"Poftim? De unde? Ce s-a intamplat?" intreba si aud o usa trantita. Probabil a iesit din casa. Ma simt prost ca il deranjez acum, dar chiar nu mai puteam rezista.
"Doar...doar vino la mine, te rog.."
"Vin cat de repede pot!" spune si inchide.
Cu ocazia asta ma ridic si imi scot de sub pat geamantanul. Imi pun trusele de machiaj, cate haine cate incap -- insa nu am uitat de rochia si pantofii pentru petrecere -- ,iar intr-un ghiozdan am pus toate cartile si lucrurile pentru scoala. Ce nu stiau ei e ca mai aveam ceva bani stransi, dupa birou. Am impins repede biroul si am scos banii din cutie. Nu erau la fel de multi ca cei pentru concert, dar 400$ erau ceva.
"Ce cauti aici?" imi aud tatal de jos.
"Am venit pentru ca asa ma rugat fiica dumneavoastra, domnule," il aud pe Louis si stiu ca asta e momentul in care trebuie sa intervin.
Imi iau ghiozdanul si geamantanul si cobor scarile. Privirea amandurora s-a oprit pe mine in timp ce imi taram bagajele.
"Unde crezi ca te duci?" se rasti tata.
"Cat mai departe de aici," zic fara nici o ezitare.
"Si cine crezi ca o sa te lase?"
"Dumnezeu," spun indiferenta. De unde atata curaj, nu stiu, dar sper ca nu se va termina pana cand nu voi iesi din casa asta.
"Nu ma lua pe mine cu de-astea," facuse doi pasi catre mine insa Louis se puse in fata mea. "Baiete, ar fi bine sa te dai din fata mea pana nu-ti lipesc vreo doua," il ameninta tata.
"As indura orice pentru ea," raspunse Louis fara sa clipeasca, iar asta mi-a facut inima sa se topeasca. Nope,Ashley! Ramai tare! Te topesti pe urma!
"Deci tu esti micutul print,huh?" spuse tata batjocoritor. "Ar fi bine sa iti cari fundul din casa mea pana cand nu chem politia!"
"Nu plec fara ea!"
"Iti apreciez curajul,dar nu mai e nevoie sa te prefaci. Stim cu toti cine esti. Esti doar un baietel arhicunoscut care are tot ce ii trebuie si nu ii pasa de cei inferiori!'
"CUM INDRAZNESTI SA SPUI ASA CEVA?!" tip. Wow,tine-o tot asa Ash!
"Unde te bagi?" se incrunta la mine.
"MA BAG UNDE VREAU EU SA MA BAG!"
"Ashley daca continui asa vor exista consecinte mult mai grave,"
"Ca de exemplu?" pufnesc.
"Iti poti pierde familia." spune rece.
Familia? Asta pentru el insemna familie? Sa ne vedem doar de 2 ori pe zi la masa si sa ne mai vorbim cand si cand cand dadeam unul peste altul prin casa? Sa fie plecati mai mereu si sa ma lase pe oriunde,numai cu ei nu? Daca asta pentru el inseamna familie, atunci chiar nu-mi pasa daca o pierd.
"Ai dreptate.." zic.
"Bun, acum du-ti lucrurile inapoi in camera ta si pe urma vom avea o discu-"
"Louis, poti te rog sa imi duci lucrurile la masina?" il intreb fixandu-mi un punct pe usa inca deschisa. El aproba si se apleaca ca sa le ia.
"Lasa alea jos!" tipa tata si se repezi la geamantan.
"NU!" zic si il imping. "AJUNGE! S-a terminat! Nu m-ai putut aprecia timp de 18 ani, e prea tarziu sa crezi ca mai poti reface ceva! M-am saturat de tine si toate capriciile tale! Toata viata am facut numai ce ati vrut tu si mama! Ei uite ca acum e randul meu sa fac ce vreau!" tip.
Trage aer in piept si spune:
"Tu realizezi ca daca iesi pe usa aia nu mai esti binevenita aici?"
"Sunt constienta de treaba asta." zic si il imping pe Louis afara. "Adio!" trantesc usa in urma mea fara sa ii privesc.
Louis se indrepta catre portbagaj in timp ce eu am urcat in masina. Simt in mine un amestec de nervi combinati cu lacrimi, dar nu vreau sa plang. Portiera soferului s-a deschis,iar Louis s-a asezat pe scaunul alaturat.
"Woah, ce s-a intamplat acolo?" ma intreaba in timp ce porneste masina si ne departam de casa.
Am tras aer in piept si i-am povestit tot ce s-a intamplat.
***
Am intrat in casa si am lasat bagajele pe podea pentru a ne descalta."Ce-i cu atatea bagaje?" intreaba Sophia venind din living.
"Va sta la noi o perioada," raspunse Louis pentru mine, iar eu am dat din cap.
"Yaaaay!!" tipa Sophia si ma stranse in brate. "Nu voi mai fi singura, omg!"
"Sophia, mai las-o sa respire. A avut o noapte grea," zise Louis si apuca de una dintre valize.
"Ce-Oh," ofta Sophia cand se uita la fata mea. Erau totusi cateva lacrimi uscate pe ea, insa nu de tristete ci de nervi. "Maine?" ma intreba iar eu am aprobat si am urcat scarile in urma lui Louis.
"Pot lua camera de oaspeti cat timp-"
"Dar vreau sa stai cu minee!!" si-a tuguiat buzele si arata atat de dragut asa. Fuck.
Normal ca am acceptat si m-am ales cu un sarut dulce a la Louis Tomlinson. Nu m-as saruta nici intr-o mie de ani de ele!
Am facut pe urma un dus si m-am schimbat in pijamale. Louis deja adormise imbracat. Am incercat sa ii dau jos pantalonii si tricoul fara sa il trezesc. Nu vroiam sa aiba un somn inconfortabil. Am asezat hainele sale pe un scaun si m-am intors in patul in care dormisem cu o seara in urma. Am asezat patura peste noi si m-am ghemuit la pieptul lui. Insa la acel moment nu puteam sa dorm, si nu numai pentru ca avean un Louis dezbracat langa mine ci ma si gandeam la ce o sa fac de acum inainte. Va trebui sa imi gasesc o slujba, si cu banii aia poate sa imi cumpar un apartament. Nu cred ca o sa stau o vesnicie in casa sa, nu cred ca o sa ne casatorim vreodata lol.
Am simtit cum mana lui Louis ma strange mai tare la pieptul sau ,iar eu m-am asezat mai bine si m-am lasat prada somnului.
____________________________________
Scurt? dap
Plictisitor? foarte
Intarziat? Foarte foarte
Imi pare rau . Sper ca v-am satisfacut asteptarile.
O parere? Cv?
Love u x
CITEȘTI
T W I T T E R | Louis Tomlinson
FanfictionTwitter-ul e doar o retea de socializare. E un loc in care cunosti fel de fel de persoane, bune sau rele, care te schimba sau nu. Acesta este si cazul lui Ashley Morgan, o adolescenta tipica celor de 18 ani, tipul unei fangirl dedicate trupei favori...