,ne daje ti za pravo da mozes opet to uciniti kad god tebi to pase." izderala sam se na njega,a on me zbunjeno gledao.
"A ono u autu? To ti nije smetalo,a nije bio zadatak?" sad je on ljutito rekao. I opet mi se priblizio,ali ne previse. Koje u autu ?? Ja se nikakvog auta ne sjecam.
"Ma covjece koje u autu? Sta pricas ti?" jos uvijek glasnim tonom sam govorila.
"Ne sjecas se da sam te vozio doma? Ha,nije ni cudo kad si bila pijana ko deva." snizio je ton,ali me zna podjebat.
"Jel tebe ko tjero da me poljubis? Nije. Jel ti ko reko da me smijes poljubiti? Mislim da nije ni to." odgovorila sam mu,a on se sarkasticno nasmijao.
"Nije da si se opirala i nije da ti je smetalo." opet me podjebo. Nisam se opirala? Nije mi smetalo ? Boze dragi daj mi snage da ga udarim jednom da se vise opameti.
"Daj covjece ohladi malo. Bila sam pijana a ti si to iskoristio i odma navalio. Ja nisam kurva koja se lako daje nekom liku. Ja sam Jennifer Calder i dobro znam sto radim." rekla sam mu i spustila sam se na noge i stala ispred njega. Bila sam mu par centimetara udaljena. Bila sam dosta visoka pa nisam morala dizati glavu kako bi ga gledala u oci. Bila sam mozda 3-4 cm niza od njega. Okrenula sam se prema vratima te sam krenula.
"Nisam ti rekao kako ti dobro stoje te hlace. Isticu ti guzu samo tako." nasmijano mi je rekao, a ja sam se okrenula prema njemu i rekla mu.
"Ne moras mi to govoriti kad dobro znam da imam dobro dupe." sarkasticno sam mu odgovorila i nasmijala se te izasla van,a on je ostao bez rijeci.
Evoo gaa ljudii!! Ovo je moj najduzi nastavak do sada. Nadam se da vam se sviđa.
Oprostitee na greeskamaa !!!
Ostavite vote i commentar. Volim vasss punooo ❤❤❤