Κεφάλαιο 12

101 11 5
                                    

   Και ναι, βρίσκομαι εδώ. Μαζί τους. Είναι αληθινό αυτό; Δεν ξέρω, όμως έτσι νομίζω. Έχω την αίσθηση ότι όλοι μου οι εφιάλτες μπορούν να πραγματοποιηθούν σε αυτό το μέρος και τρομοκρατούμαι. 

   Είναι αρκετά σκοτεινά εδώ παρά το γεγονός ότι η δεξιά πλευρά του διαδρόμου καλύπτεται από ένα ατελείωτο παράθυρο με απίστευτη θέα που με κάνει να πιστεύω πως βρισκόμαστε κυριολεκτικά στη μέση του πουθενά. Η σκοτεινή λίμνη φαντάζει ατελείωτη, τρομακτική και βαθιά.   Στην αριστερή πλευρά του διαδρόμου υπάρχουν διάφορες ξύλινες πόρτες αλλά εμείς φαίνεται πως κατευθυνόμαστε στην μεγάλη πόρτα που βρίσκεται ευθεία μπροστά μας. Καθώς η Evi ανοίγει την πόρτα αντικρίζουμε μια σκάλα και αρχίζουμε να κατεβαίνουμε μέχρι που βρισκόμαστε σε έναν τεράστιο χώρο που φαντάζομαι πως είναι το κεντρικό δωμάτιο του κάστρου. Στο βάθος διακρίνω την αρχηγό να κάθεται στον ασημένιο θρόνο της, τα βλέμματά μας συναντιούνται παρά την απόσταση που μας χωρίζει και βλέπω πως τα μάτια της αλλάζουν χρώμα και γίνονται ένα έντονο πράσινο που φοβάμαι πως αν συνεχίσω να τα κοιτάζω θα κάψουν τα δικά μου. Κοιτάζω γύρω μου και βλέπω τους υπόλοιπους μάγους να με περιμένουν κοιτάζοντάς με χωρίς να μιλάνε.

''April'' λέει η αρχηγός καθώς σηκώνεται και το μαύρο πλούσιο ένδυμά της αγγίζει το έδαφος καθώς με πλησιάζει. ''Η εκπαίδευσή σου πρέπει να ξεκινήσει από σήμερα καθώς δεν γνωρίζεις τίποτα για τις δυνάμεις που έχεις. Για τον λόγο αυτό ο Peter και η Anna μαζί με κάποιους εκπαιδευόμενους θα σε συνοδέψουν τώρα σε μία από τις αίθουσες μας  για να σου μάθουν κάποια βασικά πράγματα που κάθε μάγος γνωρίζει''. Βλέπω μία γυναίκα με κοντά ξανθά μαλλιά και έναν νεαρό ψηλό άντρα να με πλησιάζουν και τους ακολουθώ χωρίς να μιλήσω πίσω στην σκάλα απ' όπου ήρθα. Πίσω μας ακολουθεί μία μικρή ομάδα από εκπαιδευόμενους στην οποία βρίσκεται η Evi, ο Stefan αλλά και ο Erik. Ο τελευταίος αποφεύγει το βλέμμα μου και αποφασίζω να μην του μιλήσω μέχρι να μου πει κάτι εκείνος.

  Ο Peter ανοίγει μία από τις πόρτες που βρίσκονται στον ίδιο διάδρομο με το δωμάτιό μου. Μία σκοτεινή αίθουσα με λίγα έπιπλα όπως καρέκλες, τραπέζια και βιβλιοθήκες γεμάτες με άγνωστα για μένα αντικείμενα απλώνεται μπροστά μου. Ο Peter και η Anna σταματάνε στην μέση του δωματίου δίπλα σε ένα μεγάλο τραπέζι με διάφορα αντικείμενα ενώ οι υπόλοιπο εκπαιδευόμενοι σχηματίζουν ένα ημικύκλιο πίσω μου.

''April θα γνωρίζεις ότι οι μάγοι έχουν κάποιες δυνάμεις πριν κλείσουν τα δεκαεπτά'' μου λέει η Anna και νεύω καταφατικά. ''Μπορούν να μετακινούν αντικείμενα, να τα επιδιορθώνουν και να κάνουν διάφορα παρόμοια ξόρκια. Θα ξεκινήσουμε με την μετακίνηση κάποιων αντικειμένων'' λέει καθώς ο Peter βάζει στη σειρά από το μικρότερο στο μεγαλύτερο μερικά αντικείμενα πάνω στο τραπέζι και ο Stefan έρχεται δίπλα μου.

Οι Πύλες (ΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant