κεφάλαιο 15

12K 674 73
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου και βρισκόμουν μέσα στην αγκαλιά του Μικαέλ....Με κρατούσε από την μέση και είχε τυλίξει τα χέρια του γύρω μου....Το πρόσωπο του είχε χωθεί στον λαιμό μου και η πλάτη μου ακουμπούσε στο στέρνο του....Τα πόδια μας ήταν μπλεγμένα μεταξύ τους, η ανάσα του χτυπούσε στο λαιμό μου και έκανε τα μαλλιά μου να ανασηκώνονται....Ήθελα τόσο πολύ να γυρίσω αλλά δεν ήθελα να τον ξυπνήσω...Πήρα σιγά το χέρι του από πάνω μου και προσπαθούσα να ξεμπλέξω τα πόδια μου αλλά δεν τα κατάφερνα και πολύ καλά....

Ξαφνικά βάζει πάλι το χέρι του γύρω μου και με τραβάει πιο κοντά του...''Που νομίζεις ότι πας;;;'' με ρωτάει με την βραχνή και σέξι φωνή του από τον ύπνο...

''Πρέπει να ετοιμαστώ για την σχολή και εσύ για το γραφείο..''του λέω γλυκά και γυρίζω με δυσκολία από την μεριά του....Τα μάτια του έλαμπαν και τα χείλια του σχημάτιζαν ένα υπέροχο χαμόγελο....

''Καλημέρα μικρή μου..'' μου είπε και με φίλησε απαλά στην άκρη από την μύτη μου...

''Καλημέρα αρκούδε μου..'' του λέω και εγώ γλυκά και τον φιλάω στο πιγούνι....''Δεν θέλω να σηκωθώ...'' του λέω παραπονιάρικα...

''Τότε μην το κάνεις..''

''Πρέπει να πάω στην σχολή και να μιλήσω με τον Τζακ...και εσύ στο γραφείο σου...έχεις και μια δουλειά ξέρεις..''

''Ναι και ο διευθυντής κοιμάται στο απέναντι δωμάτιο με την φίλη σου....'' λέει και με φιλάει αισθησιακά στο λαιμό...Κλείνω τα μάτια μου και απολάμβανα ότι μου έκανε....

Την μαγεία διέκοψε ένα ουριαχτό και κοιταχτήκαμε....Σηκωθήκαμε και οι δυο και τρέξαμε στον ξενώνα...Μπροστά μας ο Τζέιμς είχε πιάσει την Ελίζα και την φιλούσε με πάθος...

''Χμμμ..'' είπε ο Μικαέλ και αποτραβηχτήκαν....Η Ελίζα μας κοιτούσε κοκκινισμένη και ο Τζέιμς με σηκωμένο φρύδι...

''Εσύ μου είπες να βρω κάτι να της κλείσω το στόμα αν τσιρίξει...'' είπε ο Τζέιμς και κοίταξε την Ιρίνα από πάνω μέχρι κάτω...Αυτό δεν διέφυγε από την προσοχή του Μικαέλ και γύρισε να δει τι κοιτάει ο φίλος του...Γούρλωσε τα μάτια όταν πρόσεξε το διάφανο και κοντό νυχτικό της Ιρίνας και μπήκε μπροστά της....

''Καλή δουλεία...'' είπε ο Μικαέλ και έκλεισε το μάτι στον φίλο του...Η Ιρίνα είχε σκύψει πίσω από την πλάτη του Μικαελ και τους κοιτούσε...Είδε την Ελίζα να σκανάρει τον Μικαελ που ήταν μπροστά της μόνο με το μποξεράκι....

I NEED YOU...!Onde histórias criam vida. Descubra agora