Ο Μικαελ μίλησε με τον Τζέιμς και τον Νικ που είχε ενημερωθεί για τα γεγονότα...Έδωσαν ραντεβού μπροστά από την καφετέρια...Όταν συναντήθηκαν όλοι μαζί μπήκαν μέσα...Σοβαροί και απόλυτα αλήτικη...Και οι τρεις φορούσαν τζιν,μαύρες μπλούζες,μαύρο δερμάτινο,μαύρες αρβύλες με κορδόνια λυτά...Ήταν αργά το βράδυ και κόσμο δεν είχε...μόνο ο Τζέισον που καθόταν και έκανε ταμείο...
Όταν άκουσε την πόρτα τους είδε μπροστά του και τα μάτια του γούρλωσαν...Δεν περίμενε την επίσκεψη του Μικαελ ,τουλάχιστον όχι τόσο γρήγορα...Χαμογέλασε ειρωνικά ''Ούτε μόνος σου δεν μπορούσες να έρθεις;;;Τρεις εναντίον ενός;;;''τον χλεύασε....''Ωραίος άντρας...''συνέχισε και κοιτούσε τους άντρες απέναντι του που καθόντουσαν αμίλητη και σοβαροί...
Ο Μικαελ έτριξε τον σβέρκο του και έκανε το κεφάλι του δεξιά και αριστερά....Περπάτησε στο χώρο μακριά από τον Τζέισον...''οοο αυτοί;;;''είπε ο Μικαελ και έδειξε τους φίλους του..''Ήρθαν για μάρτυρες..''συμπλήρωσε...
''Μάρτυρες;;;''ρώτησε ο Τζέισον και σήκωσε το φρύδι του...
''Φυσικά...Πρέπει κάποια στιγμή να σε βρούνε...''απάντησε χαλαρός ο Μικαελ και πέρασε το χέρι του από την μπάρα ρίχνοντας όλα τα ποτήρια και τα μπουκάλια που ήταν εκεί...
''Τι έγινε;;;δεν αντέχεις ότι περνούσε καλά όσο ήσουν σε κώμα και τώρα με απειλής;;;''τον ρώτησε ο Τζέισον
Ο Μικαελ χαμογέλασε και έβγαλε το δερμάτινο του....Το άφησε προσεχτικά σε μια καρέκλα και τέντωσε το κορμί του...Το μαύρο στενό μπλουζάκι που φορούσε άφηνε εκτεθειμένους όλους τους μυείς του...Οι φλέβες στα χέρια του χόρευαν,μπροστά στα μάτια όλων...Σταύρωσε τα χέρια του και τον κοίταξε...''Θα σου δώσω μια ευκαιρία Τζέισον...Μόνο μια...Αξιοποίησε την...''του είπε και περίμενε...
''Μπορεί να γύρισε σε σένα από υποχρέωση επειδή ξύπνησες αλλά περνούσε και με εμένα καλά...και θα περνούσε ακόμα καλύτερα αν δεν είχες ανοίξει τα μάτια σου...''Του είπε χωρίς να σκεφτεί....Δεν άκουσε λέξη από αυτά που του είπε ο Μικαελ...του έδινε μια ευκαιρία για να του πει ότι ήταν ερωτευμένος και παρασύρθηκε από τα αισθήματα του,ίσως και να τον καταλάβαινε...Ίσως και να τον άφηνε...Ίσως...αλλά αυτός δεν ήθελε να σωθεί από ότι φαίνεται...Το έπαιζε αντράκι σκληρό αλλά δεν ήξερε με ποιον πραγματικά τα έβαζε...
''Τσ τσ τσ....Με απογοητεύεις Τζέισον...πραγματικά...''είπε ο Μικαελ και προχώρησε λίγο κοντά του...Ο Τζέισον έκανε ένα βήμα πίσω...''Τι έγινε;;;με φοβάσαι;;;''τον ρώτησε...''Είμαι μόνος...Σου υπόσχομαι πως οι φίλοι μου μόνο θα κοιτάνε...δεν θα σε ακουμπήσουν...''συμπλήρωσε...