Capitolul 34

651 48 13
                                    

"La multi ani Louis!" tipa Eleanor si isi arunca mainile dupa gatul lui. Oh no no no no no! No! Nici peste cadavrul meu!

"I-ati mainile de pe--" nu pot sa imi termin fraza ca simt pe cineva cum imi acopera gura si cu cealalta mana ma imobilizeaza. Ma intorc si il vad pe Harry.

"Linisteste-te inainte sa faci ceva ce o sa regreti mai tarziu," imi sopti Sophia si Harry imi descoperi gura.

"Ceva gen sa ii smulg toate extensiile alea din cap? Nu as regreta nici o secunda," zic neluandu-mi ochii de pe cei doi. E al meu tarfo!

"Da-mi drumul," spun catre Harry iar el da negativ din cap asa ca ii scot limba. "Niall ce cauta asta aici?!"

"Am deschis usa si si si a fugit pe langa mine si a fugit la etaj si-" se balbaie ca un copil mic.

"Cum o scoatem afara?" zice Sophia.

"Cu un sut in fund." propun, iar Harry rade in spatele meu.

"Am eu o idee!" spune Niall si fuge la etaj. Se intoarce cateva secunde mai tarziu si tine in mana o perna.

"Niall, nu avem timp de somn acum," spune Sophia si isi da ochii peste cap. Niall ii face semn cu degetul aratator sa astepte si se pregateste sa..arunce? Cand colo, ce sa vezi? O perna zburatoare, venind de nicaieri, lovind o tarfa, la 4 metri distanta, si tarfa cazand jos. As plati sa vad asa spectacol.

"Wow." e tot ce pot sa zic si cred ca imi sclipesc ochii de uimire.

"Niall tocmai a avut o idee buna.." spune Harry socat.

Niall zambeste mandru iar eu profit de momentul de neatentie al lui Harry pentru a scapa din stransoarea lui. Am fugit la Louis si m-am cuibarit bine la pieptul lui ca sa ii arat tipei cine domina. Al meu.

"Eleanor esti bine?" intreaba Louis, iar eu imi dau ochii peste cap in timp ce ea se ridica frecandu-si capul.

"Capul meu..." se plange.

"Oh,Doamne, a fost doar o perna, nu un bolovan!" zic si primesc o privire urata din partea ei.

"Tu ai fost nu?" indreapta un deget spre mine.

"Eu?" spun sarcastica si imi duc o mana la piept socata. "Cum as putea face asa ceva?"

"Uite vezi, raneste oamenii doar ca sa profite de tine!" tipa catre Louis, iar eu imi musc buza.

"Defapt nu am fost eu." zambesc.

"Nimeni nu are nici o problema cu mine inafara de tine!"

"Defapt...toti au," spune Harry din spatele meu, iar Niall se sprijina de mine cu un cot.

"Eu am fost!" zice mandru, iar eu zambesc superior.

"Sunteti niste...niste...ugh!!" se crizeaza si iese din casa, trantind usa in urma ei.

Cateva secunde de liniste acopera intreaga casa, toti inca socati sau confuzi de scena ce s-a petrecut adineauri, asta pana cand Niall vorbeste.

"Ce stati asa? Hai, la party!" spune si da drumul music player-ului. Toata lumea i se conformeaza si incepe sa petreaca din nou.

"Nu stiam ca o sa vina aici..." ii spun lui Louis in timp ce il imbratisez.

"Stii, pe deoparte ma bucur ca a venit." zice si ma dezlipesc de el. Imi inclin capul intr-o parte si il privesc confuza.

"De ce?"

"Am avut parte de un show pe cinste!" rade si ia o gura din bautura pe care o tinea in mana. Nici nu observasem ca o avea.

I-am zambit si m-am sprijinit de el din nou.

Sunt asa norocoasa ca il am!

____________________________________

E scurt, sorreh, doar ca habar n-aveam ce sa mai bag.

QUESTION: FINAL HAPPY FARA A DOUA CARTE SAU FINAL SAD CU A DOUA CARTE ???

Love, Andre x

T W I T T E R |  Louis TomlinsonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum