În lift se afla Kayle cu Dasha.
Pff...de aștia nu dădeam...rahat.-Kim!spune Kayle.
-Mda...hei!
-Nu urci?mă întreabă Dasha.
-Neh...o să vin cu următorul.
-Hai!îmi spune Kayle și mă trage în lift.Mda...super numai cu javra asta se Dasha nu stăteam eu în lift.
Și să înțeleg că Kayle le ia pe rând?Pff...afemeiat.
Mdea.
Mâine am o zi importantă și nu am chef de a îmi pierde timpul.Cobor din lift și eu la fel.Super!Mă îndrept spre camera mea.Locuiam la etajul 6 camera 14.
Mă opresc în fața uși și îmi caut cheia.
Kayle se oprește în fața ușii cu numărul 16...asta fiind față-n-față cu camera mea...super!
Îmi scot cheia și intru în apartament.
Nu m-am dus la villă pentru că era prea departe și mâine mama are o ședință la 08:00 și casa va fi plină de avocați...meh.Mă duc la duș și după ce ies aud un ciocănit la ușă...off...eram doar în prosop.Mă duc să deschid și era un buchet se trandafiri roși cu un bilețel.
Le iau și intru în casă.Mă îmbrac în pijamaua mea scurtă neagră cu coronițe și mă așez pe canapea.Dau drumul la TV și citesc bilețelul."Dragă Kim,
Te rog să mă ierți pentru gestul "neprevăzut",dar am simțit că trebuia să o fac.Sper să nu te superi pe mine!
Cu drag,Kayle!"Pun florile intro vază și mă pun pe canapea și mă uit la TV.
Peste 15 minute se aude un boncănit în ușă.Pfff....tocmai când Jonson o săruta pe Marie ...
Mă îndrept plictisită spre ușă și deschid.
-Bună!
-Ă...dormeai?mă întreabă Kayle.
-Meh...nu!
-Ai primit...ă...
-Da!Mulțumesc.
-Ți-au plăcut?
-Da!
-Mă bucur!spune zâmbindu-mi dulce.Dacă îmi mai zâmbește așa cred că o să dau în diabet.
-Ok...păi trebuie să văd dacă Marie îl alege pe Jonson sau pe Paul.
-Hahaha...Pasiune?
-Pa!
-Stai!
-Hâm?
-Ă...ești..ă..ă...Kim ești frumoasă!spune și mă mângâie pe obraz.Are o mână așa fină.
-Hai du-te!Te așteaptă...aia!
El chicotește.
-Geloasă?
-Pe aia?spun și râd.
-Pe ea.
-Niciodată!
-Ai vrea să fi în locul ei.
-Amuzant!
-De ce?
-Nu vreau să fiu în locul ei!Nu vreau să mi-o trag cu toți!Nu vreau să mă ling cu toți!Nu vreau să fiu folosită!Nu vreau să fiu o 'panaramă'!strig la el.
-Dar ce vrei?
-Vreau să mă lași împace și să-ți vezi ce curve!
-Nu,Kim!Ce îți dorești tu de la viață?
-Pace!Liniște!
-Nu glumesc!
-Pa!spun vrând să închid ușa.
-Kim!
-Ce mai vrei?
-Pe tine!
-Hă?!Visează!
-Nu vreau să visez!
-Asta este!
-Vreau să te simt!
-Și eu vreau să mă lași impace!Kayle se apropie de mine și mă lipește cu spatele de perete.
-Lasă-mă și pleacă!
CITEȘTI
Hai să ne luptăm pentru iubirea noastră
RomanceViața este acolo unde te regăsești, momentul în care simți că îți aparține clipa și că în ea stă ascunsă o viață întreagă, iar eu mă regăsesc în ringul de box, pe terenul de fotbal, în sala de gimnastică. "Cel ce se teme să piardă nu poate să câști...