Greșit!

126 14 15
                                    

-Kim...ar fi bine să pui ceva pe tine înainte să fac ceva ce o să te rănească!îmi șoptește cu o voce răgușită după care își lipește buzele lui dulci și cărnoase de buzele mele.

Sărutul pe care mi-l dăruiește la început este răscolitor pentru mine... Kayle transformă sărutul tandru în unul carnal și pasional.
Coboară încet pe gâtul meu,plasând săruturi fierbinți de la maxilar până în dreptul urechii.

Se retrage ușor,sfârșind sărutul.

Mă privește timp de câteva minute după care mă sărută din nou,dar de data aceasta pare a fi totul mai accentuat.

La naiba!Abia ce am ieșit din spital și el vrea să mă bage iarăși acolo sau poate și mai rău.Mă duce direct la morgă!
Pot să jur că am câteva vânătăi pe gât din vina lui.

-Poate că este greșit ceea ce fac,dar jur că nu mă pot abține!spune dregându-și vocea.

Eu am încetat din a mai respira...Abia când îmi aduc aminte cum să respir,procesul de inspirație și expirație,și îmi dau seama că are dreptate...este total greșit ceea ce facem.

Îl împing afară și închid ușa.Mă preling ușor pe ușă și stau pe podea cu capul în mâini,meditând la incidentul de acum două minute.

Peste câteva minute apare și Julie..."Slavă Domnului"

-În sfârșit,ai ajuns și tu!spun îmbrățișând-o.

-Aeerr!

-Gata!Ce-ai întârziat atât?!

-M-am întâlnit cu Obama la o cafea și a declarat că sunt cea mai bună prietenă!

-Da,sigur!Și eu sunt sora lui Lady Gaga.

-Să știi că semănați.

-Hai că începe AHS!

Ne petrecem 4 ore uitându-ne la AHS după care ne-am aventurat în jocuri video.

-Și iar ai pierdut!strig eu către Julie.

-Bine,bine,hai la,somn!spune Julie râzânde.

-Dar este dabia 01:45!spun ca un bebeluș.

-La somn!!!strigă ea și îmi aruncă o pernă în față.

-Asta este razboi?!

-Poate!spune ea si rade,continuand sa ma loveasca cu perna.

Ne luptam cu pernele de cateva minute pana telefonul lui Julie a sunat.

-Daaa!striga Julie cu telefonul la ureche.

-Ce-ai nebuno de strigi asa?

-Maine avem treaba!spune și țopăie prin pat.

-Ce?!

-Participăm la un concurs de muzică!spune și începe să zburde prin apartament.

-Ce?!Nu!Poate participi tu,dar eu nu!ma revolt eu.

Hai să ne luptăm pentru iubirea noastrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum