Sidder i klassen. Jennifer kommer hen til Jonas, og hun kysser ham. Mia mobber mig, bare på en gang! Biib biib! Oh shiit, sikke en forfærdelig drøm. Jonas og Jennifer kysser, jeg er mega bange for det sker. Orker ikke at tage mit tøj på. Gøre det alligevel. Vil gerne prøve noget nyt! Tager concealer på. Tag bare fra min søster, hun har sikkert noget godt kvalitet.
Da jeg kommer i skole går Jennifer hen til mig. "Du er da pæn idag Emma" Hun siger det på en irriterende måde. Går hen til de andre. Kunne ikke når at snakke med dem. Brugte meget lang tid at tage concealer på.
Læren kommer. "Goddag allesammen. Der starter en ny dreng." Omg! En ny dreng, tænk vis han er mega lækker! Hvornår starter han? Spørger jeg læren. "Han starter faktisk på mandag" Glæder mig virkelig meget!
Hvad Jonas tænker
Emma ser mega glad ud. Åh nej, tænk hvis han er pænere end mig. Det bliver et problem!
Tilbage til Emma
Jeg har faktisk ikke tænkt over om Mia er sur på mig. Spørger hende lige. Hey, Mia er du sur på mig? "Næh, vi er jo stadig bedstevenner ikke?" Jo,jo Siger jeg stille. Går hen til min plads.
Timen slutter, ved ikke hvad jeg skal lave. Går hen til de andre, de snakker om en fest. "Okay så. Alle tingene er klar. Og det starter næste fredag. Lad os skynde os med at lave invitationerne." Siger Fie. Hm, det glæder jeg mig til. Så når vi også at se den nye dreng.
Jeg går hen til Jonas, er lidt sammen med ham. "Ehh, Emma skal vi måske være sammen en dag?" Siger han. Jo, det vil jeg gerne, måske idag? "Ja, hjemme hos mig så." Godt. (Smiler)
Dagen slutter. Går hjemme hos Jonas. Han har en hund, den er mega sød! Krammer den hele tiden. Jonas har nogle underlige ting på sit værelse. Han har mega mange spil. Du har ret mange spil, siger jeg mens jeg griner. "Heh, ja. Skal vi se en film?" Han tager en mega uhyggelig film. "Vil du gerne se den?" Spørger han. Eh, Næh, jo. "Hvis du ikke gider skal vi så spille Minecraft?" Nej, lad os bare se filmen så. Siger jeg. Jonas tager popcorn, vi sidder på sengen. Da vi ser den sker der noget mega uhyggeligt, så jeg ligepluslig gemmer mig Jonas. Han ser meget selvsikker ud. Det er lidt underligt. Men han er også tretten. Filmen varede en time. Senere spillede vi lidt Minecraft, og han andre spil. Jeg skulle hjem, jeg sagde farvel og krammede ham. Det føltes mega underligt at jeg krammede en dreng. Omg!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Undskyld for at jeg ikke har skrevet, havde ikke tid. Jeg fik rigtig mange lektier for. Tak fordi i læste den :)
ESTÁS LEYENDO
Forelsket eller ej?
HumorEmma er 12 år, hun har 2 bedsteveninder. Den ene hedder Mia og den anden hedder Cenia. Emma er lun på Jonas. Men Emma ved ikke om Jonas kan lide hende, han har ikke givet nogle tegn endnu, om han kan lide hende. Emma for ret mange problemer. men hu...