κεφάλαιο 44

16.6K 803 117
                                    

''Σ αγαπάω.....σ αγαπάω τόσο πολύ...''την άκουσε να του λέει καθώς την είχε αγκαλιά και είχε πλαντάξει στο κλάμα....

''Μην κλαις ψυχή μου....''της είπα τρυφερά στο αυτί και την έσφιξα ακόμα πιο πολύ πάνω μου....Γύρω μας είχαν έρθει η φίλοι μας και με κοιτούσαν χαμογελώντας....Η Ελίζα έκλαιγε και την κράταγε αγκαλιά ο Τζέιμς και ο Νικ είχε στην αγκαλιά του τον μικρό και κράταγε με το άλλο την Αλίσια...Την άφησα σιγά από την αγκαλιά μου και έβγαλε το κεφάλι της και με κοίταξε..Της σκούπισα τα μάτια και της χαμογέλασα γλυκά....

Την άφησα στα παιδιά που την αγκάλιαζαν και της ευχόντουσαν...Πρώτος ήρθε ο Τζέιμς...

''Συγχαρητήρια φίλε...Να είσαι ευτυχισμένος...''και με αγκάλιασε

''Ευχαριστώ μεγάλε...Θα είμαι...'' Σειρά είχε ο Νικ...

''Τη πρόταση θεέ μου μέχρι και εγώ πήγα να βάλω τα κλάματα..''του είπε για να τον πειράξει...''Συγχαρητήρια φίλε...''

''Ευχαριστώ φίλε...''

''Έλα εδώ ρε μούργο...''μου είπε η Ελίζα και έπεσε στην αγκαλιά μου....την σήκωσα ψηλά και μου ψιθύρισε στο αυτί...''Μην την πληγώσεις ποτέ γιατί θα σε σκοτώσω...''γέλασα...''Να μου την προσέχεις...''συνέχισε...

''Και εσύ τον φίλο μου και το μπεμπάκι...''της είπα τρυφερά και την φίλησα στο μάγουλο...

Μετά με αγκάλιασε η Αλίσια...''Σου αξίζει η ευτυχία Μικαελ...και στους δυο αξίζει...''μου είπε και πήγε στον άντρα της...

Η Ιρίνα με κοιτούσε με ένα ονειροπόλο βλέμμα...Πήγα κοντά της και την τράβηξα στην αγκαλιά μου...''Είσαι ευτυχισμένη;;;''την ρώτησα

''Μαζί σου μόνο ευτυχισμένη μπορώ να είμαι...''μου απάντησε και έλιωσα στα λόγια της.......Αφού πλήρωσα τον λογαριασμό φύγαμε και κάναμε βόλτα στις όχθες του σικουάνα όλοι μας...Κάποια στιγμή ένιωσα την Ιρίνα να σταματάει να γύρισα να την κοιτάξω...Ήταν κίτρινη και δεν φαινόταν καθόλου καλά...

''Μωρό μου τι έγινε;;''ρώτησα και την κοίταζα τρομοκρατημένος...

''Δεν...δεν αισθά.....''δεν πρόλαβε να απάντησή και λιποθύμησε μέσα στην αγκαλιά μου...

''Τι στο καλό έπαθε;;;''άκουσα την φωνή της Ελίζας...Την σήκωσα στην αγκαλιά μου σε στυλ νύφης...

''Λιποθύμησε...''απάντησα και έκατσα μαζί της σε ένα παγκάκι...Ο Νικ μου έδωσε ένα μπουκαλάκι νερό που είχε η Αλίσια στην τσάντα της πάντα για τον μικρό...

I NEED YOU...!Where stories live. Discover now