0.6 sadece rüya

38 9 8
                                    

Bembeyaz odada bir leke gibiydi. Kolundan sarkan birkaç hortum ve kalp atışını gösteren bir makineye bağlıydı. Hareket edemeyecek kadar yorgundu. Zorlayıp kafasını çevirdi. Hastane odasındaki koltukta uyuyakalmış birisi vardı . Kendini biraz daha zorlayarak oturur pozisyona geçti. Göğüsündeki yapışkanları çıkarıp ayağa kalktı. Serum çubuğuna tutunarak Sehun'un yanına gitti. Yüzünü avucunun içine alıp bir süre izledi . O sırada dudaklarından döküldü ismi.
"Micha?"
Panikle elini çekti Micha. Elini koyacak yer ararken Sehun tutup yine yanağına koydu.
"Hatırlıyorsun değil mi?"
Micha son olanları gözünden geçirdi yüzünde güzel bir tebessümle gülümseyip kafasını salladı.
"Güzel , o zaman benimle Sm'in yeni yıl balosuna gelir misin?"
Şaşkınlıktan açılan ağzını eliyle kapatmasına güldü sehun.
"Baloya daha 3 hafta var ama her şey defterimde planlı" utanarak ensesini kaşıyan Sehun cevap verdi.
"Şey , Micha sen 2 haftadır yoğun bakımdasın"
Düşecek gibi olan Micha'yı kolundan yakaladı Sehun.
"İyi misin? Hemşire çağırayım mı? Noldu?"
"Sadece oturmam lazım "
Oturmasına yardım ettikten sonra dışarı hemşire çağırmaya gitti Sehun.
Telefonunu eline almasıyla mesajları gördü , çaresiz Sehun'u tanıdı.

Çok kötü bir şey yaptım
Eğer ona bir şey olursa kendimi asla affetmem
Ona onu sevdiğimi söyledim ve bunun bedelini ödüyor
Sevdiğim herkese zarar veriyorum onu haketmiyorum .
Bana yardım et ~Hun

Cevap yoktu. Gerçi normal buna cevap vermezdi . Acaba min onun hastanede olduğunu biliyor muydu? Bilse de gelemezdi .Sehun'a gözükme riskine giremezdi. Kapının açılmasıyla hemşire girdi içeri.
"Ne zaman buradan çıkabilirim?"
"12 saat boyunca müşahide altında tutmamız gerekiyor seni ama doktorla bir konuşayım." serumu değiştirip gitti. Sehun'a bakıp dudak büktü.
"Lütfen, burdan gitmek istiyorum"
" giyin" diyip torba içinde yeni kıyafetler verdi.
"Diğerleri giyilcek durumda değildi."
Diyip odadan çıktı. O gece ona acı veriyor olmalıydı.
Torbadan çıkan iç çamaşırlarıyla yüzü domatesten farksız olmuştu. Gözlerini yumup derin nefes aldı ve Sehun'un aldığı etek ve gömleği giyinmeye koyuldu. Kapıdan çıkınca omuzlarına bir çeket kondurdu Sehun. Hastanenin arka kapısında bekleyen arabaya bindiler . Yorgunlukla açıp kapattığı gözlerine yenik düşüp uyuyakaldı Micha.
Bir süre sonra " iyi alıştın ama geldik" dedi Sehun.
Kafasını omzundan çekip arabadan ilk çıkan Micha oldu.
"Burası neresi?" Etrafı hayranlıkla izliyordu.
"Evim, yani büyüdüğüm yer bir süre önce satın aldım tekrar benim oldu ." Etraf tertemizdi eski tip kore evlerine benziyordu eşyalar hariç yeni oldukları belliydi.
"Seni yatak odasına götüreyim" koluma girip eşlik etti . Yatağa uzanınca üzerini örttü.

*hikayenin devamı Micha'nın ağzından*

"Ben koltukta yatacağım bir şey olursa seslenmen yeterli" kafamı sallayıp karşılık verdim ve rahatça gözlerimi kapattım.
Sağıma dönmemle gerçekleşti her şey bağıran bir fren sesi , yanık lastik kokusu , beyaz ışık ve benim çığlığım. Yine aynı rüyayı görmüştüm. Rüya denir mi bilmiyorum açıkçası her yerim ter içindeydi . Çığlığımla ise Sehun dibimde bitmişti .
"İyi misin?"
"Evet sadece rüya"
"Emin misin?" Dedi kuşkuyla . Elimi yanağına koyup başımı salladım.
"Üstünü değiştirsen iyi olur hasta olmaman lazım"
Dolaptan pijamalarını çıkarıp bana verdi. Odadaki tuvalete girip üstümü değiştirdim. Verdiği pijamaların içinde kaybolunca güldüm altımdaki kesinlikle belimde durmuyor yere düşüyordu . Üstü zaten elbise gibi olduğu için altını giymeye gerek duymadım zaten düşüyordu. Odaya geri girince Sehun'u görmeyi beklemiyordum . Bana bakınca elim tişörtün eteklerine gitti hafifçe çekiştirip yanına, yatağa girip bacaklarımı örttüm.
"Ben gidiyim o zaman " diyip kalkmaya yeltenince kolundan tuttum .
"Ben uyuyana kadar kalsan en azından ? " korktuğumu itiraf edemicek kadar utanıyordum ama yalnız uyuyamayacak kadar da korkuyordum.

"Abime haber vermem lazım" diye mırıldandım aklıma gelenle .
"Şşş, merak etme konuştum her şeyden haberi var."
Saçımla oynamasıyla uyumam bir olmuştu.

Gözüme giren güneşe sinirlenerek uyandım. Kesinlikle güzel bir başlangıç değildi. Ayağa kalkmaya çalıştığımda ise belimdeki ağırlık engel oldu. Omo! Sehun bana sarılmış uyuyordu.
Rüya olmadığından emin olmak için kolunu cimcirdiğimde çıkardığım sesle uyandı .
"Güzel uyudun mu?" Toparlanıp arkasına yaslandı. Elleriyle gözlerinş ovuştururken de benden cevap bekliyordu.
"Kabus görmedim."
"Benim uyuduğum en güzel uykuydu" diyip salona geçti. Odadan çıkmasıyla yatakta zıplamaya başladım . Enerjimi atınca yüzümü yıkayıp mutfağa kahvaltı hazırlamaya geçtim.
"Yardım lazım mı?"
"Bitti bile " masayı hazırlayıp hızlıca yiyip şirkete geçtik.

Yerime gelen stajyer 2 haftalık özetini tamamlayıp teşekkür edince şaşırdım.
"Efendim?"
"Aslında yokluğunuzda ben bir şey yapmadım defterinizde her şey hazırdı zaten sadece plansız olan programlarda yardım ettim bu yüzden teşekkür ederim."
"Defterim sende mi?" Eliyle masayı gösterdi .
Haftanın geri kalanında ise tek konuşulan tek şey baloydu.

BUBBLE TEA /sehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin