0.4 Kane

77 12 13
                                    

Micha çocuklarla birlikte yurda gitmiş ve öncelik olarak chen'in gardorabına yönelmişti onun tarzını daha basit buluyordu. Biraz kurcaladıktan sonra sağ bel kısmında güzel bir desen olan beyaz sewatshirt ve pantolon seçip masanın üstüne hazırladı sıra Chanyeol'daydı onun için siyah bir kombin düşünüyordu üstüne ise gri hırka sonuçta sm'in programıydı daha günlük bir görüntü canlanıyordu kafasında. Chanyeolun da kıyafetlerini ve gardrobunu düzenledikten sonra oturma alanına geçip dinlendi. Etrafında ki insanları gözlemleyip tanımaya çalışıyordu gözleri Sehun'u aradı bulamayınca ise telefonuna gömüldü bu sırada ..

sence ne yapmam gerekiyor?-Hun

hangi konuda?-bilinmeyen

Yeni kız konusunda yani kimse onu tanımıyor ama herkes çok yakın davranıyor ben nasıl davranmalıyım ?-Hun

Sehun , kıskanıyor musun?-bilinmeyen

Hayır sadece hayatımıza çok yeni insanlar girmiyor ve ben bilmiyorum -Hun

Oh Sehun bu çok doğal bir şey kalbini dinle ve öyle hareket et insan ilişkilerinde sadece mantığını değil kalbini de kullanmalısın -bilinmeyen

Teşekkür ederim ..
Hey! bana ismini söylemedin ne diye hitap etmeliyim sana -Hun

Sana ismimi söyleyemem ama bana Kane diyebilirsin ,sorgulamak yok.-bilinmeyen

Pekala , gitmem lazım kendine iyi bak Kane -Hun

Sehun telefonunu yatağının üstüne bırakıp Micha'yı çağırdı .

"Sıra bende galiba ? Benimle de kıyafetler hakkında konuşmak ister misin?" diye sordu dolabının kapağını açarken Sehun. Micha kıyafetleri incelerken onları kategorize etmekten kendini alıkoyamıyordu gözlerini kıyafetlerden ayırmadan   " Gerek yok kıyafetlerin daha iyi konuşur" dedi ardından ağır mı oldu acaba diye düşünmeden edemedi ki Sehun kolundan tutup kendine çevirdi kızı .

"Bak sabah için özür dilerim ama beni de anlamalısın seni tanımıyorum ve nasıl davranmalıyım bilmiyorum " dedi ensesini kaşıyarak o sırada telefonuna bildirim geldi .

"mesaj geldi" dedi Micha telefonu göstererek.

İyi geceler Sehun -Kane

Yüzünde ki ufak gülümsemeyi yakaladı Micha
" Önemli birisi galiba? " dedi kendine engel olamayarak .
"Arkadaşım" diye sırıttı Sehun.
"yağmurluk giymeye ne dersin?"  omuz silkti Sehun . Bıkkınlıkla üfledi Micha dolaptan beyaz tişört ve kot çıkarıp astı , dolabı düzenlemeye devam etti. saatine bakınca çok geç olduğunu farketti ve abisine onu gelip alması hakkında mesaj attı . Grup üyelerinin yanına dönüp gideceğini söyleyince Baekhyun " geç oldu misafir odasında kalabilirsin istersen" diye öneride bulundu ama Micha kibarca onu reddetti. "Üzgünüm birine mesaj attım beni 3 sokak ileride köşeden alıcak teşekkür ederim . Merak etmeyin yurdunuzun adresini kimseye vermedim"
Suho minnetle teşekkür etti ardından Sehun sırtında ceketi ile çıkageldi .

"Geç oldu sana eşlik edeyim" dedi kapıyı göstererek .

"Seni böyle riske atamam Sehun  kendim yürürüm" demesine kalmadan Sehun kapıdan çıkmıştı bile kapı kapanınca ise " ben bu riski alıyorum "diye fısıldadı ama Micha duymuştu.

BUBBLE TEA /sehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin