Mă întorc cu spatele și-l văd pe Kayle.
Oh,nu!Pleacă s-au te pocnesc!îmi spun în gând.
-Hmm...l-ai văzut pe Max?mă întreabă și se uită ca dobitocul la mine.
-În birou!Kayle pleacă,iar eu lovesc sacul și mai tare când în minte mi se derula imaginea lui sărutând-o pe aia...bleahh!Cred că are nevoie de vreo dezinfecție la gură!
Dar ce îmi pasă?!-Hei!Kim!Ce ți-a făcut bietul sac de-l lovești așa?mă întreabă Kayle.
Sacul?Nimic!Tu?Multe!Ei bine în mintea mea,tu ești sacul acesta.
Nu îi răspund și lovesc mai tare.Deodată văd cum nisipul din sac se scurge pe podea.Meh...încă unul!Pfiu...ce o să zică Max și de ăsta.
-Wow...altul?spune Max râzând.
Kayle doar mă privea uimit.
-O micuță ca tine a spart sacul acesta?spune Kayle râzând.
-Nu o subestima!îl atenționează Max.Eu doar zâmbesc.
-Și cine te-a mai supărat?mă întreabă Max.
-Meh...nimeni!spun evitându-i privirea.
-Știu că minți!
-Nimeni...
-Bine!Atunci acel nimeni va trebui să strângă nisipul!spune râzând.
-O să-l strâng eu.
-Nu!Lasă-l!Îl voi strânge eu când schimb sacul.-Ok.
-Al patrulea dacă nu mă înșel,așa-i?mă întreabă Max râzând și uitându-se la sac.
-Da!spun eu chicotind.Kayle se uita la noi și nu înțelegea nimic.
-Cum?!întreabă el.
-Păi Kim a spart patru saci săptămâna aceasta și bănuieac că nu s-a terminat!spune el râzând.
-Dar azi este marți.
-Știu!Asta-i problema!spune Max.
-Oh...deci micuța a spart patru saci în două zile?Hmm...nepoliticos!spune Kayle.
-Îi pot plăti!
-Kim!spune Max.
-Glumeam.
-Am mai discutat despre asta.
-Știu Max.Lui Max nu-i plăcea să audă că vreau să plătesc ceva din sală.Sinceră să fiu m-ar fi omorât dacă aș face asta.
El îmi spune mereu că aduc mulți bani în sală și că nu vrea să contribui cu nimic în ea pentru că deja o fac.
Sala este cea mai bună din tot New York-ul și nu are nevoie de bani mei - îmi spune mereu Max.
Ei bine până acum nu am pierdut nicio luptă,nici eu și nici Brook,Kevin,Maia,Nicol,Jow,Spike și Kayla.
Nici unul din cei de la sala lui Max nu a pierdut vreodată vreun meci.-Hmm...eu mă duc să sar umpic!spun și mă ridic de pe bancă.
-Nu!Kim!spune Max.
-Ahâm...ce?De ce?
-Hei micuțo vezi să nu rupi și coarda!spune Kayle râzând.
-Ohh...ar fi mai frumos dacă ți-aș da ție una!Cine știe poate te faci bucăți!spun eu nervoasă.
-Uu...pisicuța aceasta zgârâie.
-Hă?M-ai făcut cumva pisică?
-Mrr...îți scoți ghearele acum,nu?
-Max!strig eu.Max mi-a spus să nu mă comport urât cu Kayle,dar acum chiar iaș da una în moacă!
-Kayle!Gata!spune Max văzând că deja tremur de nervi și că vreau să-l lovesc.
-Doar glumeam!se apără Kayle.
-Și dacă eu îți dădeam una era tot o glumă!spun eu făcând o grimasă.
-Uite Kim!Ia-le!spune Max și îmi întinde mânușile.
CITEȘTI
Hai să ne luptăm pentru iubirea noastră
RomantikViața este acolo unde te regăsești, momentul în care simți că îți aparține clipa și că în ea stă ascunsă o viață întreagă, iar eu mă regăsesc în ringul de box, pe terenul de fotbal, în sala de gimnastică. "Cel ce se teme să piardă nu poate să câști...