Surpriză.

104 13 2
                                    

Ies din apartament,da sunt la apartament.Cum spuneam ies din apartament și dau peste cineva.Mă izbesc puternic de corpul masiv din fața mea,mă dezechilibrez și îmi strâng ochii așteptând contactul meu cu podeaua care nu mai apare.Deschid ochii și în fața mea se află chiar ... Derek.

-Am...scuze!spun eu în timp ce mă ridic în picioare și pentru câteva minute bune doar ne privim.

-Unde ai de gând să pleci la ora asta îmbrăcată așa?spune și mă analizează.

Cum sunt îmbrăcată?Port o pereche de blugi negri cu talie înaltă,un tricou larg alb și o jachetă neagră cu ținte pe umeri.Doar nu sunt goală?!Pff...sunt îmbrăcată foarte decent!!!

-Ce vrei să spui la "cum ești îmbrăcată"?Arăt jalnic?Nu îmi stă bine?întreb eu analizându-mi din nou ținuta.Arătam ok!

-Kim!Arăți bine!Doar că nu pleci așa niciunde la ora asta!

-Sunt majoră și nu cred că mama te-a făcut garda mea de corp!spun nervoasă.

Cine naiba se crede el ca să îmi interzică să ies la ce oră vreau?!Pot să îmi port și singură de grijă!

-Nu!Nu sunt garda ta de corp,dar totuși dacă ai ieși așa pe stradă la ora 01:00 cred că ori vei fi violată,ori o să fi răpită!îmi spune el și rânjește ca un dobitoc pervers.

Cum să fiu violată?!Băiatul ăsta mă crede un copil neajutorat.În plus dacă acum voi fi abuzată,îmbrăcată în blugi când voi purta o fustă sau o rochie cum voi ajunge?!Mă vor tranșa?Nu!Mă vor obliga să mă prostituez ca să câștig bani sau să le fac lor pe plac....Alo!!!!Nu suntem în filme cu mafia!Cred că Derek s-a uitat prea mult la filme sau așa precedează el?!

-Alo!Pământul către Kim!Mai ești printre pământeni sau te-a răpit extratereștrii?mă întreabă fluturându-mi o mână prin fața ochiilor.

Ies din transa aberațiilor mele prostești și abia acum observ că Derek are o chitară în spate.Oare cântă la ea?

Logic fraiero!Ce ar putea face cu o chitară?Doar nu o mănâncă la cină!îmi răsună în cap conștiința mea tâmpită.

-Sunt aici!mă trezesc spunând într-un târziu.
-Aici ești doar cu corpul,dar nu și cu capul.La ce te gândești atât?

Aaa...păi mă gândeam ce faci cu chitara aia și mă gândeam cum să scap de tine ca să pot ajunge mai repede la aeroport!!!

-Nimic important!
-Nu te cred!spune și mă privește curios.
-Problema ta!

Lângă noi apare de nicăieri Kayle cu niște bețe în mână.

-Frate aveai de gând să îmi mai aduci chitara aia sau vrei să rămâi fără baterii?spune Kayle ignorându-mă.Parcă eram invizibilă pentru el.Oare de ce se comportă așa cu mine?Cu ce i-am greșit?

-Dacă au pățit ceva îți tai corzile!spune Derek destul de deranjat de vorbele lui Kayle.

-Am rupt câteva bețe în rest este totul perfect!Acum dă-mi-o pe Lia și puteți continua...ă...ceea ce naiba făceați voi!spune pe un ton rece.Atât de rece încât mi se face dintr-o dată frig.De ce mă afectează vorbele lui?De ce îmi pasă mie de el și de ce îmi pasă de cum se comportă cu mine?Nu ar trebui să îmi pese!

Hai să ne luptăm pentru iubirea noastrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum