Acı

41 7 0
                                    

Hemen serumları ve diğer kabloları kolumdan çıkardım. Terliklerimi giymeye çalışmamıştım bile. Kapıyı açtığım gibi hastane koridoruna çıktım bir kaç dakika sağıma ve soluma baktım. Nerdeydi bu insanlar. Reva diye bağıra bağıra bütün hastanede onu ve babasını aradım. Galba doktorların katına gelmiştim teker teker Necip beyin odasını aradım. En sonunda bulmuştum doktorun odasını işte burasıydı. Kapıyı bile çalmadan odaya dalıverdim. Bakın burda kim var Reva ve babası işte bütün sır çetesi burdaydı. Sıra geldi içimdeki bu belirsiz acını nedenini bulmaya. Onlar benim odaya aniden girmemi değilde soğuktan donan kireç rengi üst üste binmiş ayaklarıma bakıyorlardı umrumda bile değildi. Doktor bana masanın altından giymem için bir çift hasta terliği çıkardı. Oturdum ve sormaya başladım anneme ne oldu. Cevap alamadım. Tekrar sordum anneme ne oldu. Kem küm edince cevap verceklerini anladım dişlerimi sıktım. Sonra doktor anlatmaya başladı annem intihar etmek istemiş ve kendini asmaya kalkmış sandaliyenin yıkılışıyla yan komşu gelmiş çalmış kapıyı açan olmamış. Sonra eşi kapıyı kırmış. Annemi içerde asılı bulmuşlar. Hemen anneni hastaneye götürmüşler doktorlar hayatını kurtarmış fakat annem akıl sağlığının yüzde yetmişini yitirmiş. Sonra ağlamaya başladım ve beni taburcu edip annemin yanına götürmelerini söyledim. En azından benim için bunu yapacaklardı. Hemen gözler yaşlı hastane elbisesi ve zor çıkılan merdivenler. Odama gelince hemen öylesine bir kot ve kazak giyiverdim. Çantamı toparladım ve çıktım. Hemen Reva nın babası nın arabasına bindim. Beni eve götürler diye umut ederken bizim ordaki halit sevin akıl ve akıl sağlığı hastanesine geldik. İş sandığımımdan cittiydi. Annemin odasına doğru yol aldım kapıyı açtım annemin yanına gittim o uyuyordu ama fena haldeydi hemde çok fena. Neden onu uyuttuklarını sordum. Doktor yanıtladı bu tip insanlar kendilerine zarar verirler. Bağırmıştım hemde çok yüksek sesle benim annem deli değil. Annem kıpırdanmaya başladı sonra uyandı yanına gittim bana yabancı gözlerle bakıyordu. Sonra parmaklarıyla saymaya başladı onlar yaptı burakıp kaçtı onların suçu bize bunları onlar yaptı bunlar çok mantıksız sözcüklerdi anneme anne kendine gel dedim ve iktirdim doktor beni kolumdan tuttu ve bukadar yeter küçük hanım dedi ve dışarı çıkardı.

O Kadarını Yapmaz DedimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin