Bab 4

672 48 9
                                    

Esok nya ji Hyo,dan juga Hye Kyo bersiap untuk berjumpa dengan pereka pakaian mereka.Setiap sorang mempunyai satu company sponsor untuk pakaian mereka.HBA adalah company sponsor Ji Hyo manakala Hye Kyo,Dior.

"Hoi,kau menti aku kan?"Ji Hyo mendapat mesej daripada no yang tidak diketahui.

"Nie sape?"Ji Jyo membalas.

"Nie Kai.Aku nak dlam pukol 1 kau dah ade kat dalam studio praktis Exo.Paham?"Kai mesej.

"Nae~"Ji Hyo membalas

Ji Hyo melihat jam tangannya menunjukkan pukul 12.Dia bergegas memilih pakaian.Dalam setengah jam Ji Hyo memberitahu Hye Kyo dia perlu bergegas ke studio di SMEnt buildings.Ji Hyo mengambil teksi kerana dia tidak boleh menunggu adiknya.Sampainya di SMEnt buildings ,jam menunjukkan tepat pukul 1.

'Alamak dah lambat!Mati la aku!'kata Ji Hyo di dalam hati.

Dia berlari menuju ke lif dan terlanggar seorang jejaka yang amat dikenali,Mark.

Di studio
Kai menunggu Ji Hyo yang lambat.

'Hish budak nie nak kene nie.Baru first day dah buat perangai!'Kai merungut.

Dia berjalan dri kiri ke kanan dan dari kanan ke kiri.Ahli Exo yang berada di situ tidak tahan melihat nya dan menyuruhnya duduk.

"Kai duduk la.Pening aku tengok haihh.Chill la.Bdak lgi kan?Of coz la lmbat.Jngan marah2."Chanyeol berbicara.

"Entah Kai nie!"Semua ahli Exo mengiakan Chanyeol.

"Mcam mne  taa marah hyung hari first dah bwat perangai.Klau dah hri2 lgi terok agaknye!Haihhh.Siap la dia.Kai tahu nak bwat ape."Kata Kai smbil tersenyum jahat.

Di bahagian bawah SM buildings
"Eah mintaa maaf.Saye kene cepat nie Mark,sory eah bye!"Ji Hyo meminta maaf dan berlalu pergi.

Sebelum Ji Hyo berlalu pergi,"Eah Ji Hyo.Awaa nie lebih mude kan?Awaa tidak dibenarkan ckap terlalu formal dengan saye.Awaa sekarang mesti pnggil saye oppa."Mark berkata sebelum Ji Hyo berlalu pergi.Lalu dia berlalu pergi selepas memberikan wink kepada Ji Hyo.

Ji Hyo menjadi blank...

"Whateverlaa.Baek aku cpat!"Ji Hyo berkata dan menuju ke lif.

Guys!How?Ok tak? Huhuhu...
Sory la author cite bebelit. Kipidap guys. Jngan lupe comment klau ade idea or whatsover la eah? Bye~ *Wink*

Like YouWhere stories live. Discover now