Hayatında amacı olan insanlar vardır peki ya amaçsız olanlan hiçbir umudu kalmamış yapayalnız kalmış olanlar? Herkes kendine bir amaç , hayal, hedef bulurken ben bu işte çok başarısızdım. En güzel şeyler her şey bitti dediğimizde başlarmış işte bende her şey bitti dediğimde onunla tanıştım.
Televizyonda rap yapışı dans edişi o an benim için zaman durmuş her şey televizyonda dans eden sehun'un etrafında dönüyordu.
Tipik bir hayrandım ya da sadece beğeniyorum diyebilirim herkes gibi odam onun fotoğraflarıyla dolu falan değildi Sehun'u seviyordum çünkü hayatımı değiştirmişti . Onu gördüğüm de işini çok sevdiğini gördüm içinden gelerek yaptığını ve bu da bana bir amaç verdi . Asıl istediğim işi yapıcaktım bunun için çabalamıştım ve pes etmeyecektim . Ve ne mi oldu sonunda exo'nun stilisti olarak işe başladım.
Ben Lee Micha şimdi ise yeni bir hikayeye başlıyordum ...
***
Micha dün gece abisinin aramasından sonra annesinin evinde kalmıştı. Hasta annesine yardım etmiş abisiyle sabaha kadar muhabbet etmişti ve sonunda yorgunluktan uyuya kalmıştı.
Abisi annesinin durumu kötüleşince kendi evini bırakıp annesinin yanına dönmüştü Micha ise haftada en az iki kez annesiyle kalır ev işlerine yardım ederdi.
Abisinin koluna dokunmasıyla hafifçe irkildi ve saatine baktı , derin bir nefes alıp iyice gerindi.
Ayaklarını sürüyerek mutfağa gitti ,çorba ve kahvaltılık bir şeyler hazırlamaya koyuldu.
çorba pişince ufak bi kaseye koyup tepsiyi hazırladı masayada abisine bir şeyler koydu.
"sen yemiyecek misin?" abisi masaya oturmuş ekmeği tırtıklıyordu.
"iş yerinde yerim ben bir şeyler sen merak etme ."
"Doğru! smtown'a kabul edilmişsin tebrik ederim güzelim." abisine gülümseyip annesinin odasına girdi yavaşça yatakta yatan annesini görünce boğazında bir şey düğümlendi.
"annecim, biliyorum biraz erken ama sana kahvaltı getirdim." annesinin gözlerine bakıp gülümsedi ve çorbasını içirmeye koyuldu .
Odasına geçtiğinde ise biraz geciktiğini farketti ne giyeceğini düşünmeden siyahlara bürünüp üstüne sarı ceketini geçirdi . Kahverengi çantasını sırtına geçirirken bi yandan ayakkabısını giymeye çalışıyordu.
"Abicim biraz geç kaldım da motorunu alabilir miyim ?" diye aegyo yaptı.
"ben bırakırım dışarı çıkıcaktım zaten" diye önden çıktı abisi. Topuklularla koşmaya çalışarak arkasından atladı Micha.
***
"hey yeni kız buradayız" sesin geldiği yöne bakınca Sehunla göz göze geldi Micha. Elini kapı kolundan çekip Sehun'a doğru ilerledi. Odaya girince sadece Kai ve Sehun'un olduğunu gördü.
"Diğerleri nerede ?" sorusunu attı ortaya Micha
"Kayıttalar biz de prova yapıyorduk izlemek ister misin?" diye sordu Kai. Hafifçe kafasını sallamasına karşın Kai gülerek şarkıyı açtı Sehun ise telefonunu koltuğa atıp yerine geçti.
şarkının bitmesiyle alkışlamaya başladı Micha . Sehun ise kendini koltuğa attı Kai yanına gelerek "dans edebiliyor musun ?" diye sordu . Micha utanarak kafasını sağa sola salladı.
"hadi kalk , bir kaç hareket göstereyim sana" Micha Kai'ın elini tutarak ayağa kalktı . Sehun ise onları göz ucuyla izliyordu bu sırada telefonuna gelen mesaja cevap veriyordu.
Günün nasıl geçiyor ?-bilinmeyen
çok kötü değil-Hun
Ama iyi de değil yani ?-bilinmeyen
Rica etsem selca çekip atar mısın ?-bilinmeyen
neden istediğini anlamasada bir şey olmaz diye attı sehun .
Kai'ın bir arkadaşı var galiba?-bilinmeyen
sehun şaşırarak fotoğrafı inceledi aynadan yansımaları çıkmıştı fotoğrafı büyütüp kızın gülümsemesine baktı ve kapattı.
ah , hayır o kız yeni çalışan . Her neyse prova yapacağız konuşuruz .-Hun
Sehun telefonunu yanına koyup gözlerini yeni gelen kıza çevirdi ve çok geçmeden kızı yerde buldu. Kendisini de onun yanında .
"iyi misin?" kıza baktı telaşla kız ise kahkaha atıyordu ve sonunda cevap vermeyi başarabildi .
"iyiyim sadece bileğim burkuldu galiba" dedi bileğini tutarak .
"buz getiriyim bi yere ayrılma" diye dışarı koştu Kai az da olsa kendini suçlu hissediyordu . Onun yüzünden zaten diye mırıldandı sehun kızın bileğine bakarken şişmişti. Micha anlamamıştı sehun'un dediğini "efendim?" diye sorunca bir yanıt alamamıştı.
"neden bu kadar soğuksun ?" diye sordu elinde olmadan. .ve soğuk değilim cevabını aldı. Anlayışla kafasını sallayıp " anladım" dedi Micha ve yerden destek alarak ayağa kalktı ayakkabılarını çıkarıp çantasına koydu ve çorabıyla topallayarak odadan çıktı. Kapıda Kai'a çarptı ve özür diledi .
"nereye gidiyorsun? Kyungsoo hyunlgla konuştum kayıttan çıkmışlar birazdan burada olurlar ."
"tamam menajerinizle konuşup geliyorum.Buz için teşekkürler" diyip topallayarak uzaklaştı.
Kai kaşlarını çatmış odaya girdi. Gözleriyle odayı tarayıp kolayca Sehun'u buldu. " ne yaptın da kaçırdın kızı?" diye sordu sitemle. "hiç" diye omuz silkip dans etmeye devam etti.
Çocukların programını öğrenip masada kendi programını ona göre ayarladı.
Yarın sabah Sehun, Chanyeol ve Chen'in katılacağı program için parça seçimi yapması gerekiyordu. Odaya dalan Suho kapıyı çalmadan girdiği için özür diledi. "hadi gidiyoruz toparlan" eşyalarını çantasına atıp ayakkabılarını giydi ve terliklerini kapının arkasına koydu.
arabaya bindiklerinde herkes Micha ile tanışmaya çalışıyordu Micha ise çocuklara giyim tarzları ile ilgili soru sorup not alıyordu Sehun hariç o ön tarafa oturmuş uyuyordu .
Sehun'u görünce aklına geldi ve telefonunu çıkarıp ev arkadaşına mesaj attı .
teşekkürler -Micha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUBBLE TEA /sehun
ФанфикKimsin sen? - Hun Cafeye girdiğinde tuhaf bir mesaj gelmişti kendisine uğraştığı şeyse buydu. Kimdi bu? Abilerinden biri onunla alay ediyor diye düşündü . Ardından bir mesaj daha .İyice meraklanmaya başlamıştı Sehun ama gerçekten biriyle de muhabbet...