Capitolul 1.

291 27 6
                                    

Alarma ceasului mă anunță că este timpul să mă pregătesc pentru antrenament.Mă ridic somnoroasă din pat și mă îndrept spre baie.Îmi fac un duș rapid apoi mă duc spre dressing.
Îmi iau o bustieră roz cu niște pantaloni de sport negri și o bluză de trening peste bustieră,îmi strâng părul într-o coadă de cal și îmi iau telefonul cu cășile apoi mă îndrept spre ieșire.
Cobor scările și dau peste Sasha,cățelușa mea care aleargă spre mine și latră sărind în sus.
Îi dau Sashei de mâncare după care mă încalț cu niște adidași roz și ies afară.

Încep să alerg 2 kilometri până la sala de box.Ajunsă la sală,îmi dau bluza jos și o las alături de telofon în dulapul meu după care îmi iau mânușile și mă duc spre primul sac de box liber apoi încep să îl lovesc cu putere,îl aud pe Max apropiindu-se de mine aplaudând.

-Neața,Kim!mă salută el râzând.
-Neața,Max!spun eu încă lovind sacul.
-Mai ușor până nu îl spargi!îmi spune râzând.

Mă opresc din a lovi sacul și mă întorc spre Max care-mi zâmbea.

-Dacă-l voi sparge îl voi înlocui!spun scotându-mi mânușile râzând.
-Hai mai bine să sari coarda!spune Max întinzându-mi o coardă.

O iau și încep să sar.

-Kim!spune Max.
-Hăm?
-Săptămâna aceasta îl vei întâlni pe Kayle!spune el așezând niște lucruri prin dulap.
-Ok!Când?
-Păi veți fi în aceeași școală!Și de astăzi!spune râzând.
-Vom fi și în aceeași clasă?spun eu râzând.
-Nu!El va fi clasa a 11-a!
-Să-nțeleg că are 19 ani?
-Așa-i!spune râzând.
-Sper să nu mă facă de râs!spun chicotind.
-Nu o să o facă!râde și Max.
-Ar fi bine pentru că nu vreau să îmi strice reputația!spun râzând.
-Haide,Kim!Nu va fi o pacoste!În plus nu îți vei pierde așa zisa reputație!spune râzând.
-Sper!
-Haide dă-mi coarda și fugi la școală!
-Pa Max!spun si îl îmbrățușez.

Deci se pare că așa zisul Kayle va fi în aceeași școală cu mine,în regulă!Deci așa numita mea reputație este că eu sunt respectată de toți în liceu.Sunt unele persoane de bani gata care cred că sunt mai presus de toți,dar și eu sunt cu o situație financiară bună,foarte bună și nu mă dau mare.
Sunt foarte sociabilă și mă înteleg cu toți colegii,eu nu fac discriminări precum "populari".Da...și eu mă număr printre populari,dar nu sunt ca ei.

Ajung acasă și o văd pe Miriam așezând cumpărăturile în bucătărie.

-Bună,Miriam!o salut eu.
-Bună,scumpa mea!
-Miriam,eu trebuie să plec la școală!spun urcând scările.
-Ok.

Intru în camera mea și mă duc să fac un duș rapid.După ce ies din baie mă duc spre dressing și îmi iau niște blugi negri cu rupturi în genuchi alături de un tricou alb cu infinitul pe el.Mă încalț cu niște adidași Nike negri,îmi iau geanta și cobor scările ieșind pe ușă.
Intru în BMW-ul meu negru și pornesc spre școală.

Ajung la liceu unde îmi parchez mașina,după care o văd pe Julie alergând spre mine.
Deodată mă trezesc pe jos cu blonda peste mine râzând.

-Bună,Julie!spun în timp ce mă ridic de jos.
-Frumoasă îmbrățișare!spune ea și mă sărută pe ambi obraji.
-Frumoasă aterizare!spun eu râzând.
-Hei,Kim!Haide avem bio!spune ea târându-mă până la clasă.
-Stai să îmi iau cărțile,nebuno!spun și îmi iau biologia din dulap.
-Oh!spune ea râzând.Kim te aștept în clasă!
-Ok,du-te!

Îmi iau biologia și mă îndrept spre clasă.Merg pe hol și primesc un mesaj de la Max.Îl deschid și îl citesc.

"Kim joi la 14:00 ai lupta cu Nathalia.Mâine să vi la 07:00 la antrenament.
Cu drag,Max.
P.S:Să nu fi dură cu Kayle. :) "

Râd în timp ce îmi bag telefonul în buzunar și deodată mă izbesc de un corp tare.Imi ridic privirea să văd de cine m-am izbit și văd un blond cu părul ciufulit cu ochii albaștrii cristalini și misterioși,dar m-am pierdut cu totul în ochii lui și nu am mai zis nimic.

-Ah.Scuze nu eram atent!spune el cu o voce răgușită,dar atât de sexi.
-Ahâm...este în regulă!Și eu eram distrasă!spun nemutându-mi privirea din ochii lui.
-Pot da vina pe mesaj?mă întreabă zâmbind.

Ahh, ce zâmbet are!

-Hmm,coincidența face că și eu citeam un mesaj!spun zâmbind.
-Eu sunt Kayle Tomson!spune zâmbindu-mi atât de dulce.

Când i-am auzit numele am înțepenit!Nu poate fi el noul meu coechipier.Nu,nu,nu...este atât de frumos și de ahhh....nu,nu nu...nu gândi așa,Kim!!!

-Eu sunt Kim Smit!spun într-un târziu.

Se pare că nici lui nu-i vină să creadă,dar mnehh...soarta.

-Tu ești coechipiera mea la box?!spune și pot observa o luminiță jucăușa în ochii lui.
-Așa se pare!spun râzând.
-Ești frumoasă,Kim!

Simt cum obrajii îmi iau foc când îi aud vorbele.Îmi las capul în jos și îi mulțumesc.

-Mă bucur că te-am cunoscut,Kim,dar trebuie să plec la română dacă nu vreau să întârzii din prima zi.Deși mi-ar plăcea să mai petrec timpul cu tine!spune și îmi zâmbește inocent.
-Și eu mă bucur că te-am cunoscut și ne vom vedea la antrenament!
-Cu siguranță!spune și mă privește pervers după ce mă analizează.
-Pa,Kayle!
-Pa,frumoaso!

Mă îndrept spre clasă și mă așez lângă Julie.Ora trece repede,iar eu m-am gândit doar la Kayle.

Merg spre cantină și îl văd pe Kayle la o masă înconjurat de fete...dar se pare că m-am înșelat în privința lui...e la fel ca Jhos și Paul...vedetele școlii.Nu pot minți,Kayle arată bine,dar părea altfel.

O iau pe Julie și ne așezăm pe platformă la masa 3 unde stăm noi de obicei.
Îmi beau sucul și îmi mănânc mărul după care îl văd pe Kayle sărutându-se cu Alisha...panarama școlii.
Bleahh...ce rușine...și eu care-l credeam un tip diferit.Ce pot spune,aparențele înșeală...nu văd de ce nu și-ar trageo cu toate.Mnehh...timpul nu este pierdut.

Orele s-au terminat și nu am mai vorbit cu Kayle de la izbirea de pe hol.

Ies în parcare și mă îndrept spre mașină.Urc și mă duc direct spre sală.

Intru în sală,mă duc la vestiar apoi mă schimb după care îmi iau mânușile și lovesc cât pot de tare sacul de box,dă relaxându-mă.

Simt o mână pe spatele meu care mă mângâie ușor mă întorc și îl văd pe...........

Heii aceasta este noua mea carte ❤ sper să vă placă și vă aștept părelile ❤

Hai să ne luptăm pentru iubirea noastrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum