Jonas, du er sikkert den bedste.

216 9 1
                                    

Spiser morgenmad. Tænker, på at Mia blev sur på mig? Jeg har jo ikke rigtigt gjort hende ond, jeg kender hende, hun skal altid overdrive. Gider ikke at tænke på hende, gøre mig bare klar til skole. Savner Jonas så meget, hans blå øjne. Hans hår, han er virkelig dejligt at tænke på.

Da jeg kommer i skole ser jeg at Cenia er i skole, går hen til Mia og Cenia. "Hej, Emma har savnet dig mega meget. dit tøj er mega pænt!" Siger Mia. Jaer, okay tak tror jeg. Prøv at se Mia, hun spiller mega falsk og tror hun er noget. Andre end mig der har lyst til at slå hende, når jo jeg tænker med mig selv. 

Læren kommer, sætter mig ned. Den første time er dansk, orker det ikke. Cenia og Mia skal sikkert sidde sammen, men hvorfor spørger de ikke mig? Er jeg ikke deres venner, eller er jeg bare det tredje hjul, venskaber er virkeligt svært nogen gange eller jeg mener altid. Savner Jonas, selvom han sidder bag ved mig. Læren snakker om alt muligt, tror hun skal snakke nu. "Hey, allesammen. I skal altså ikke råbe idag, mine børn har været syge, og råbt og grædt. Men vi skal lave tillægsord, yaay." Klassen sukker. Orker ikke at lave tillægsord, kan vi ikke bare lave navneord. Det vil jeg hellere. Timen slutter endelig tænker jeg.

Frikvarter. Går udenfor, Mia kommer hen til mig "Emma, vil du ikke spille S P eller K?" Mia siger det på en flabet måde. Ehh, jo tror jeg. "Fedt, kom med."  jeg er bange nu, ligesom sidste gang, ihh hvorfor sagde jeg ja. Cenia Mia og mig sætter os. Cenia starter. "Ehm, jeg spørger Mia. S P eller K?" "Jeg tager P" Siger Mia. "Okay, hvor meget kan du lide Emma. 1-10" "Jeg tager, sikkert 60" Jeg er mundlam, hvis jeg skulle vælge ville jeg tage -10. Hvor sød Mia var. Så er det Mias tur. "Jeg tager selvfølgelig Emma, S P eller K?" Jeg tager S, ehh. "Okay (Griner) Kan du lide Jonas?" Nej, hvorfor skulle jeg det? Frikvarteret slutter. vi går allesammen ind. "Vent, Emma. Mener du det?" Siger Mia. Svare hende ikke går bare ind. 

Vi har historie nu, har glædet mig sindsygt. Skal selvfølgelig arbejde sammen med Jonas. Mig og Jonas arbejder sammen i gangen. Hvordan kan han være så dejlig, kigger på ham. (Savler lidt) "Hey, Emma hvad laver du? (Griner)" Ehm,  ikke noget. Jeg er virkelig pinlig nogen gange.

Hvad Jonas tænker.

Man kan godt se at hun savler over mig, tror jeg. Men jeg er jo ikke lækker er mega grim. Tænk hun ikke ser det. 

Tilbage til Emma.

Jeg er virkelig pinlig, Skriver bare videre. Er der kun 15 minutter tilbage, siger jeg til Jonas. "Ja, det er helt fint. Jeg er snart færdig med min side. Hvor meget har du skrevet?" Den side vi lavede for 2 dage siden er jeg færdig med. Ehh. Minutterne går hurtigt og sidste time er slut. Jonas og mig pakker sammen.

 inden jeg går hjem, går Mia hen til mig. "Emma skal vi være sammen idag?" Ehh, tjo, okay. "Fedt" Da vi er hjemme hos mig, og har spillet Sims og alt andet, spørger Mia mig om noget. "Emma, hvorfor arbejder du sammen med Jonas. Du fortjener det ikke, prøv at se dig. Helt seriøst du er grim!" Mia? Hvordan kan du gøre det? Hvad har jeg gjort, er du jaloux. (Skubber hende udenfor og lukker døren)" Hvordan kan jeg gøre det, jeg er virkelig dum.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Håber i kunne lide med at man også hørte det Jonas sagde. Hvis i kunne lide det må i meget gerne skrive det i kommentaren.



Forelsket eller ej?Where stories live. Discover now