5.Bölüm

27 9 2
                                    

Hayatın taktığı çelmeler ne kadar canlarını acıtsa da umutlarını yitirmeyen o iki beden ruhlarını birleştirip sonsuz yolculuklarında yürümeye hazırlanıyordu. Belki de farkında olmadan iyi geleceklerdi birbirlerine. Kanayan yaralarını ne kadar sargı bezleriyle görünse de aslında kırık kalpleriyle saracaklardı . Farkında olmadan yapacaklardı bunu belki de . Kapanan yaralar yeni yaralara yer açacaktı onlar her ne kadar istemese de.

" Evet gençler Esmeray madem çok ısrarlı kalmakta o zaman ne yapacağımızı anlatmaya başlayayım. Şimdi size vereceğim kâğıtlara sevdiğiniz bir etkinlik veya uğraş yani sözün kısası ne yapmayı seviyorsanız yazın ve katlayıp bana verin. Düşünmek için bir dakikanız var. "

Eline tutuşturulan kağıt sonrasında Esmeray derinlere giderek düşünmeye başladı. Küçüklüğünden beri babasıyla sahil kenarına oturup denizin keskin çizgilerle kesilmiş renklerine bakıp her ne kadar sekmese de taş fırlatmayı çok severdi. Ama babası öldükten sonra bunu yapmaya hiçbir zaman cesaret edememişti. Ama hayatın onun için bitmediğinin farkındaydı. O yüzden cesaretini toplayarak kağıda denizi izlemek alt tarafına ise ismini yazıp kağıdı bir kaç hamlede katladı. Sonra elindeki mavi tükenmez kalemi yüzüne bakmadan Tuğra'ya uzattı. Tuğra ne yazacağını çok iyi biliyordu. Bunun için hiç düşünmeye ihtiyaç duymamıştı. Annesinin resimlerini her karıştırdığında bir sürü balık tutarken fotoğrafını görünce kendi başına olta alıp balık tutmayı öğrenmişti. Şimdi ise onu yazacaktı .

Herkes yazdıktan sonra Murat kağıtları toplayıp avucunda biriktirdi. Kağıtları tek tek açtıktan sonra tamda istediği gibi bir sonuç çıktığını görünce yüzünü bir gülümseme aldı. Murat'ın gülümsediğini görünce herkes merakla Murat'ın diyeceklerine kulak verdi.

" Evet. Beklediğimden daha güzel sonuçlar aldım. Kimi yemek yemeyi kimi denizi kimisi ise gezmeyi seviyor. Ben sizi sevdiğiniz şeylere göre gruplandırdım bile. Herkes ikişerli gruplara ayrılacak . Kim kim ile eşleşti merak ediyor musunuz? "

Herkes çığlıkla evet diye bağırıyordu , Esmeray hariç. Ama o da her ne kadar bağıramasa da yüzü belli ediyordu ne kadar heyecenlandığını. Herkesin gözleri Murat'ın üstündeydi. Murat da onların yeterince sabrettiğini anladıktan sonra sonuçları söylemeye başladı.

"Merve ile Salih aynı takımdalar. " herkes alkışladıktan sonra Merve ile Salih tokalaştılar. Murat hafiften öksürerek cümlelerine devam etti.

" Esmerayla ... Kim olduğunu merak ediyor musun Esmeray? " Esmeray başını salladı. İçten içten istediği bir insan vardı aslında. Sadece Murat ın ağzına kitlendi.

" Tuğra. Esmerayla Tuğra aynı gruptalar. " tekrardan o mutluluk dolusu alkışlar koptu. Esmeray ve Tuğra bakışlarını birbirlerine çevirip gülümsediler. Tuğra elini uzattı ve Esmeray da karşılık vererek elini sıktı. İkisi de mutlu görünüyordu bu seçim sonrası.

" Ve sona kalan iki arkadaşımızda yani Ercan ve Hayal de bir gruptalar. " Ercan ve Hayal birbirine sarıldı. Kısa zamanda iyi ve yakın arkadaş oldukları her hallerinden belli oluyordu.

" O zaman daha fazla bir şey söylemenin gereği yok sanırım. Herkes kâğıtlara ne yazdığını çok iyi biliyor değil mi ? Şimdi gidin ve oraya ne yazdıysanız doya doya onları yaşayın ve içinizde yaşatın. İki saat sonra burada tekrardan buluşalım . Sonuçların güzel olacağından eminim ama yine de hepinize bol keyifli vakitler . Hoşçakalın. " Murat oradan ayrıldıktan sonra herkes eşini bulup yavaşça konuşarak oradan ayrılmaya başladı. Tuğra yavaş adımlarla Esmeray 'a doğru yürüdü ve onun da bu seçimden mutlu olup olmadığını yüzüne bakarak uzun bir zamanda anlamaktansa ona sormanın daha mantıklı olduğunu düşünerek konuştu.

Rüzgarıma FısıldaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin