Bu Kadarda olmaz

141 15 5
                                    

O kadarını yapmaz demiştim.Kimin içinmi herkes herkes için .Bemin hayellerimi yıkan beni üzen kıran o vicdansız insanlar için.Kıskandılar beni, üzdüler onlar bana kabuk bağlamayan yaralar açtılar sarıldıkça kanayan yaralar dokunsan yanar dokunmasan kanar.İki kolumu bağladılar benim sonra dedilerki neden çözemedin düğümleri.Ben onlara baktım onlar başkalarına.Kocaman eşsiz benbeyaz bir hayatı küçük bir kız çocuğu yıkabilirmi?Hayır ama eğer onun vicudunun iliklerine kadar işleyen o duygu varya o yaptırır insana . Ne vicdan azabı nede acıma duygusu hisstettirir insana onlardan üstün olmayı sevdirir KISKANÇLIK.
Ben küçüktüm hemde çok küçüktüm.Şimdi bu cümlelerimi neden sarfettiğimi anlayacaksınız.Onun adı Reva Kara .Benim en yakınım can dostum en iyi arkadaşım ona ne derdim ne kederim varsa anlatırdım .Kimi seviyorsam kime kızıyorsam ona anlatırdım.Tabi ben kendimi tanıtmadım benim adım Sernaz.Derslerinde başarılı güzel zayıf ince uzun bir kızım.Biz okula yeni alışmışız klasik öğrenci tipini takınmışız anne bu gün gitmesem olmazmı? Hadi Sernaz derslerinden geri kalırsın.Hadi bakalım yine 3/a nın yolunu tutalım.Herkes okula yeni alışmış.Bende sınıfın parlak oyuncusu.Herkezin beni kıskandığını düşünürdüm sınıfın sinir kızı ayaklı gazetesi Ece dahil.Bir tek Reva beni kıskanmıyor diye düşünürdüm herkeze anlatırdım .Benim bu saflığım 3.sınıftan gelme aslında hiçkimse beni kıskanmıyordu bir tek can yoldaşım en sevdiğim arkadaşım beni kıskanıyordu. Ama ben anlayana kadar iş işten geçmişti.

O Kadarını Yapmaz DedimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin