Alex hvad er der galt? Du snakker "ikke til mig mere." Vi snakkede sidst igår grinte jeg. "Men kan vi ikke være venner, igen. Eller mere end venner?" Mere end venner?
Ehm okay, Alex, Griner jeg.
"Arh, Emma." Siger Alex. Mens han går væk.Dagen efter.
Yes! Endelig er det onsdag. Glæder mig virkelig meget til lejr. Det bliver så fedt. Når gøre mig klar. Går i skole.
Vi skal sidde i en bus, sidder ved siden af Sofia. Mens vi køre siger vores lære. "Jeg ved godt det her ville irritere jer. Men der kommer også nogle andre, altså fra en anden skole."
Ej, nej. Helt seriøst.
Vi komme ud af bussen, vi måtte ikke selv vælge hvem vi ville sove sammen med, så jeg skulle sove sammen med Jennifer. I er telt, selvfølgelig skulle Alex altid komme ind i vores telt, fordi Jennifer og Alex er kærester.
Jeg er hundred procent på at turen blever dårlig. Ved siden af vores telt, var der nogle drenge fra min klasse. Ved højre side, var der nogle drenge fra den anden skole. Jeg undrede mig faktisk om de er lækre. Det var meget mørkt. Så kunne de sikkert ikke se os, så jeg prøvede at åbne deres telt. Indtil jeg så en dreng med sixpack, og hans øjne, grønne. "Hey, hvem er du!" Sagde drengen, jeg løb ind i mit telt. Jeg er sikker på jeg blev rød i hovedet, men jeg er ret træt. Så jeg sover nu.
Næste dag
Jeg vågner, på grund af en flue. Bzz, hold nu mund. Lille flue.
Jennifer er gået med Alex, så jeg sidder alene i teltet, kigger på min mobil.
Teltet åbner. "Hvorfor kiggede du i vores telt?" Hans øjne, kunne ikke sige noget. De var så smukke!
"Hallo!" Eh undskyld. Hørte ikke det du sagde. Kan du sige det igen?
Føler mig mig dum.
"Hvorfor kiggede du i vores telt?" Siger han
Troede det var mit telt. Siger jeg stille.
"Aha, du lyver." Siger han.
Eh, undskyld. Kan du ikke bare glemme det? Siger jeg stille.
"Hvis du giver mig dit nummer, siger jeg det ikke."
Jeg giver dig ikke mit nummer, jeg kender dig jo ikke! Siger jeg.
"Hvis du ikke giver dit nummer, siger jeg det til alle." Siger han.
Arg, du vinder. Her mit nummer. Siger jeg.
"Fedt nok. Og forresten hedder jeg Marcus. Dit navn?"
Jeg hedder Emma. Siger jeg.
"Okay. Smukke!" Marcus går.
Nej Marcus, du må ikke gå.
"Hvorfor ikke?" Siger han
Eh, jeg vil gerne lære dig at kende.
"Fedt nok, hvad vil du lære om mig?"
Eh, det ved jeg ikke. Griner jeg.
Marcus går tættere hen til mig.
"Du har virkelig smukke øjne" siger Marcus.
Åh tak, griner jeg.
Vi kigger på hinanden, meget tæt. Også sker det!-------//----_____________________
Tak fordi i læste, undskyld jeg ikke lavede igår. Men har virkelig travlt.
BINABASA MO ANG
Forelsket eller ej?
HumorEmma er 12 år, hun har 2 bedsteveninder. Den ene hedder Mia og den anden hedder Cenia. Emma er lun på Jonas. Men Emma ved ikke om Jonas kan lide hende, han har ikke givet nogle tegn endnu, om han kan lide hende. Emma for ret mange problemer. men hu...