Etrafına bakınıp yapacak bir şey bulamayan Sehun odasından ceketini alıp dışarı attı kendini. Yurdun arka kapısını kullanıp kendisi hariç kimsenin gitmediği cafeye girdi bu saatlerde kimseyi ağırlamazlar, tabelanın kapalı yönünü çevirip Sehun'u beklerlerdi onun dışında da çok sevilen bir yer sayılmazdı belki de Sehun tek müşterileriydi bu yüzdendi ilgi ya da sadece ünlü olduğu için.
Saatine baktı yavaşça ve sonra kapıya , kapının açıldığını işaret eden zil çaldı ardından . İçeri bir kız girmişti arka tarafa geçip on dakika sonrasında elinde menü ile masanın yanında belirdi. Üstündeki güzel kıyafetler gitmiş yerine cafe ile uyumlu bir elbise ve önlük gelmişti .
"Her zamankinden?" Diye sordu sıcak gülümsemesiyle . Telefonuyla oynayan Sehun ise şaşırmış bir şekilde kafasını kaldırdı hayatı cidden o kadar monoton mu olmuştu ? Her gün aynı şeyleri mi yapıyordu ? Bu gün doğum günüm kendimi farklılıkla şımartabilirim diye düşündü .
Yavaşça "hayır "dedi . Aynı şaşkınlık ifadesi kızın suratındaydı şimdi yarım bir gülüşle siparişini verdi ve telefonuna geri döndü.Kimsin sen? - Hun
Cafeye girdiğinde tuhaf bir mesaj gelmişti kendisine uğraştığı şeyse buydu. Kimdi bu? Abilerinden biri onunla alay ediyor diye düşündü .
Merak etme çılgın hayranlarından değilim sadece konuşmak istiyorum tabi meşgul değilsen ?-bilinmeyen
İyice meraklanmaya başlamıştı Sehun ama gerçekten biriyle de muhabbet etmek hoşuna gitmemiş değildi . Garson kız tezgaha geri dönmüştü acaba o olabilir mi diye düşünürken elindeki telefon tekrar titredi .
Yanlış tahmin oh sehun o değilim -bilinmeyen
Şaşkınlıkla telefonu masaya fırlattı ve etrafına bakındı kimsenin olmadığına emin olunca mesaj yazmaya koyuldu .
Burada mısın ? Nerden anladın ? Hani hayranım değildin ?-Hun
Oh korkma , sadece etrafından birisini düşüneceğini tahmin ettim . İstersen bunu oyuna çevirebiliriz ?-bilinmeyen
Nasıl bir oyun?-Hun
3 hakkın var kimim tahmin et bilemezsen benimle konuşmak zorunda kalıcaksın -bilinmeyen
1-Garson kız
2-Chanyeol
3-Jongin!-HunNumaramı kaydetsen iyi olur görünüşe göre bundan sonra bol bol konuşacağız.-bilinmeyen
Yüzünde ki gülümsemeye engel olamadı Sehun sadece arkadaşı olabileceğini bile bilmek mutluluk verdi ona eski günleri özgür olduğu günleri hatırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUBBLE TEA /sehun
FanfictionKimsin sen? - Hun Cafeye girdiğinde tuhaf bir mesaj gelmişti kendisine uğraştığı şeyse buydu. Kimdi bu? Abilerinden biri onunla alay ediyor diye düşündü . Ardından bir mesaj daha .İyice meraklanmaya başlamıştı Sehun ama gerçekten biriyle de muhabbet...