Kigger på min mobil, Marcus skriver.
"Ej, Emma undskyld!" Skriver han.
Hvis du siger undskyld, hvorfor skrev du så alle de ting!" Skriver jeg tilbage.
"Det var ikke mig der skrev det." Skriver Marcus.
"Hvem var det så? Emilie?" Skriver jeg.
"Det var detqa faktisk." Skriver han.
"Vent hvad mener du?" Skriver jeg.
"Hun tog min mobil, jeg troede bare hun skulle høre musik. Men hun kiggede vist i alle mine beskeder." Skriver han.
"Er det en undskyldning! Det hun skrev gjorde mig faktisk ret ked af det!" Skriver jeg.
"Undskyld Emma, det var ikke med vilje. Ellers havde jeg selvfølgelig aldrig selv gjort det!"
"Jaer. Jeg tager imod din undskyldning. Men er dig og Emilie stadig kærester?" Skriver jeg
"Ehh, hvorfor spørge du?" Skriver han.
"Jeg vil bare vide hvorfor hun tog din mobil!"
"Det ved jeg ikke." Skrive Marcus. Jeg syntes det var en underlig og kort besked han skrev.
"Marcus lad vær med at lyve. Ved godt i stadig er kærester.."
"Undskyld igen Emma.." Skriver han.
"Hvad mener du med igen?" Spørger jeg nysgerrig.
"Ehm, jeg skal i byen med mine venner, kan ikke skrive mere. Farvel Emma."
"Farvel Marcus."
Jeg vidste selvfølgelig godt at Marcus løj. Han er virkelig dårlig til at lyve, griner jeg.
Men er det mon rigtigt med at det var Emilie der skrev den onde besked til mig. Eller var det mon Marcus?
Gider ikke at tænke på det!Næste dag
Fredag. Yes! Sidste skoledag.
Glæder mig.
Bib Bib! "Hey Emma!" Det var Marcus.
"Kan du komme hjem til mig?"
"Lige nu?" Spurgte jeg.
"Nej, eller jo. Du bestemmer jeg har fri."
"Har du fri idag Marcus? Skolen er jo ikke slut endnu?" Spørger jeg. "Ja, men skal vi ikke være sammen, og jeg skal fortælle dig noget." Siger Marcus. "Hvad er der galt?" Spørger jeg "Min mor har fåret kræft, vil virkelig have støtte af dig, Emilie og jeg er jo ikke sammen mere." Siger han. "Har din mor fåret kræft! Jeg kommer hjem til dig. Men mine forældre ved det ikke, Så du skal ikke sige det til nogen." Siger jeg. "Ses, Emma." Siger han.Kl er 7:20. Skulle havde været i skole nu. Men vi skal sikkert heller ikke lave nogle lektier idag, så jeg klare mig. Mine forældre er gået, så jeg gøre mig klar, lidt mascara, og gå ind i bussen. Bussen er så klam, tænker jeg. Det lugter og der er en klam mand. Det her kan ikke gå for langsomt! Jeg keder mig, tager min mobil og skriver til Marcus. "Hey, Marcus. Hvad skal vi lave hjemme hos dig?" Der går 2 minutter og Marcus skriver tilbage. "Altså jeg tænkte på om vi skulle se en film, eller spille et spil?" Skriver Marcus. "Jaer, okay." Skriver jeg. Tiden går, og jeg skal hjem til Marcus.
Går ud af bussen, Marcus venter på mig, jeg kan se ham. Går hen til ham. "Hej Marcus?" Jeg smiler lidt skævt til ham. "Hey, søde!" Vi gå ind i hans hus. "Jeg er virkelig ked af det der skete med din mor." Marcus. "Altså jeg må nød til at indrømme det. Jeg løj så du kunne komme hjem til mig."Siger han. "Hvad!" Spørger jeg.
------------------------------------------------------------------------
Virkelig undskyld for at jeg ikke skrev en hel uge! Jeg tror jeg mistede lidt lysten til at skrive, men skal nok skrive mere
DU LIEST GERADE
Forelsket eller ej?
HumorEmma er 12 år, hun har 2 bedsteveninder. Den ene hedder Mia og den anden hedder Cenia. Emma er lun på Jonas. Men Emma ved ikke om Jonas kan lide hende, han har ikke givet nogle tegn endnu, om han kan lide hende. Emma for ret mange problemer. men hu...