4. dio

168 18 6
                                    

PROCITAJTE ONO NA KRAJU!!!
-----------------
Nakon dosadnog sata matematike konacno smo imali veliki odmor. Usla sam u kantinu i ugledala sam stol gdje sjede Tara i njezina ekipa. Tara me opazila pa mi je mahnula da dođem kod njih. Kada sam dosla sjela sam na slobodno mjesto kraj neke cure.

"Hey",pozdravila sam ih ozbiljnim izrazom lica. Vjerojatno su se uplasili jer su me svi gledali kao da su duha vidjeli.

"Hey",rekla je Tara. Ona je,cini mi se,najopustenija cura od svih ovdje koji sjede za ovim stolom.

"Pa.. Tara,upoznaj me sa svojim prijateljima." rekla sam naslanjajuci se jednom rukom na stol a drugom sam gledala na mobitelu koliko je sati.

"Pa.. Ovo tu pokraj tebe je Nina.." rekla je pokazujuci mi na crvenokosu djevojku pokraj mene"ovo pokraj nje je njezin decko Adrian.."pokazala mi je na decka sa plavom kosom i zelono-plavim ocima. "Ovo preko puta njega je Marko i to je moj decko hahah,a ova cura pored mene je Amber." pokazala mi je na svog decka sa smeđom kosom i smeđim ocima i na curu sa smeđom kosom i smeđim ocima. Moram priznati. Cure su stvarno predivne. Za decke to ne mogu reci jer nemam nikada komplimente za njih,ali da ne budem bezobrazna reci cu da nisu ni oni tolko losi naspram ostalih deckiju na faksu.

"Ja sam Jennifer i nadam se da vas je Tara uputila tko sam i sto sam i kako se ponasam." pogledala sam ih sve i svi su poceli klimati glavama. Moram priznati da nisu bili toliko uplaseni. To mi se sviđa,jer nece nitko od njih vise moci biti nasmijan osim kada ja to dozvolim.. Naucit cu ih kako se trebaju ponasati pred svima i da se ne smiju bojati nikoga. Osim mene,naravno. Dobro,akde necu ni ja biti toliko gruba prema njima,ali ostali koji nisu u grupi trebaju znati s kime ce imati posla. Vjerujte mi,znam kako trebam postulati prema mojim neprijateljima.
---------------

Nakon dugotrajnog objasnjavanja o ponasanju, rekla sam im da trebaju biti svi skupa da ih ja mogu lakse pronaci,ali bi bilo bolje da se ne drze podalje od mene. Dala sam im svoj broj mobitela i adresu gdje zivim tako da me mogu kontaktirati ako se nesto dogodi. Onaj Louis jos uvijek ne zna da sam uzela Ninu i Adriana da spijune kako bi mi mogli govoriti sto Louis namjerava. Dosla sam kuci i skinula sam hlace sa sebe jer je vani bilo pre vruce. Lenna je odavno bila kod kuce tako da ju nisam morala cekati da zajedno rucamo nego smo odmah otisle jesti. Nedugo zatim mi je zazvonio mobitel. Pogledala sam broj i vidjela da je to Nina. Javila sam se.

"Halo?" upitala sam ju.

"Hey,Nina ovdje. Ovako... Nacula sam da se sprema neka zabava u nekom baru 'Relax'. Netko slavi rođendan,ali nisam sigurna tko. Jos cu se ja raspitati pa ti javim." rekla je Nina. Opa.. Mogla bih se dobro provesti. Nisam vec dugo. Hmm.. Hoce li biti Louis tamo? Mogla bih ga natjerati da se zatreska u mene,a ja cu ga mucit i na kraju ga otpilit? Ma nee.. To je malo pregrubo. Ili ipak ne? Razmislit cu.

"Opaa..u redu,budi sigurna da dolazite svi praviti reda skupa sa mnom" nasmijala sam se malo,a i mogla sam cuti kako se i ona zlobno nasmijala. Opa,pocela se ponasati malo onako kako sam im rekla.

"Jedva cekam i da,dolazimo svi. Javim ti kada je zabava.bye " rekla je i poklopila. Ostavila sam mobitel na staklenom stolicu i zvala Lennu da dode gledati sa mnom neki horror. Inace smo i ona i ja obozavateljice horroraca. Doskocila je sa kokicama do mene i izvalila se na kauc tako da je svoju glavu stavila meni u krilo a noge ispruzila na drugu stranu. Cekaj maloo.. Ona je vec ispekla kokice sto znaci da je vec i film pripremila. Pitam se kada je to sve napravila.

"Kada si ti pripremila film?" upitala sam ju.

"Jos dok si ti bila na faksu,a popcorn sam sada ispekla dok si pricala s nekim na mobitel." rekla je smjeseci se. Ona je tako slatka kada se nasmije. Ima rupice u obrazima,a na to se rastopim kada ugledam kako joj se ucrtaju. Uvijek ju ubodem u te rupice pa se ona namrsti jer ne voli kada ju bockam. Pocele smo gledati film.. Lenna i ja se nikada ne uplasimo na onim strasnim dijelovima. Film je skoro gotov.
-------
Proslo je vec 10 sati a mi smo jos uvijek gledale filmove. Pogledala sam u Lennu,ali ona je vec spavala.. Uh da.. Malo sam se prevarila,ja sam gledala jos uvijek filmove dok je ona spokojno spavala.. Polako sam ju probudila i uputila ju u njenu sobu,a ja sam pospremila onaj nered koji smo napravile i otisla u svoj krevet. Moram se naspavati da sutra imam energije za ponovno svađanje sa Louisom.

EVOO GAA.. JOS JEDAN NASTAVAK JE TU. NADAM SE DA VAM SE SVIĐA. :))))

Sljedeci nastavak ide sutra. Ali mozda ga ni ne napisem. Pitate se zasto ? Zato sto vas 109 procita pricu,a samo dvoje ili troje komentira i vota.. Molim vas malo se trgnite. Znam da vam je dosadno,ali moram tako pisati. Ne mogu drukcije.

Vote+ comentt na novi nastavak.

Bad boy or love?Where stories live. Discover now