5. dio

187 18 11
                                    

Louis Tomlinson's P.O.V

Ta cura me toliko zivcira da vam ja to ne mogu opisati. Ona misli da moze sve. Mozda je u svojoj staroj skoli bila opasna cura,al ovdje nece bit dok ja idem u ovu skolu. No pustimo to sada. U subotu Ivan ima rođendan i moram mu pomoci sa pripremanjem. Liam ce praviti plakate za tulum i poljepit ce ih po skoli. Obuo sam svoje bijele starke i krenuo sam na faks.

-------

Dosao sam na faks i ugledao sam Tarinu grupicu u hodniku. Priblizavao sam se i ugledao sam onu novu curu sa njima. Znaci... Ona se vec udruzila u ekipicu. Ta cura je stvarno glupa. Ja ne znam kako se oni mogu druziti s njom?  Dosla je ovdje i pravi se pametna. Ugledali su me pa su pogledali u tu curu kojoj ne znam ime. Kimnula je glavom i krenuli su prema meni. Polako su mi se priblizavali i kada su svi prosli pokraj mene ona je zastala.

"Pa,hej ti.. Prozvakana kravo ili prozvakano tele." sarkasticno je rekla i produzila. Svi su se poceli smijat,a ja sam se izbezumio. Tek kad mi je doslo iz dupeta u glavu sto je upravo rekla,povikao sam na sve njih.

"Zacepite! Svi!!! " toliko su mi digli zivce da sam ih sve mogao tamo nalupati,ali moram se smiriti. Naci cu ja nacin da joj se osvetim za ovo. Krenuo sam u ucionicu. Prvi sat imamo likovni -_- . ne da mi se biti na tom usranom satu, jos kad se sjetim da moram sjedit pokraj nje,smuci mi se u zeludcu. Porofesorica je usla u razred i svi su usutjeli. Zaboravio sam rec da je ova profesorica najstroza na cijelom faksu pa je se svi boje. Osim mene,naravno. Sjeo sam pokraj one kobile na sto je ona preokrenula ocima. Ima plave prekrasne oci. Dobro sto je meni? Ja imam ljepse nego ona. 'Daj Louise smiri zivce. Svi znamo da je ona jedna od najljepsih cura u skoli i da ima njaljepse oci.' Javio se moj unutarnnji glas. Zaboravio sam da previse buljim u tu cudakinju pa me osamarila da se probudim. Napravio sam ljutitu facu i okrenuo se prema profesorici da cujem koji danasnji zadatak.

"Ovako.. Danas cete crtati jedan dio tijela svoga prijatelja u klupi. Crtez mora biti originalan i mora biti u boji. Na vama ostaje da smislite kako ce to izgledati i sto cete crtati. Crtate olovkom i bojate bojicama. I samo jedna osoba u klupi crta dok druga mirno sjedi. Mozete krenuti,imate 45 minuta da crtez bude gotov i ocjenjen." ovaj zadatak mi se sviđa,samo ne znam sto da nacrtam. 'Idiote pa nacrtaj njezine oci. Ipak su one najljepsi dio njezinog tijela. Sam si reko.' Opet moj unutarnji glas. Ovaj puta mi je pomogao. Nacrtat cu njezine oci.

"Okreni se prema meni. Ja crtam."rekao sam joj,a ona se pukla smijat.

"Ti ces nesto nacrtat ?" rekla je sarkasticno kroz smijeh.

"Zar sumnjas u mene?" upitao sam ju,a ona se odmah uozbiljila.

"Onda kreni,jer nisam sigurna da ces stic nacrtat to sto si naumio." rekla je gledajuci na svoj zlatni sat na ruci. Krenuo sam sa crtanjem.
----
Jos malo pa sam zavrsio.

"Mogu vidjet ??" upitala je znatizeljno. Jos nisam zavrsio.

