Nu sker det! 7. klasse om to uger, og jeg ser den nye dreng idag! glæder mig sindsygt meget. Det eneste problem er at jeg har menstruation idag, og det er første gang! Tag min sorte bukser på, som altid. Og en hvis trøje. Har også løst hår, makeup!
Da jeg er i skolen, ser jeg at den nye dreng ikke er kommet endnu, tænk hvis han er mega grim, eller han er så pæn at jeg skal slås om ham. Timen starter, Den nye dreng er kommet. Han er ret pæn, men ikke mere pæn end Jonas. Der er mange der går hen til ham, "Ehh, jeg hedder så Alex." Siger han. Alex sidder næsten ved siden af mig. Da timen starter hvisker han til mig "Hey." Hej, siger jeg.
Frikvarter. Jeg går hen til Alex, Hej igen. Jeg hedder foresten Emma. "Okay, Emma" Han smiler til mig. Ved ikke hvorfor men jeg vil gerne prøve at gøre Jonas jaloux så han måske bliver forelsket i mig. Skal bare være sammen med Alex. Drengene løber hen til Alex, og spørger om han vil spille fodbold. Han siger selvfølgelig ja.
Dagen slutter hurtigt, går hen til pigerne, "Jeg har hørt at Alex kan lide Emma" Siger den ene, "Eh, nej han er forelsket i mig!" Jeg tror ikke at pigerne så mig. Men er Alex mon forelsket i mig?
Jeg går hjem, Tiden går, og det er næste dag. Gøre mig klar til skolen. Da jeg kommer i skole, er den første time historie, skal arbejde sammen med Jonas. Mig og Jonas sidder på gangen med hver sin computer, vi har ikke noget at snakke om. Indtil Jonas spørger mig om noget. "Emma skal vi være kærester?" Omg! I starten ville jeg gerne, men kom i tanke om at Jonas allerede havde en kæreste så jeg spurgte ham. Har du ikke en kæreste? "Jo, men hende slog jeg om med for 2 dage siden." Men hvorfor vil du allerede have en ny kæreste, i har jo lige slået op? "Ja, men kan godt lide dig!" Jeg er heller ikke klar til at have en kæreste, jeg sukkede. "Når men, okay" Jonas sukkede også.
Alex gik hen til mig. "Hey Emma, skal vi arbejde sammen i dansk?" Tjo, det kan vi godt. "Godt!" Det var den sidste time, vi havde klassens tid. "Vi har ret mange penge i klassekassen, så jeg tænkte på om i ville på en hyttetur?" Sagde læren. Det blev så til et ja, glæder mig til hytteturen!
Dansk timen. Jeg arbejdede sammen med Alex det var mega hyggeligt, han var meget forstående. Det var dejligt. Vi lavede 2 sider. Timen gik meget hurtigt. Da vi skulle pakke sammen i klassen, kiggede Jonas meget sur på mig.
Hvad har jeg gjort?
YOU ARE READING
Forelsket eller ej?
HumorEmma er 12 år, hun har 2 bedsteveninder. Den ene hedder Mia og den anden hedder Cenia. Emma er lun på Jonas. Men Emma ved ikke om Jonas kan lide hende, han har ikke givet nogle tegn endnu, om han kan lide hende. Emma for ret mange problemer. men hu...