Farvel Marcus.

108 3 1
                                    

"Marcus hvad laver du!" Høre jeg en stemme. Ej, det er jo Marcus kæreste! "Eh, ehh. Jeg siger bare farvel til hende." Siger Marcus nervøs."Hvorfor Marcus!" Siger hendes kæreste. Ehm, jeg går bare så det ikke bliver akavet. siger jeg stille, rejser mig op, er ved at gå ud af teltet. "Nej, Emma. Du skal være her." Siger Marcus. Hvorfor skal jeg! Spørger jeg. "Fordi det er dig der ødelægger det hele." Siger Marcus kærester. Hold nu mund tænker jeg. Nej, jeg går. Farvel Marcus. Marcus siger intet, han kigger bare på mig. Går ud af teltet. Fik en dårlig følelse, hvorfor var jeg så ond mod Marcus, det er jo ham der gjort denne tur helt fed! Men jeg må nød til det, det er idag vi skal hjem, Og jeg savner allerede Marcus. Går ind i teltet hvor Marcus er. Undskyld Marcus, jeg kommer til at savne dig. Siger jeg. "Shh." Siger Marcus med et nervøst blik. "Går nu væk med dig, Emma!" Siger Marcus kæreste. Bland dig nu udenom. Hvad hedder du endelig? Spørger jeg. "Nej, og Emilie." Siger hun. Der bliver helt stille. Jeg går ud af teltet.  Ser Jonas udenfor, Går hen til ham. Ehm, hej Jonas. "Hey søde." Jeg smiler til ham. Der bliver helt stille. "Har du nødt turen?" Spørger Jonas. Ja, lidt. Du var har jo ikke sammen med mig så meget. Siger jeg, på en måde løj jeg lidt. Det var sjovt sammen med Marcus. "Hvor du sød. Skal vi sidde sammen i bussen?" Spørger han. Ja, selvfølgelig.

Det var tid til at gå, havde en klump i halsen. Kunne ikke sige farvel til Marcus. Selvom han havde gjort mig ked. Der var 5 minutter til vi skulle køre hjem. Tænk turen allerede var slut! "Kommer du Emma?" Spørger Jonas. Jaja, bare 2 sekunder. Siger jeg. Jeg ventede på Marcus, han ved sikkert engang jeg skal hjem. Hans klasse skal hjem imorgen. Jeg ventede lidt. "Nu skal vi altså køre!" Siger Jonas. Jaja, siger jeg stille. Jeg ser ham! Det er Marcus går hen til ham. Farvel Marcus, siger jeg. "Hvad! Hvad Mener du?" Spørger Marcus chokeret. Jeg skal hjem, til min skole. "Nej, Emma. Kommer til at savne dig!" "Kommer du, ellers køre jeg!" Siger Cheriførren i bussen. Farvel, Marcus. Siger jeg stille. "vent!" Marcus kysser mig på kinden. "Husk at skriv til mig!" Siger han. Blev helt rød i hovedet. Kommer til at savne dig, siger jeg. Går ind i Bussen, det føltes så underlig. Jeg skal sige farvel til ham. Heldigvis er Jonas her. "Hvad skal vi snakke om?" Spørger Jonas dumt. Det ved jeg ikke, vil bare hjem. Siger jeg. Efter 2 minutter for jeg en besked. Det er for Marcus. "Jeg ved ikke hvordan jeg siger det men.." Skriver Marcus. Bliver helt bange!



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skal jeg stadig skrive om Marcus? :) 




Forelsket eller ej?Where stories live. Discover now