"Tady máš, nějaké oblečení." podal mi tu obrovskou hromadu. "Vyber si co chceš, a tady je koupelna." ukázal na dveře, které vedli s z pokoje a já přikývla. Když mi předával oblečení, letmo se dotkl mé ruky. Cítila jsem zvláštní pocit, který, ale hned zmizel.
Zavřela jsem se v koupelně a zamkla dveře. Položila jsem oblečení na vanu a rozhlídla se. Koupelna byla velkolepá jako celý dům. Sundala jsem si své oblečení a vlezla si do sprchy. Pustila jsem na sebe teplou vedo a pořád se opláchla. Potom jsem vylezla a omotala kolem sebe ručník. Podívala jsem se, co tu je za oblečení.
Nakonec jsem si vybrala triko, které vypadalo, že je nejstrarší s nápisem 'I love you.. And you?'a kraťase s puntíky. Oblíkla jsem se a spletla jsem si vlasy do copu. Poskládala jsem své oblečení a vrátila se do ložnice. Liam tu nebyl. Položila jsem oblečení na židli a rozhlídla se. Zaujala mě nástěnka, kde měl fotka. Šla jsem blíž a koukla se.
Zaujali mě fotky na kterých byl s nějakou holkou. Objímal jí okolo pasu, dával jí pusu na tváře a vypadal šťastně.
"To je Audrey." ozvalo se za mnou. Nadskočila jsem leknutím a otočila se. "Moje Ex-přítelkyně." nechápala jsem proč má no stolku fotku své Ex-přítelkyně, ale potom mě napadlo, že jí možná pořád miluje a nechala jsem to být.
"Omlouvám se, že ti tady tak šmejdím." řekla jsem. Liam se ušklíbl.
"To nevadí, Cass." došel ke mě a spravil mi uvolněný pramínek vlasů.
Dívala jsem se do těch jeho nádherných očí a přemýšlela, jak se to mohlo stát.. Jak jsem se sem dostala.
"Máš tak nádherné oči.." ztišil hlas. Sklopila jsem hlavu,protože jsem cítila jak mi hoří tváře. Položil mi prst pod bradu a zvedl mi hlavu tak, abych na něho znovu viděla. Potom se nachvíli zarazil a vypadalo to, že nad něčím uvažuju. Nakonec se ke mě naklonil a přitiskl rty na ty mé.
Bylo to poprvé, co mě někdo políbil a já nevěděla co mám dělat. Liam se odtáhl a prohrábl si vlasy. "Omlouvám se." o krok ustoupil. "Nevím co to do mě-" nestihl to dokončit, protože i přesto, že jsem nevěla jak správně se líbat jsem přistiskla rty na ty jeho.
Až teď jsem si uvědomila jak je má hebké. Liam si spojil ruce na mých zádech a já mu jednou rukou zajela do vlasů. Cítila jsem neskutečně moc pocitů, které jsem nemohla vyjádřit slovem, ale věděla jsem, že Liam mi změnil život jen svým příchodem.
Když jsme se od sebe odtáhli sklopila jsem hlavu a i přesto, že jsem neviděla na Liama, věděla jsem, že se usmívá.
"Budeš spát v posteli.. Já se vyspím na zemi." ozval se a já na něho vykulila oči.
"To ne!" vyhrkla jsem. "Mě stačí zem.." Liam se zasmál.
"Budeš spát v posteli a hotovo." řekl.
"Tak tam budeme spát oba.. Ta postel je velká." napadlo mě a až po chvíli jsem si uvědomila, co jsem vlastně řekla. Cítila jsem jak mi hoří tváře.
"Vážně? Myslel jsem si, že ti to bude nepříjemné.." na tváři mu hrál úsměv a já jen pokrčila rameny a vydala se k posteli. Lehla jsem si na tu měkkou matraci a zakryla se.
"Když se o nic nepokusíš." řekla jsem a Liam se zasmál. Sundal si triko a odhodil ho na zem. To stejné udělal s kalhoty. Potom si lehl vedle mě a zakryl se.
"Dobrou,Cass." zašeptal a zhasnul lampičku.
"Dobrou Liame."
Probudila jsem se s nějakou rukou omotanou kolem pasu. Až po chvíli mi došlo, že je to Liamova ruka. Koukla jsem se na něho a viděla ho jak klidně spí a na rtech má ten nejkrásnější úsměv. Omylem jsem se pohnula a tím vzbudila Liame. Rozespala se na mě koukal a já se omluvně usmála.
"Omlouvám se.. Už stejnak musím jít." dostala jsem se z jeho objetí a vzala si své oblečení do koupelny. Tam jsem se rychle převlíkla a půjčila si jeho hřeben, abych se aspoň trochu upravila.
Když jsem vylezla Liam seděl na posteli.
"Chceš zavést?" zeptal se.
"Ne děkuju." zakroutila jsem hlavou. Došla jsem k němu a věnovala mu pusu na tvář.
"Děkuju.. za všechno." zašeptala jsem mu do ucha a potom jsem odešla z jeho pokoje. Dole jsem si nazula své staré tenisky a vyšla ven. Rozhodla jsem se, že domů dojdu pěšky. Procházka mi neuškodí.
Když jsem dorazila a odemkla dveře, okamžitě v hale stál otec.
"Kde si myslíš, že jsi!" vyjel na mě, ale já si ho nevšímala. Vyzula jsem si boty a chtěla kolem něho projít, ale pevně mě chytl za zápěstí, až jsem vyjekla. "Mluvím s tebou!" vyprskl mi do tváře.
"Co se tu děje?" doběhla máma z kuchyně. Otec mě rychle pustil.
"Nic.. Jen jsem se ptal Cassie kde byla." nasadil milou tvář, až jsem měla dojem, že budu zvracet.
"To tě nemusí zajímat!" odsekla jsem a vyběhla nahoru do svého pokoje. Nezapomněla jsem hlasitě prásknout dveřmi. Potom jsem skočila do postele a lehla si na záda. Ruce jsem si dala za hlavu a s úsměvem jsem pozorovala strop.
Další díl je na světě :) Omlouvám se za chyby
ČTEŠ
Lonely girl
Romance,,Já nevím zlato. Když se jednou jedinkrát do někoho zamiluješ, odpustíš mu všechno i ty největší chyby v jeho životě," řekne a vzdychne.