Refuz.

121 12 4
                                    

Din perspectiva lui Kayle:

După ce blonda și-a luat labele de pe mine , m-am întors la frumoasa adormită .
Avea un somn atât de frumos și de adânc încât nu cred că auzea ce se întâmplă în jurul ei.
Max și Mia dormeau atât de liniștiți. Derek o ținea strânsă la pieptul lui pe Julie care dormea și ea.
Numai eu și Derek nu dormeam și asta era bine pentru mine , presupun.
Adică nu voiam să mă trezesc cu vreo blondă călărindu-mă.

-Doarme de ceva timp nu trebuie să o privești încontinuu , nu pleacă nicăieri și nu ți-o i-a nimeni!spune blonda pe un ton dezgustător.

Nu îi răspund . Continui să o ignor pentru că nu am chef de ea sau de alt cineva .Acum vreau doar să îmi privesc îngerașul dormind.

-Amm...hai până la baie cu mine ce zici?spune iarăși blonda în timp ce mă pipăie.

Sunt deja dezgustat de ea.Nu te simți când ești ignorată și refuzată?! Ce ridicol!

-Ț -am mai spus că nu sunt interesat de propunerea ta!spun cu dezgust în voce.
-Asta e ridicol!Cine nu vrea să se culce cu o femeie ?Ah...tu ești cumva gay?spune confuză .

Ok asta e deja prea mult!M-a făcut gay ce naiba!Arat eu a gay?Deja a întrecut limita de toleranță !

-Mai nou se spune că un tip e gay dacă nu vrea să i-o tragă uneia nu?spun apăsat și răspicat pentru a înțelege și ea.
-Doamne ce imposibil ești !spune dându-și ochii peste cap.

Îmi mut privirea le chipul angelic al fetei de lângă mine și mă întreb cum ar fi dacă aș tineo în brațe în timp ce doarme.
Mai avem patru ore până ce vom ateriza.
Deja mă plictisisem și aveam nevoie la baie.

Nici nu ajung bine să deschi d ușa băii , că mă trezesc cu blonda sărutându-mă și plimbându-și mâinile pe mine .
Încerc să o îndepărtează de pe mine , dar e mai rău ca o lipitoare .
Nici nu știu când am ajuns în interiorul băii și când am rămas fără tricou.
Nu pot să scot niciun cuvânt din cauză că blonda asta mă săruta ca un animal .
Când am îndepărtat-o de pe mine , a început să se dezbrace . Arăta chiar bine și se pare ca masculitatea mea dorea să o domine , dar eu nu.

Din perspectiva lui Kim:

Mă trezesc din somnul adânc de care am avut parte și imi rotesc privirea prin jur , nici urmă de Kayle sau de tipa blondă care mai avea puțin și se urca pe el.

Arunc o privire spre cei din spate dintre care doar Derek nu doarme.Habar nu am când Derek și prietena mea au devenit așa de apropiați , dar mă bucur pentru ei.

-Derek , unde a dispărut Kayle?îl întreb șoptit.
-Nu l-am văzut !spune ridicând din umeri.
-Ok.

Se pare ca are treabă cu blondina pe undeva.Emhh...dezgustător.
Îmi pun căștile în urechi și ascult muzică .

În mai puțin de 10 minute , Kayle își face apariția , privindu-mă speriat.
Avea părul răvășit și tricoul șifonat , așa dar a avut ceva de împărțit cu blonda .

-Kim.A...când te-ai trezit?se așază pe scaunul lui și mă privește întrebător .
-Acum câteva minute!spun simplu.

Blonda își face ai ea apariția , așezându-se la locul ei , lângă Kayle .L-a privit pe Kayle muscâbdu-și buza și oftând .

Hărmălaia care predomină în aeroport era insuportabilă. Max și ceilalți băieți ne aranjau bagajele în taxi , în timp ce noi , fetele, îi priveam plictisite.

-Nu mai discutați atât acolo și haide-ți mai repede la hotel , voi nu vedeți că plouă?!li se adresează Mia .
-Imediat iubiți!îi răspunde Max, grăbit.

În mașină totul era plin de entuziasm , chiar și bătrânelul care conducea era entuziasmat .

-Mergem să ne plimbăn cu gondola , da Max?se roagă Mia de Max .
-O să vedem mâine , iubito.

Îl așteptăm pe Max să i-a cheile de la recepție și să mă relaxez într-un pat .

-Avem o problemă !spune el privind spre mine.
-S-a întâmplat ceva?întreabă Mia.
-O să stăm câte doi în cameră.
-Și ce e rău în asta?întreb eu.
-Tu o să stai cu Kayle!la auzul vorbelor lui am tresărit amândoi.
-Nu!spun simplu.
-Kim , eu nu vreau să imi petrec vacanța alături de Mia și sunt sigur că și Derek vrea la fel.Ne pare rău , dar stați împreună .
-Fie , dar sunt două pături 8n cameră da?întreb cu speranță în voce.
-Cred!spune Max evitând să mă privească .

Ne îndreptăm fiecare spre cameră lui .Camera 60 etajul 6 .

Când deschid ușa rămân mască.

**************************
Am mai scris câte ceva :)) Sper să va placă :) :*

Vă mulțumesc ca aveți răbdare cu mine și va mulțumesc ca imu citiți cartea și lăsați comentarii și voturi ♥♥
Vă iubesc ♥♥

Hai să ne luptăm pentru iubirea noastrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum