κεφάλαιο 23

9.3K 602 29
                                    

Ο Μικαελ την κοιτούσε χωρίς να μιλάει...Τα μάτια της τα έλεγαν όλα...Υπέφερε μακριά του,όπως και αυτός...Την αγαπούσε τόσο πολύ,ήξερε πως όταν μάθαινε την αλήθεια θα αφίνιαζε αλλά θα το αντιμετώπιζε μετά αυτό...Έβγαλε τα κλειδιά από την τσέπη του παντελονιού του...

''Πήγαινε στο αμάξι και περίμενε με...''της είπε και για λίγο την τράβηξε κοντά του...Την φίλησε παθιασμένα...''Πήγαινε..''έφυγε και μπήκε πάλι μέσα...

''όλα καλά;;;''ρώτησε κατευθείαν ο Τζέιμς...

''Πρέπει να φύγω..'' του είπε και γύρισε προς τον Νικ....''Πήγαινε και πάρε την Αλίσια από το σπίτι...'' κούνησε το κεφάλι του και πήρε το κινητό του από το τραπέζι και το σακάκι του και έφυγε...

Μπήκε στο αμάξι και είδε την Ιρίνα δίπλα όπως ήταν....Με το μικροσκοπικό μαγιό και το διχτυωτό καλσόν..''Θα σε σκίσω..''της είπε  εξαγριωμένα  και αυτή γύρισε και τον κοίταξε..

''Τι;;;''

''Τι τι;;;;Όλοι σε κοίταζαν...τους βγήκαν τα μάτια έξω...''την τράβηξε πάνω του...''αυτό το σώμα μωρό μου θα το βλέπω μόνο εγώ...Το κατάλαβες;;;''ρώτησε αυστηρά

''Για σένα ήταν...''

''Ναι αλλά δεν το είδα μόνο εγώ...''την άφησε πάλι στην θέση της και έβαλε μπροστά για να ανάψει το καλοριφέρ....άκουσε την Ιρίνα να της φεύγει ένα γελάκι...

''Μικαελ;;να σου πω κάτι;;;''δεν απάντησε αφού θα το έλεγε...''Με ανάβεις όταν είσαι άγριος...''

''Ορίστε;;;''γύρισε ξαφνιασμένος προς το μέρος της...

''Με ανάβουν τα χέρια σου πάνω στο σώμα μου,δυνατά ''είπε και έβαλε τα χέρια της πάνω της...Ο Μικαελ κράτησε την ανάσα του και συνέχισε να την κοιτάζει...''με ανάβει να με γλύφεις και να με δαγκώνεις''δάγκωσε τα χείλη της και έκλεισε τα μάτια της...Έριξε το κεφάλι πίσω και το χέρι της βρέθηκε στο λαιμό της,χάιδεψε το σώμα της μέχρι χαμηλά στην κοιλιά της...''Σε θέλω μέσα μου..'' είπε αναστενάζοντας και αυτός στραβοκατάπιε...

Στην εικόνα της αισθανόταν να ζεσταίνεται και έσβησε το αμάξι.....ήδη ήταν πολύ σκληρός και ίδρωνε......Την τράβηξε πάλι πάνω του και της κράτησε τα μαλλιά με το ένα χέρι....''τι θέλεις μωρό μου;;;''ρώτησε πάνω σχεδόν στα χείλη της...

''Εσένα....Σε θέλω μέσα μου...''του ξανά είπε και τα χείλη τους συγκρούστηκαν....

Το φιλί τους ήταν παθιασμένο και τα χέρια του ακουμπούσαν όλο το κορμί της....Πήγαν πίσω στην πλάτη της και της έλυσε το μαγιό....''Μικαελ,θα μας δουν...''του είπε μέσα από το φιλί τους...

I NEED YOU...!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora