Yazılılarımız başlamıştı ben hep çalıştım sürekli ancakReva hiç çalışmamıştı.Tabi Rervanın işi de iyi nasıl olsa Sernaz var o bana söyler diye düşünmüştür. Ben gecemi gündüzüme katıp çalışmışım ama Ah bu ben yine kendi huylarıma yenilmişim işte.Tabi Reva ne yapmış koca bir hiç içi uyumak dinlenmekle dolu koca bir hiç.Sınav saati geldi matamtik sınavları dağıtılmaya başladı.Reva bana hiç bir şey demedi.Gerçekten çok şaşırdım.Evet bide kalemkutudan kalem bulma çabası var tabi ellerimde mürekkep oldu çok güzel ayyy inanmıyorum kaıdımın arkasınada geçmiş .İşte hayatımın ilk beyaz sayfasını kendi ellerimle kirlettim.Ama yinede sınavım mükemmel geçmişti o kadar çalıştım sonuçta.Ertesi gün mutlu bir şekilde okula gittim .Bay no sınıfa gitti sınav kaıtlarını çantasından çıkardı. Okumaya başladı Reva 90aldı bu iyi bir nottu sıra bana geldi kalbim delice koşuyormuş gibi atmaktan yoruldu öğretmenin bu kelimeleri söylemesi üzerine bütün gözler bana çevrildi sernaz hiç çalışmamışsın 40 deyiverdi. Ne bu imkansızdı belkide kıskanç bir kız çocuğu için imkansız değildi. Hemen arşive koştum benim kırmızı mürekkepli kaıdımın üstünde Reva Kara yazıyordu yuhh ama o kadarınıda yapamazdı ki .Hemen ögretmene koştum olanları anlattım kırmızı lekeyi dahi gösterdim.İnanmdı kendi başarısızlığın icin başkalarını suçlaman büyük bir ayıp dedi.oyuna geldiğim yetmiyormuş gibi birde öğretmenlerin gözünden düştüm.Sınıfa geldiğimde Ece ile Reva gülüşüyorlardı benle ilgili yaptiklarını konuşuyorlardı herhalde .Hemen yanlarına gittim ve Revaya böyle bir şey yaptığı için çok kızdığımı söyledim.Bana bağırmaya başladı böyle bir şey nasıl düşune bilirsin ben komik bir olay anlatıyordum Eceye dedi bende özür dilerim deyi verdim. Hesap sormaya gidiyorum özür dileyip geliyorum ben bu işin yolunda gitmediğini baştan anlamalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Kadarını Yapmaz Dedim
Misterio / SuspensoPeki neden en güvendiğin kişiler seni arkandan buçaklar hayatını karartır yaşama sebebini yitirirsin.Benimkide böyle bir hikaye işte en sevdiklerin ya yaralarını deşer yada yeni yaralar açar