Sofia, det kan da ikke passe. Har Alex seriøst kysset medJennifer!Jeg ved godt at jeg bedre kunne lide Jonas, men noget i mig kan også godt lide Alex. Det er som om der er noget der er gået i stykker i mig, selvom jeg ikke så godt kan lide ham på kærestemåden. Hvor er Alex, og Jennifer? Spurgte jeg Sofia. "Ehm, jeg tror de kommer nu. jeg kan høre dem." Jeg så Alex, åbne døren, Alex og Jennifer holde i hånden. Gik hen til dem, ehh må jeg gerne snakke med Alex? "Hvorfor?" Spurgte Jennifer. Bare et øjeblik! Jennifer var gået så jeg snakkede med Alex. Hvorfor, hvordan har du allerede fået en kæreste! "Sådan er jeg altid." Sagde Alex med et frækt smil. Hvad mener du Alex? "Jeg havde haft mange kærester i min gamle skole, så skal jeg også have det her." Kiggede på ham lidt, og gik. "Emma hvor skal du hen?" Du skal ikke snakke til mig! Jeg var ved at græde, men nev mig selv. Jeg vidste faktisk ikke at Alex var sådan, troede han var sød og dejlig. Men det er han vist ikke. Gider ikke mere denne fest. Vi skal allesammen hjem, festen er slut råbte jeg. "Hvorfor Emma?" Var der nogle der sagde. Fordi, der skete en fejl, desværre. Efter alle var gået gik jeg også hjem, klokken var 22.04 så jeg sov.
Efter 2 dage
Mandag den værste dag, gider ikke i skole. På grund af Alex, han har ødelagt skolen, og mig. Klare mig sikkert, gøre mig klar og går i skole. Føler mig som en idiot. Da jeg kommer i klassen ser jeg selvfølgelig Alex som er sammen med Jennifer. Tager min mobil frem, sletter hans mobilnummer. Går hen til Jonas. Hej, Jonas. Prøver at smile men det er ret svært. "Ehh, Emma. Skal lige noget kan ikke snakke med dig nu." Først Alex og nu Jonas, drenge er så besværlige, så irriterende. Går hen til Mia og Cenia. "Ej, har du hørt Alex har kysset med Jennifer " Siger Mia. Ja, Sofia sagde det til os? "Det er bare så vildt, Det næste bliver sikkert mig og Jonas der kysser!" sagde Mia. Slog i ikke op Mia?" Spørger Cenia. "Man kan altid prøve igen" Sagde Mia. Arh, Mia. "Hvad?"
Frikvarter.
spiller S P eller K med Cenia og Mia. Flaksen peger på mig, åh nej tænker jeg." S P eller K Emma" Spørger Mia. S siger jeg. "Kan du lide Jonas?" Ja, siger jeg helt uinteresseret. "Hvad, hvorfor!" Ehh, fordi.griner jeg. "Hader dig!" Siger Mia. Hvad, Mia kan jo ikke bestemme over dem man kan lide, det sker bare! "Men jeg så ham først!" Mia du vil altid være barnlig, griner jeg. frikvarteret slutter. Vil prøve at gå hen til Jonas og snakke med ham, men det er ret svært når han hele tiden prøver at gå fra mig. Går hen til ham. Hej Jonas? "Eh, hej?" Hvad skulle du før? "spille fodbold." Nå okay. (Stilhed) "Når men ses, skal spille fodbold." Igen? "Undskyld Emma." Jaja, da Jonas, gik sat jeg mig på bordet. Alex kommer hen til mig, han ser ked ud, Alex?
_-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Virkelig tak for de 300 der har læst min historie :)
YOU ARE READING
Forelsket eller ej?
HumorEmma er 12 år, hun har 2 bedsteveninder. Den ene hedder Mia og den anden hedder Cenia. Emma er lun på Jonas. Men Emma ved ikke om Jonas kan lide hende, han har ikke givet nogle tegn endnu, om han kan lide hende. Emma for ret mange problemer. men hu...