"Cekaj da zavrsim do kraja." odgovorio sam joj. Cak mislim da je ovo jedan od nasih mirnih trenutaka provedenih u blizini jedno pokraj drugog. Inace se stalno svađamo. Volim kad se svađamo. Onda izgleda tak slatko kad se pravi ljuta. Cekaj.. Jesam li ja upravo rekao da je slatka? 'Pomiri se s tim Lou.' opet moj jebeni unutarnji glas. Zavrsio sam sa crtanjem. Prosao sam rukom po crtezu da maknem komadice gumice. Okrenuo sam crtez prema njoj,a ona je doslovno otvorila usta do poda.

"Sto je? Ne sviđa ti se?" upitao sam zabrinuto. Samo mi fali da jos moram ponovno sve crtat,a to ne zelim.

"Ovo je.... Predivno! Zadivljena sam." ovo nisam ocekivao. Zapravo sam ocekivao da cu ipak morati ponivno crtati. Nasmijao sam se,a onda je usljedilo nesto sto nisam ocekivao,a pogotovo ne od nje. Zagrlila me. Nisam znao sto drugo napraviti pa sam obmotao svoje snazne ruke oko nje. Brzo sam se odmaknuo od nje i pogledao prema njoj sa velikim upitnikom iznad glave.

"Zasto si me zagrlila? Mi smo neprijatelji,sjecas se ?" upitao sam ju strozim tonom. Ona se opet nasmijala. Ughh kako me zivcira taj njen neiskreni osmijeh.

"Jer si nacrtao odlican crtez,a da ne budem bezobrazna stalno prema tebi onda sam te zagrlila." rekla je. Izgleda da nije ona tako losa osoba. Samo me previse nervira.

"Ok." odgovoriio sam kratko i okrenuo se prema razredu. Svi su jos uvijek crtali,dok smo mi mirno sjedili.

"Kako se ti zoves? Toliko se svađamo,a ja ti joe uvijek ne znam ime?" iznenada sam ju upitao. Pogledala me sa svojim ocima i opakim izrazom lica i pruzila mi ruku.

"Jennifer." odgovorila je. Jennifer nije ruzno ime. Dapace njoj to ime pristaje uz karakter kakav ima.

"Drago mi je. Mislim nije mi drago,al eto da ne budem bezobrazan. Ja sam Louis." pruzio sam joj ruku i nase ruke su se protresle. Ima tako mekane ruke. Dok su ovi crtali mi smo se malo zajebavali i svađali se. Kad su zavrsili svi onda je profesorica prozivala svakog para pred plocu da pokazu crtez i da svi vide kako to izgleda zapravo na covjeku. Prozvala je mene i Jennifer na sto smo se ustali i dosetali do ploce.

"Da vidimo sto nam je to cuveni Louis Tomlinson nacrtao." sarkasticno je rekla profesorica,a ja sam ju osinuo pogledom.  Podigao sam crtez i priblizio ga Jenniferinom licu. Svi su zinuli na sto smo ih Jennifer hladno gledali.

"Mogu reci da je ovo jedan od najboljih crteza na ovom cijelom faksu. Cestitam Louis sto si si dao toliko truda da crtez izgleda gotovo kao original. I hvaka tebi Jennifer sto si bila model za crtanje." pohvalila nas je,a mi smo samo prevrnuli ocima i otisli na mjesto.

EVOO GAAA... NADAM SE DA VAM SE SVIĐA. MORALA SAM PISATI TAKO DA NORMALNO PRICAJU JER NE ZELIM DA SE STALNO SVAĐAJU. USKORO CE BITI I PROSLAVA IVANOVOG ROĐENDANA PA CE SE JENNIFER MALO ZABAVITI SA LOUISOM.

SVE TO STO CE SE DOGAĐATI SAZNAJTE CITAJUCI PRICU. ;)

HVALA VAM NA KOMENTARIMA. VOLIM VAS NAJVISE.

vote + comentt
Lyyy ❤❤

Bad boy or love?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum