Lupta.

140 12 0
                                    

Din perspectiva lui Kim:

Îmi arunc privirea prin sală și privesc mulțimea.Priveam fata din fața mea și era pierdută,dar de ce?

Nu contează asta acum!Trebuie să câștig meciul!

Runda 1 începe...

Am urmărit câteva meciuri cu fata asta,Nathalia și este bună.Nu prea se mișcă,dar are o technică bună.

În prima rundă i-am dat doar câțiva pumni în abdomen și un jab,dar ea nici nu m-a lovit.

Prima rundă se termină.Mă îndrept spre colțul meu.Acolo se afla Max și ... Kayle?!

-Bravo,Kim!Ține-o tot așa!îmi spune Max.
-O voi bate!
-Kim...doar atât apucă Kayle să-mi spună pentru că este întrerupt de antrenor.

Runda 2 începe...

Mă îndrept spre mijlocul ringului și o lovesc tare în abdomen ceea ce o face să se aplece ținându-se de abdomen.

Profit de oportunitate și îi dau câțiva pumni pe unde apuc ceea ce o face să se prăbușească la pământ.

Și numărătoarea începe:

-10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 și Kim Smit este câștigătoarea!!!strigă antrenorul în timp ce îmi ridică în aer mâna dreaptă.

Cobor din ring și sunt asaltată de o mulțime care mă sufoca cu îmbrățișări.Ies cu greu din strânsoarea mulțimii și mă îndreot spre mama și Julie.

-Felicitări scumpo!îmi spune mama și mă îmbrățișează.
-Știam că am o soră campioană!spune Julie râzând.
-Păi ce pot spune doar sunt cea mai bună!spun și râd.
-Bey fugi și schimbă-te și iai pe Max și Mia și haideți să sărbătorim!spune mama.
-Nu uita se Julie,mamă!spun și îi zâmbesc blondei.
-Era de la sine înțeles că merge și Jul!spune mama râzând.
-Julie!spune Julie bosumflându-se.

Lui Julie nu îi place ca cineva să îi zică Jul și noi o facem doar pentru a ne amuza pe seama ei.

-Bine!spun eu încă amuzată de situație.Eu mă duc să mă schimb!spun și mă îndrept spre vestiar.

Intru în vestiar și îmi caut telefonul,dar nu îl găsesc nicăieri.

-Cauți ăsta?

Mă întorc și dau de Kayle care avea în mână prea iubitul meu telefon.

-Da!spun eu întinzându-mă să îl iau,dar el îl ridică în sus.
-Frumos meci,Smit!
-Mulțumesc,dar îmi vreau telefonul!
-Ți-l dau cu o condiție!
-Să te aud!
-Îmi dai un sărut dulce chiar aici!spune și îmi indică buzele sale cu degetul arătător.
-Nici în vise nu aș face asta!
-Hai Smit!Este doar un amărât de sărut!
-Kayle nu am timp se jocurile tale!Dă-mi telefonul și pleacă ca să mă schimb!spun arătându-i ușa.
-Off...ce mă fac eu cu tine,iubito?!

Când aud apelativul folosit rămân șocată!Tocmai mi-a spus iubito?! Nu,nu,nu!!!

-Doar dă-mi telefonul și cară-te!spun eu nervoasă.
-Ce primesc în schimb?
-Păi dacă nu îmi vei da telefonul te voi pocni!

Hai să ne luptăm pentru iubirea noastrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum